Stránka 2 z 2
Napsal: 11 říj 2007, 18:23
od Paflik
Dík za tip chlapi, těsnění pod tandem jsem již objednal za 250, a pokusím se kontaktovat nějaký bosch servis na tu lepší cenu na kroužky pod PD dle Vaší rady. Chtěl bych ty tíska vyměnit všechny naráz, když už budu mít sundané víko. Dám vědět jak to dopadlo ještě 1 dík
Re: Naftove cerpadlo..
Napsal: 13 říj 2007, 23:29
od bernardi
jokamxw píše:Ale mne ta nafta z cerpadla kvapka von na prevodovku evidentne. Myslite, ze je to vymlacena hlava PD? Alebo su to len nejake tesnenia?
Dik.
je to tesnenie pod vickom na tom tandemovom cerpadle
Nafta do oleje?? - Vyřešeno!
Napsal: 31 říj 2007, 20:05
od Paflik
Čau, tak pozdě ale přece - koupil jsem kroužky 172kč/sada + tísko tandem a všechny 4 vstřiky přetěsnil včetně tandemu. Je po problému
Děkuju moc za rady, hlavně za tu, že o-ringy se dají kupovat i jinde než 820kč/sada. Sice nevím přesně jestli zlobil tandem, nebo konkrétně který vstřik, ale je mi to celkem fuk. Za nějakejch 9stovek se to taky dalo. Jenom chci ještě pro klid dát seřídit vstřikovače. Přece jenom...

Nafta v oleji
Napsal: 10 říj 2012, 08:35
od voloda5
Zdar, mám stejnej problém u Oct 2, 77kw, v oleji mám za 4000 km tak 2,5 l nafty, auto má necelejch 200 tis km, vyměnil sem 0 kroužky na vstřikách a stejný, teď sem vyměnil tandem čerpadlo a pozoruju že se mi rosí víčko emulzí /voda/na hlavě. Dle automechanika, kterej neví čím to je mě možná čeká a vás asi taky hlava a těsnění, ničím jiným už to být prý nemůže. Jak to čerpadlo tak ta hlava se nová koupit nedá protože to je za ranec, od chmatáků hlava jinak tak 3000 a čerpadlo 1500,-. Výměna hlavy je ale na těchhle strojích tak na dva dny práce. Má li někdo radu dejte vědět.
Napsal: 10 říj 2012, 20:06
od Tomas.cz
A ráno to chytá v pohodě?
Napsal: 10 říj 2012, 20:12
od voloda5
Zdar, chytá to v pohodě, tah motoru je dobrej,nafta nepadá.Není s tim jinak nic, poznat problém je jen tak po 3 měsících na měrce oleje .