Stránka 2 z 2

Re: Teplota v zátěži u upravených TDI

Napsal: 21 úno 2022, 10:07
od Ondras83
ikdyz uz mimo, napisu svuj poznatek: jestli auto solo jezdi v pohode bez problemu, nehledal bych v tom problem, loni jsem jezdil se svoji OII RS CEGA + karavan a olej leze ke 120°C, teplota vody podle original budiku nelze nijak merit, je to oblbe pro lidi, ale nedelam si iluze, ze taky lezla mimo optimum, je to proste znat, ma to odpor jako krava a jeste hmotnost, kopec, to pak dostava naprdel..kdyz jedes normalne nebo po rovine, zadnej problem neni, ale v kopci ve 100% (a i vice oproti solu autu) zacina topit...nehledal bych v tom problem, ale bral to jako vlastnost a k tomu vse prizpusobil...

samozrejme tomu, ze to topi asi vic jak jiny auto bych prisuzoval i vykon a upravu, ono to s tim vykonem totiz dokaze mazat i s takovymhle nakladem 140 do kopce...

Re: Teplota v zátěži u upravených TDI

Napsal: 21 úno 2022, 21:48
od venca.6
Teď mam CFGB v Superbu a s karavanem měl olej v létě i 130°C (crazy)

Re: Teplota v zátěži u upravených TDI

Napsal: 21 úno 2022, 22:23
od Ondras83
Jojo, mám tam soft a tak to maže i s karavanem, ale jak lezl olej na 120, zvolnil jsem... člověk ani nemusí tak šlapat, aby ta teplota lezla nahoru.

Re: Teplota v zátěži u upravených TDI

Napsal: 22 úno 2022, 08:24
od marfan
Ja na CUPA s 160kw mavam pri absolutnej podlahe 132°C. Pri 160kmh dialnica je tam 110-115°C.

Uvazoval som uz o naporovom olejovom chladici od Darkside.

Len v tomto by som potreboval technicku podporu pri montazi.