Napsal: 28 lis 2017, 14:08
Ono taky všechny vynálezy ať již z důvodů "omezené údržby" nebo "tichosti chodu " jsou právě tou příčinou, že nastávají problémy tohoto typu. U aut bez hydroštelů tenhle problém moc nenastává , protože tvrdé zdvihátko se nezasere, vůli dodržuje pořád stejnou/díky špičkovým matariálům i doživotně/, takže třeba nějaké vyvěšování ventilů je neznámou věcí o ušetření prostředků nacpané do nových ND nemluvě ..V jednoduchosti je genialita a když se k tomu připočte věda v tom, jaké stupně tvrdosti musí mít zdvihátko a vačka vůči sobě /musí být rozdílné/ ukáže úroveň jednotlivých firem v těchto oblastech..A vždy to jsou kompromisy, na jednu stranu musí být olej vhodný pro DPF, ale na druhou stranu hůře maže. Slavné přímé vstřikování /benzin/si žádá jiné oleje, které tolik nekarbonují, jsou jako chcanky OW 20 , ale pro starší motory jsou smrtelné. Nastává doba, kdy budou "detektivní kanceláře "a tabulky pro jednotlivé provedení motorů , které řeknou , co použít, aby motor přežil a cena za litr začíná na 1000kč/litr..Takže se máme na co těšit..... 