Stránka 2 z 3

Napsal: 26 led 2019, 11:20
od slovacek.milos
k závadě

ona je sporadická v řj motoru je přeci v bloku měřených hodnot zatížení alternátoru v procentech tam je potřeba se podívat jestli to maká

Napsal: 26 led 2019, 14:30
od martinsidlo
Stačí mít něco připojený na ten modrý drát a už to ukazuje zatížení.

Napsal: 26 led 2019, 14:55
od slovacek.milos
martinsidlo píše:Stačí mít něco připojený na ten modrý drát a už to ukazuje zatížení.
ale nemění se je to tak ?

Napsal: 26 led 2019, 15:08
od burek
Dneska sem.se k dědovi nedostal pojedu tam v pondělí .koupil dnes novou baterku do multimetru a zkusí prý provést nové měření. Tak sem večer aspoň napíšu nové data. Třeba to k něčemu bude.... Všem zatím.koc díky za veškeré info

Napsal: 26 led 2019, 15:36
od martinsidlo
slovacek.milos píše:
martinsidlo píše:Stačí mít něco připojený na ten modrý drát a už to ukazuje zatížení.
ale nemění se je to tak ?
Nemění.

Napsal: 26 led 2019, 15:45
od dejdar
Tak pro začátek bych zkontroloval jestli když zapne jenom zapalování svítí kontrolka dobíjení. Tipuji že nebude.
A potom už můžeš skoro najisto opravit uhnilé kabely u konektoru vedle startéru.

Napsal: 26 led 2019, 16:01
od burek
Jo zkontroluji v první poloze...za jízdy nesviti

Napsal: 26 led 2019, 16:03
od slovacek.milos
kontrolka dobíjení je u tohoto auta i oničem to samé jak mazání, třeba spolužák u fábie sdi zhaslo nabíjení a po kilometru auto cuklo, řešil to půl roku a přišel k jednimu elektrikáři a ten zjistil ten unilý drát u převodovky že prej to škubnutí bylo jak se nabudil altík

Napsal: 26 led 2019, 16:29
od burek
Napětí volnoběh cca 3000 otáček
baterie 12,36 V
poloha 1 12,02 V
při startování cca 9 V
po nastartování 13,34 V 14,4 V
+ dálková světla 14,3 V 14,34 V
+ dálková světla + vyhřívání zadního skla +
+ ventilátor 12,95 V 14,0 V
Samovolné vybíjení baterie při vytaženém klíčku a zavřených dveřích 114 mA
Myslím, že z hlediska dobíjení to je dobré. Je však vysoká proudová spotřeba u zaparkovaného auta. (údajně má být 1-3 mA. Co to způsobuje se má prověřit postupným vytahováním pojistek. Za žádnou cenu se mi nepodařilo oddělat kryt pojistek aniž bych něco ulomil.takže jsem to nemohl prověřit. Nemohu přijít na to, jak se to dělá.

Napsal: 26 led 2019, 17:07
od Jarda S.
spotřeba je vcelku normální než "auto usne" :D

Napsal: 26 led 2019, 17:34
od burek
Takže zkusíme jít po pojistkách tedy .

Napsal: 26 led 2019, 17:44
od frantisek28
Myslim, ze si to zle pochopil.
Ak by si chcel skutocne merat spotrebu po odstaveni auta, tak by si musel napojit ampermeter a hodnotu pozerat napr. az po pol hodine... Nie hned ako vsetko zatvoris a zamknes auto...
Co ta vlastne vedie k tomu meraniu???

Napsal: 26 led 2019, 17:52
od burek
me k tomu nic nevedlo to spis dedu.

Napsal: 26 led 2019, 19:01
od Pája 19
Klidovej odběr by měl bejt cca 20 až 50mA. 1 - 3 mA v klidu je blbost. Takovou spotřebu nemaj ani palubní hodiny. Těch 110mA taky není žádná tragédie, ale něco tam navíc je.

Napsal: 27 led 2019, 01:45
od slovacek.milos
[quote="burek"
apětí volnoběh cca 3000 otáček
baterie 12,36 V
poloha 1 12,02 V
při startování cca 9 V



toto nežerz batetie 3000 otáček napětí 12.36 V co to je kokotinu