Stránka 2 z 2

Napsal: 09 led 2018, 12:48
od Rayx
Tak to je hodně zajímavý, že sada od Elring takhle dopadla ... Byl to Elring v nějakým německým balení/značení nebo polskej Inter Cars přebal?

Osobně víc věřím sadě 1417010997 od Bosch, která je bohužel bez toho štelovacího šroubu. No a ten pak vzít od koncernu, v náhradě jsem viděl jen právě 736.660 od Elring (kromě tedy nějakýho ťamana, jako třeba zde ... https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pr ... Items.html )

Jen pro zajímavost pár fotek, jak taky dopadaj ještě starý provedení při neřešení zvětšených vůlí na vstřikovači a jízdy do smrti ...
https://a4-klub.pl/topic/396426-a4-b5-1 ... -paliwowy/

https://forum.vw-passat.pl/topic/46693- ... yskiwaczy/

Jinak pokud by ten čep ve vstřikovači měl velkou boční vůli díky vydření v tom místě, kde to do stran vymezuje "sukýnka" čepu, udělá to zas ...

Napsal: 09 led 2018, 12:58
od Pepíček
Stejně je mi divný na tý první fotce tohoto vlákna, že je čep úplně nasuchu.Viděl jsem několik PD a vždycky to bylo celý od oleje.Vždyť vačka hází olej úplně všude pod víkem a tady že by se olej nedostal?A ikdyby tam vačka nic nehodila, tak ojejová mlha se dostane opravdu všude. :?

Napsal: 09 led 2018, 13:31
od dhfool
Elring nebrat...

Napsal: 03 srp 2019, 10:47
od Rayx
Tak podle mě v tom byl ten šroub i čep nevinně ...
Podle té fotky měl vstřik opotřebovaný a proto rozkočený držák pružiny, což asi vedlo k tomu, že vedení pro ten čep bylo vyšoupaný a proto neudrželo čep v ose. Pokud se ten držák pružiny taky nevyměnil, tak se problém jistě objevil znovu ...