Stránka 2 z 4
Napsal: 29 črc 2020, 13:54
od roman1648
Egr jsem vyndal je úplně zavřenej, to je cajk, základní nastavení taky proběhne, jde slyšet jak otvírá a zavírá a jak motor mění zvuk
Vybil se mě pak notas tak jdu zkusit ty měřený hodnoty
Napsal: 29 črc 2020, 15:31
od roman1648
Váha na volnoběhu je tak 260 no
Plnící tlak to dosáhne požadovaný ale ten projev... Na jedničku to netahne vůbec, na dvojku když to preleze 3500ot tak zatáhne, na trojku 3200 na ctverku tak 2800...pětka skoro normal.... Co to kurva je???
Zkiuseny dvě jiné váhy výsledek stejny
Napsal: 29 črc 2020, 15:46
od Tomas.cz
A kouří to černě?
Napsal: 29 črc 2020, 15:49
od slovacek.milos
roman1648 píše: Co to kurva je???
Zkiuseny dvě jiné váhy výsledek stejny
ta váha se ale zkouší vagem,

kolik máš na váze jede podle požadavku když turbo zatlačí máš tam aspon 1000??? váh můžeš vyměnit kýbl ale musíš vědět jak ji chápe řj motoru
Napsal: 29 črc 2020, 15:54
od roman1648
Ano když to netahne tak to hulí černě, když zatáhne tak už ne
Váha vyleze tak max na 550-570
Napsal: 29 črc 2020, 15:56
od Tomas.cz
A třeba sací potrubí do turba, nebo vůbec potrubí je ok?
Napsal: 29 črc 2020, 16:00
od roman1648
Tak dělal jsem turbo, hadr jsem tam nenechal si myslim

Napsal: 29 črc 2020, 16:09
od Rayx
roman1648 píše:Ano když to netahne tak to hulí černě, když zatáhne tak už ne
Váha vyleze tak max na 550-570
To ukáže jen tak málo když to jak píšeš zatáhne? Pokud ano, tak to nemá vzduch ... Filtrbox sis prohlídl, filtr vzduchu ok, přívod do boxu taky?
Jinak tohle je přece klasika PD, to neznáš? Naloguj si to na 3, 8 a 11 hod sem log.
Napsal: 29 črc 2020, 16:15
od slovacek.milos
roman1648 píše:Tak dělal jsem turbo, hadr jsem tam nenechal si myslim

asi si tu hadru v sání zapoměl nebo ti tam vlezl potkan, 550 to je tak hodnota odpovídající náhradní hodnotě, s takovou hodnotou se jezdí tak na vrakec, celé sání rozdělat nebo zavolat kominíka

Napsal: 29 črc 2020, 16:16
od roman1648
Jo jen tak málo teď jsem zahodil filtr box, nic tam neni ani harmonika zlomená nic, druhou váhu zkouším jen že ji dám na trubku úplně bez filtru a stejný... Logy neumím moc, to je pro mě Španělsko a už vůbec to sem nahrát...

Napsal: 29 črc 2020, 16:27
od Rayx
Sem dáš jen odkaz na soubor, který nahraješ na uložiště. Reklamační technik a tohle neumí ...

Leda že si teď nepíšem s romanem ale jeho kolegou pod romanovo přihlášením
Hele, číslo váhy si dostal, je tam ta správná? Co víko hlavy s regulačním ventilem pro odvětrání, to je taky OK, 045103469H?
No musíš si to fouknout od boxu až k hlavě, ale on musí být průchozí taky vejfuk ... Ale psals, žes to za turbem odpojoval a DPF bylo venku.
Napsal: 29 črc 2020, 16:38
od roman1648
Jo asi bych to nějak dal ale skáču tady jak kokot z auta na auto... Je to peklo
Jo výfuk pod autem rozpojenej beze změny
Mě už fakt napadá jen to turbo že je repas na hovno
Sice se mě to za 20 let v turbocaru nestalo ale nevím no... Tak je tam samej brigos teď..
Jo váha i víko sedí, na to nikdo asi nemakal... Je mě divný že na 3 různý váhy se to chová na chlup stejně tím to asi taky nebude
Podavacka tlačí dobře měřil jsem budikem
Tandem? Chová se to jak kdyby to nemělo fakt naftu... Nevím už kurva...
Napsal: 29 črc 2020, 16:55
od slovacek.milos
[quote="roman1648"] Je mě divný že na 3 různý váhy se to chová na chlup stejně tím to asi taky nebude
ale na té váze musíš mít aspon litr né půlku to ti nepotahne nikdy, a když máš tlak na turbu tak musíš zjistit proč ten luft nemáš v motoru
Napsal: 29 črc 2020, 19:18
od roman1648
Mě se stejně nelíbí to Dpfko... Sice je vyčištěny od Doležala ale připadá mě jak kdyby to pořád brzdilo... Všude novy těsnění a když to na místě turuju tak to hulí pod kapotu trochu a je to prostě jakoby uduseny...
Nevím jak to zkontrolovat, v měřených hodnotách jsem to našel ve skupině 097 a tam je hodnota minus 256mbar což vůbec nechapu
Napsal: 30 črc 2020, 09:27
od anydraj
Zmer diferencni tlak FAP.
A budes vedet