Stránka 2 z 4
Napsal: 18 lis 2007, 23:13
od daniel.987
RichardK píše:Tak to jsi měl asi víc štěstí než já.
Čerpadlo se připojuje mezi 3a4 jen u starších verzí myslím že je to dáno rokem. U T4 asi do roku 1999. viz. německé stránky SGA.
S tou svíčkou to zkusím.
Po zapojení mi však výstup pro čerpadlo nepulzuje drží stabilních 8,5V a ani ventilátor se nerostočí.
Zkoušel jsem to i osciloskopem,takže bude asi chyba v té destičce.
Možná dělám něco špatně?
Dík za rady.
Richard K.
Jestli to máš dobře zapojený, každopádně by mělo před startem dojít k
profouknutí čerstvím vzduchem i když topení následně z nějakého důvodu
nechytne. Dával jsem do fóra zapojení pinů, zkus to najít. Pokud není
špatné dmychadlo, může to být ř.j. a nová je cca 8-9000kč.
Pak to nemá cenu řešit. Ale diagnostika pouze v ser. Ebersp.
Za připojení chtějí 400-600kč. Třeba by stačilo vymazat chyby.
Napsal: 18 lis 2007, 23:32
od gambac
Tak to zapojení pinů tady hledám už asi 2 hodiny a bez ůspěchu.Mám pouze toto: 1....+12V
2...kostra
6 a7....+12V pak prý bufík jede.
3 a4....pulzní čerpadlo.
Nevím jestli je to ale pravda.
Ještě budu hledat,nic jinýho mi asi nezbyde.
Napsal: 18 lis 2007, 23:48
od daniel.987
gambac píše:Tak to zapojení pinů tady hledám už asi 2 hodiny a bez ůspěchu.Mám pouze toto: 1....+12V
2...kostra
6 a7....+12V pak prý bufík jede.
3 a4....pulzní čerpadlo.
Nevím jestli je to ale pravda.
Ještě budu hledat,nic jinýho mi asi nezbyde.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ght=#36406
Napsal: 20 lis 2007, 22:10
od gambac
Tak už mi to šlape.S VAGem se mi topení konečně spojilo (musí být nastartovaný motor) a napsalo to asi 5krát chybu hoření a pak se zablokovalo.Po smazání chyb bufík naskočil a zatím jede.Mimochodem měl jsem vadnou svíčku a nahnilý drát u konektoru topení.
Děkuji za pomoc
Napsal: 21 lis 2007, 18:30
od FantomHol
To Bodyvlk: Můžeš mi prosím poslat taky ty přílohy na
jfk.autosos@seznam.cz Moc dík
Napsal: 22 lis 2007, 22:18
od MirekX
[quote="daniel.987
Jestli to máš dobře zapojený, každopádně by mělo před startem dojít k
profouknutí čerstvím vzduchem i když topení následně z nějakého důvodu
nechytne. Dával jsem do fóra zapojení pinů, zkus to najít. Pokud není
špatné dmychadlo, může to být ř.j. a nová je cca 8-9000kč.
Pak to nemá cenu řešit. Ale diagnostika pouze v ser. Ebersp.
Za připojení chtějí 400-600kč. Třeba by stačilo vymazat chyby.[/quote]
Teď jsme opravovali bufik, co má brácha v octávce, je to ze starýho sharana D3W a byl upadlej drát k paliv. čerpadlu a bufik se neprofouknul, ani se nehnul. po opravě konektoru k čerpadýlku nafty maká..
U novějších sharanů D5W určitě nejdřív diagnostiku, může to být opravdu jen zablokované, po 5x stejné závadě (nenaskočení, přehřátí) se odstaví a zablokuje, jde to smazat vagem a jde udělat i test akč. členů - ventilátor, palivové čerpadlo

Eberspächer d3wz
Napsal: 02 úno 2010, 21:22
od pecák
také mi D3W v T4 z r. 2000 nejde. Několik nepodařených zážehů díky špatné svíčce a pak už nic Ani po jejím vyměnění za novou se topení ani nepokusilo o zážeh. Vše jsem prověřil, čerpadlo po připojení na živou z konektoru v topení chodí, ventilátor běží, čidlo reaguje, svíčka nová - funkční. Bude to asi tou elektrnikou. Neví někdo o odborníkovi z okolí Mělníka? nejbližšího jsem sehnal v Libochovicích

Napsal: 02 úno 2010, 21:35
od pafka
a el. oběhové čerpadlo vody je funkční? , řekl bych , že si ho na T4 taky bufík testuje
Napsal: 02 úno 2010, 21:44
od pecák
To prověřím, dám mu šťávu. Díky za tip
Re: Eberspächer d3wz
Napsal: 02 úno 2010, 21:44
od sharik4x4
pecák píše:také mi D3W v T4 z r. 2000 nejde. Několik nepodařených zážehů díky špatné svíčce a pak už nic Ani po jejím vyměnění za novou se topení ani nepokusilo o zážeh. Vše jsem prověřil, čerpadlo po připojení na živou z konektoru v topení chodí, ventilátor běží, čidlo reaguje, svíčka nová - funkční. Bude to asi tou elektrnikou. Neví někdo o odborníkovi z okolí Mělníka? nejbližšího jsem sehnal v Libochovicích

Teď jsem to dělal na svém T4 a měnil jsem to sítko s těsněním.Pokud ti to kouří a nechytne tak je to tím.Jinak jsem tak 25km od Mělníka.
Napsal: 02 úno 2010, 21:45
od bodyvlk
Pro všechny. Není tady napsán servis v Čechách. Moc se omlouvám a sypu si popel na hlavu.
Zkuste
www.cimboraservis.cz z Vysokého Mýta. Svéráz, ale umí to.
Napsal: 02 úno 2010, 21:47
od bodyvlk
Že by ten D3W byl tak chytrý a testoval si vodní čerpadlo, myslím si, že ne. Ale vyzkoušej to. Tip je to dobrej.
Re: Eberspächer d3wz
Napsal: 02 úno 2010, 22:07
od pecák
sharik4x4 píše:pecák píše:také mi D3W v T4 z r. 2000 nejde. Několik nepodařených zážehů díky špatné svíčce a pak už nic Ani po jejím vyměnění za novou se topení ani nepokusilo o zážeh. Vše jsem prověřil, čerpadlo po připojení na živou z konektoru v topení chodí, ventilátor běží, čidlo reaguje, svíčka nová - funkční. Bude to asi tou elektrnikou. Neví někdo o odborníkovi z okolí Mělníka? nejbližšího jsem sehnal v Libochovicích

Teď jsem to dělal na svém T4 a měnil jsem to sítko s těsněním.Pokud ti to kouří a nechytne tak je to tím.Jinak jsem tak 25km od Mělníka.
Nekouří, on ani nefouká. pošli mi tč na SZ, rád pokecám se skorokrajanem
Napsal: 02 úno 2010, 22:19
od pafka
než ho namontuji do auta , tak ho mám 100% odzkoušené na zkuš. zařízení , takže pokud náhodou nefunguje, tak je problém na autě , a je potřeba hledat problém, co čidlo teploty , nejsou uhnilé dráty?
Napsal: 02 úno 2010, 22:27
od pecák
pafka píše:než ho namontuji do auta , tak ho mám 100% odzkoušené na zkuš. zařízení , takže pokud náhodou nefunguje, tak je problém na autě , a je potřeba hledat problém, co čidlo teploty , nejsou uhnilé dráty?
kdo a kde ti to zkouší?
upozornění na čidla teploty jsem očekával již při návrhu zkontrolovat el. oběh. čerpadlo
