Stránka 2 z 2

Napsal: 28 čer 2021, 21:43
od Pepíček
Litinová vačka ničemu nevadí. Pravděpodobně bude nitridovaná, takže na povrchu tvrdá jako prase, takže bez obav. Pokud to teda nejni nějakej padělěk ;)

Napsal: 29 čer 2021, 09:51
od favo
Jak píše Tomáš, ty ostrý hrany po obvodu vačky nejsou dobrý.
Fungovat to asi bude, pokud ta vačka není tak moc smetená, ale něco to vypovídá o kvalitě práce výrobce.

Napsal: 02 črc 2021, 18:53
od domza
otázka č. 3 - až nezakládám další téma o jedné otázce.
Je to staré euro 3 a kromě hlavy jsem zaslepil egr ( starý ovládaný podtlakem)


Motor mám poskládaný, všechno na brnk, všechno jede, motor nejeví žádné známky nějakého problému, vag čistý a motor má klidný chod

Jenže...

problém je ten, že když motor vypínám - tak se "vypne" až moc rychle a auto se zatřese - jako když stojím na místě s autem, držím brzdu a se zařazenou rychlostí okamžitě pustím spojku.
Nějaké rady ?

Napsal: 02 črc 2021, 20:58
od Pepíček
Zkontrolovat vše kolem chcípací klapky. Ta ti totiž nefunguje. Zkontroluj podtlakové hadičky, Ventil N239 a elektriku k němu, podtlakovou baňku co ovládá chcípklapku a volný chod táhla klapky. Jestli si zaslepoval EGR, mohla ti třeba jen vypadnout hadička, jak si montoval záslepku. Je tam blbě vidět a nevšimneš si toho.

Napsal: 03 črc 2021, 14:27
od Biimbo
Před tím to dobíhalo normálně bez mlácení?