Stránka 2 z 3
jednonádržák
Napsal: 29 lis 2007, 12:16
od wiguf
Takhle bych si to představoval, druhá nádrž neni problém, akorát to jsou další finance za ventil.
Kdyby to někdo chtěl, tak bych sebou hodil a postavil to.
Napsal: 29 lis 2007, 22:35
od mm
souhlasim mb vlastni muj otec a nahradni dily nejsou nijak zvlast drahe. Samozrejme nejezdit primo do mercedes servisu... tam prijedes a hned jses o 10 000 chudsi

. Na jednonarz. syst. bych zvolil mb.. jinak bych do toho nesel... napr. 124 se da sehnat za slusny peniz... 60 000- 120 000 krasnou.. urcite bych si ji ale nechal dovezt z Nemecka
jednonádrž
Napsal: 29 lis 2007, 22:40
od wiguf
MB forever...
jo a v tom mym schémátku mam drobnou chybu, schválně jestli na ni přijdete : )
Napsal: 29 lis 2007, 23:38
od Fazer
Ty žhavící svíčky před čerpadlem jsem už taky zkoušel,ale měl jsem problém v tom že když přišla nějaká bublina z nádrže tak se ta svíčka rozpálila a olej se na ní začal napalovat.Bylo slyšet jak to občas zasyčelo.
(k té tvé soutěži "co je špatně na obrázku"-zpátečku máš od vstřiků a ne z čerpadla.) Uhod jsem to?

chybička
Napsal: 29 lis 2007, 23:44
od wiguf
to Fazer: no vidíš, ale ta se nepočítá ta je úplně drobná : ), ale je tam jedna která by kazila funkci celýho systému, nebo by spíš něco dřív nebo pozdějc zničila, ale to už je hodně velká indície : )
Napsal: 30 lis 2007, 07:55
od Pavel
Tepelný výměník je umístěný blbě, není efektivně využíván, má být na okruhu cirkulace uzavřené zpátečky. Klesne tím nárok na el. energii.
Napsal: 30 lis 2007, 08:11
od waqw
MB je asi fajn auto akorát tak kde bydlím bych s tím zadním náhonem v zimě nevyjel

Měli ještě některé auta kromě MB řadové čerpadlo?
Re: jednonádrž
Napsal: 30 lis 2007, 09:49
od dvorky1
wiguf píše:MB forever...
jo a v tom mym schémátku mam drobnou chybu, schválně jestli na ni přijdete : )
každopádně pokud ti to pomocný podávací čerpadlo běží pořád tak bych tam udělal nějakej baypas jinak ti to vyškube hadice nebo poničí to pomocný čerpadlo.
Napsal: 30 lis 2007, 09:53
od Pavel
Se samosvorným diferenciálem vyjedeš všude. Ten bypass by to chtělo pokud není to čerpadlo membránový ale i tak by se mu mělo odlehčit.
zpatečka
Napsal: 30 lis 2007, 17:20
od wiguf
2 dvorky: máš bod, v tom to právě je, že takhle by se to malý čerpadýlko zadřelo, ten vývod zpátečky musí jít až za to pomocný čerpadlo, ten výměnník je až následek tutoho problému
Napsal: 01 pro 2007, 07:54
od waqw
Pavel: do kterých typů se ten samosvor montoval?
Napsal: 01 pro 2007, 09:55
od pajda
Který modely maji řadový čerpadla?
přestavba
Napsal: 01 pro 2007, 10:02
od wiguf
řadový čerpadla maj starý mercedesy do 124 možná ještě ňáký potom, zetory, krystaly a v podstatě všechna starší zemědělská technika.
trochu upravená verze

Napsal: 01 pro 2007, 11:46
od KUK
Malý filtřík bych nahradil klasickou skleničkou se sítkem. Dá se to kdykoli vyčistit a je do toho pěkně vidět z venku.
Zpátečka by měla mít odvzdušňovák, nebo aspoň možnost pustit jí na chvíli přímo do nádrže, ať se tam vybublá, když to někde nasaje vzduch. U tolika spojů to bude dost možné.
Výměníky bych dal dva, ještě jeden těsně před vstřik. čerpadlo.
Podle mě by tohle schéma za jízdy mohlo fungovat, ale problémy budou při startu. Studený olej v čerpadle a ve vstřikách bude dělat problémy...
Napsal: 01 pro 2007, 14:49
od bobyd
Hodne zalezi a typu auta se kterym to chces podniknout moje 205 ka je neznicitelna ze zacatku jsem mel dve nadrze ted jezdim uz pouze na jednu asi cca 100 tkm s olejem mam najeto asi 150 tkm a auto ma najeto 410 tkm
na zimu to chce mit predevsim dobre zhavici svicky ,jezdim na surovy cisty olej a kdyz prituhne tak jezdim tak 80% olej a 20% nafty bez problemu.Na druhou stranu pokud ujedete dene 20km nema cenu olej pouzivat auto se neohreje a olej ma tu neprijemnou vlastnost ze jak se k nemu dostane vzduch zacne lepit a zaschne v motoru tam kde nema co delat a pak se spatne startuje az auta postartu vyletne oblak dymu jako z avie a predokladam ze veci jako motorovi olej potazmo hydrostely trpi nemluve o cerpadle.
