Napsal: 25 pro 2007, 00:40
A hlavne ma OP-COM interface v sobe mikro. Veskerou komunikaci s ECU pres K-line i CAN (HS,MS,LS) zajistuje prave to mikro. Z PC se jen "rika" co se komu ma poslat a zobrazuji se vysledky.... zkratka bez interface muzes smele na OP-COM zapomenout. Stare verze OPu bylo mozne rozchodit i s klasickym adapterem povesenym na COMx.
Ze svych zkusenosti muzu prohlasit, ze jakykoliv adapter pro USB / K-line komunikujici po protokolu KW2000 (ISO14230) bez mikra ci nejake vyssi inteligence je z principu velmi pofiderni zalezitost a muze se stat zmarenou investici, tak pri koupi davej pozor. Nevim, jestli take na jinych vozech RJ tak striktne dodrzuji pozadavky normy na uvodni init sekvenci, ale na OPELu je napr. RJ ABS velmi, velmi hakliva... snazil jsem se rozchodit AB-COM s USB redukci na bazi FT232R, byl to boj obnasejici kompletni prepsani init. rutin pro KW2000 i KW81 / KW82. Uvodni init sekvenci pro KW2000 (ISO14230) jsem musel opravdu "ladit" na svuj notas.
Ze svych zkusenosti muzu prohlasit, ze jakykoliv adapter pro USB / K-line komunikujici po protokolu KW2000 (ISO14230) bez mikra ci nejake vyssi inteligence je z principu velmi pofiderni zalezitost a muze se stat zmarenou investici, tak pri koupi davej pozor. Nevim, jestli take na jinych vozech RJ tak striktne dodrzuji pozadavky normy na uvodni init sekvenci, ale na OPELu je napr. RJ ABS velmi, velmi hakliva... snazil jsem se rozchodit AB-COM s USB redukci na bazi FT232R, byl to boj obnasejici kompletni prepsani init. rutin pro KW2000 i KW81 / KW82. Uvodni init sekvenci pro KW2000 (ISO14230) jsem musel opravdu "ladit" na svuj notas.