Stránka 2 z 2

Napsal: 10 lis 2017, 12:33
od Pavel85252
Biimbo píše:V porovnání s EWT je origo šestikvalt z ASZ nebe a dudy. Sám jsem kdysi před pomalu deseti lety předělával. Dnes než předělávat tak bych radši rovnou vzal ASZ. Nebo v případě OII BKD. Výhoda OII je že ještě před pár lety se vyráběla a když budeš chtít sehnat kloudnou skříň, tak z nějakýho posledního comonraila je velká šance se trefit do solidního dílu. Takže prestavba z 5kvaltu bude aspoň při výběru dílů snazší.
A ta ASZ a BKD jaké mají zprevodovani? Popřípadě 6ty kvalt jak točí, respektive jak je dlouhý? A co osazení za originál, jsou potřeba úpravy?

Napsal: 10 lis 2017, 14:12
od Pavel85252
Pročítal jsem ostatní témata na které jste mi dali odkazy, super 👌 díky moc, pomohli, ale o 6ti kvaltech se tam moc nepíše a ten bych spíš preferoval

Napsal: 10 lis 2017, 18:21
od Biimbo
Pavel85252 píše:
Biimbo píše:V porovnání s EWT je origo šestikvalt z ASZ nebe a dudy. Sám jsem kdysi před pomalu deseti lety předělával. Dnes než předělávat tak bych radši rovnou vzal ASZ. Nebo v případě OII BKD. Výhoda OII je že ještě před pár lety se vyráběla a když budeš chtít sehnat kloudnou skříň, tak z nějakýho posledního comonraila je velká šance se trefit do solidního dílu. Takže prestavba z 5kvaltu bude aspoň při výběru dílů snazší.
A ta ASZ a BKD jaké mají zprevodovani? Popřípadě 6ty kvalt jak točí, respektive jak je dlouhý? A co osazení za originál, jsou potřeba úpravy?
cca stejný,už si nepamatuji. S BKD jsem dlouho nejel takhle svižně. Ale u OI při 180 tam bylo 3000ot, předělával jsem tehdy během 3 let celkem tři auta a u každýho to přemeřovalo víc než normálně. Takže reálna podle GPS byla asi 167kmh při 3000ot.
Auto má furt segra, tuhle jsem s tím jel z vídně z letište a i když to výkon má, tak EWT bych tam nikdy nedal už jen kvůli komfortu jednohmoty a tomu že ty kvalty jsou fakt daleko od sebe. Jel jsem s tím jednou a nesedělo mi to ani trochu.
Akorát koupit celý set v takovým stavu abys nemusel řešit ložisko v přípdadě FMH(ERF je lepší, ta drží víc), dvouhmotu stejně musíš dát novou,stejně jako spojku s ložiskem, rozkrájet servohadici z 6q a 5q a udělat z toho hybrida, silentblok motoru,starter, poloosy, spojkový vedení s násobičem tlaku,když to budeš hodně řešit tak lanovody (mužou se nechat i 5q) a plech mezi motor a převodovku, ale funguje to i s 5Q.
Je toho hodně. A pokud to nekoupíš v setu ,tak to bude palba.

Napsal: 10 lis 2017, 21:48
od Pavel85252
No když to tak čtu, tak nejlepší asi bude sehnat delší 5ty kvalt a vyměnit ho za stávající :? Předělat na 6ti kvalt by bylo dle popisu nejspíš moc složitý a hodně nákladný...
Co se týče změny pátého kvaltu, tak nastane velký propad mezi 4° a 5°.. Dá se to nějak pořešit? Nebo by bylo lepší sehnat rovnou převodovku z té Fabie 74 kW a dát jí tam? Jde mi z toho už hlava kolem (LOL)

Napsal: 10 lis 2017, 22:42
od tribit
Koupil bych jiné auto nebo to nechal být a užíval si jednoduchého auta a nevrtal do toho, golf 4 nebyl nikdy na dálnice, natož když je dvacet let starý a má najeto pár set tkm.