Stránka 2 z 4

Napsal: 19 pro 2020, 14:37
od slovacek.milos
karter píše:chlapy nemá někdo el.schéma jednotky motoru napájení a kostry je to octavia 3 r.v.2016 obsah 1.6tdi cr 81kw moc děkuji

mě by zajímala jiná věc ztapnu klíček, adres O1 blok měřených hodnot a palubní napětí kolik?

Napsal: 20 pro 2020, 07:07
od DIAGNOSTIK
Bude chyba v ukostření...

Napsal: 20 pro 2020, 07:36
od váha
No nemusí, idealne zapojit jednotku na stole... Tuhle zavadu s 30jou jsem uz videl a byla ko jedbotka, jak je blizko baterky a ma kostru s nejmensim odporem...

Napsal: 20 pro 2020, 08:33
od karter
ale je zvláštni že live datech na řj motoru vidím 30 pod napětím vím že už sem viděl i kde byla 0V a tam byla jednotka KO

Napsal: 22 pro 2020, 14:52
od karter
nějak se rozsipala napinací kladka a zajela pod kolo vačky kde ten plech s kladky rozřízl řemen část řemene byla pod koly rozvodu.Auto točilo v pohodě.Dnes jsem to rozebral a je to skočený cca o 8 zubů natahl jsem nové rozvody a nic :( Tady to už má také ty trubkové vačky s lisovanými palcy?Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 22 pro 2020, 15:51
od martinsidlo
Někde nasadil blbě kladku. Mě se to taky stane při rozvodech. Několikrát kontroluji !!!!

Napsal: 22 pro 2020, 15:59
od karter
rozvody původní auto má najeto cca 80tis

Napsal: 22 pro 2020, 20:54
od pafka
pokud potřebuješ , vše na to mám

Napsal: 22 pro 2020, 21:04
od karter
co se týka opravy je možné že to třeba odnesly jen vačky a hydra ?

Napsal: 22 pro 2020, 21:07
od pafka
to je vždy otázka, vačky ven , a zkus fouknout do válců, viděl jsem už i rozlámané vahadla, a ventily ohnuté

Napsal: 22 pro 2020, 21:24
od karter
a ty vačky u tohoto motoru jsou tedy ty trubkové s nalísovanými palcy?Ale když zkouším točit motorem sám tak citím na každým válci kompres jde to dost s odporem.Ale když točím startérem tak se motor jakoby sekal

Napsal: 22 pro 2020, 22:33
od pafka
jsou lisované

Napsal: 22 pro 2020, 22:46
od Jarda-k
Někde jsem četl, že byla série s vadnou napínací kladkou. Nějakej čas před destrukcí se má ozývat hluk z rozvodů.
Já těchto motorů dělal několik a u všech byly původní rozvody OK. Co konkrétně se na té kladce podělalo?

Napsal: 23 pro 2020, 08:05
od Rayx
A co je to za kod motoru, to je CKFC nebo už CRMB? A vlastně, je to tedy vůbec 2.0, když se tady ve vlákně pak ptáš na 1.6 z 2016?

Ty km jsou ověřený, opravdu jen 80 tkm? Historie je taky jasná, koupený v CZ nebo nějaký import?

No tohle vypadá na problém ve šteftu a ne v kladce samotný ...

Obrázek

Napsal: 23 pro 2020, 08:29
od karter
je to 1.6tdi cr 81kw kod cxxb.
Km jsou v pohodě je to první majitel kupovany v čr.
Co se týka šteftu na kladce ten je v pohodě.