Stránka 2 z 2

Napsal: 27 led 2019, 10:24
od jericho-3
Jak píše toefuk, je třeba zjistit, zda je čerpadlo ráno plné paliva a nemusí jej dočerpávat.Někdy je krásně slyšet jak vstřiky začínají povrzávat a hlavně ihned po startu musí začít výfuk pokuřovat..Pokud ze začátku nic, pak to začne bíle pokuřovat, a pořád nic, tak v čerpadle je vzduch a nafta se vzduchem se nevznítí, až když se vytlačí vzduch naftou , tak válce se postupně proberou k životu..a najednou to zařechtá v plné síle...Já takhle před pár dny zjišťoval, jak to, že motor hulí bíle /1,6d/ a neudrží se v chodu a všechny vstřiky byly totálně v háji a byly jen jako kohoutek..Ale tobě to poté běží, takže to chce tu flašku, ještě lépe sklenici, je to krásně vidět.. :)

Napsal: 17 bře 2019, 23:45
od Tukanisko1988
Mám uplně ten stejný problém ALH 66kw první start 3-4 válce a behem chvilky v pohode,pak uz na brnk behem dne bez kouře ale vetsinou druhy den dymovnice smrad nespalene nafty.Probehla kontrola rozvodu,zrovna se vymenilo cerpadlo,vstriky z 81kw,cidlo teploty,palivac na tcku o krouzky,vycistene sani a egr...A dal uz nevím...Za tepla jede pekne i teple starty ok

Napsal: 18 bře 2019, 01:11
od jericho-3
Tohle měla dcera, když si koupila Golfa z bazaru. Tam to bylo jasné hned, jeden válec slabá komprese, po rozebrání upálený výfukový ventil..Dal jsem ventil a jsou to housličky..

Napsal: 25 bře 2019, 22:49
od Tukanisko1988
Na vsech valcich zastudena+/- 24

Napsal: 27 bře 2019, 13:19
od Huml
24 je docela málo