Stránka 2 z 3
Napsal: 22 pro 2007, 14:39
od tomasx
mohlo by byt na pricine zaneseny katalyzator kamos sa stazoval na svojej audine R5tdi ze akosi to netaha po prebiti katalyzatora bolo citit riadny rozdiel moze to byt aj v mojom pripade?
pred vymenou normalka od 2tisic to tahal do nejakych 4tisic po vymene to iste takze turbo tlaci ale vykon nie je az tak vidiet ze je cca 81-85kw myslite ze ukaze nieco na diagnostike mal som ho uz 2x napichnute a nenaslo RJ motora len ABs ale pri tom abs sa ani nespojil. mozno treba origos vag v servise.
Napsal: 18 led 2008, 10:09
od 22way
Co tedy vjde lip na tyhle strasi motory s obtokem? jen vymenit trysky nebo jen cip? oboji jak se zda je asi blbost? vzhledm k tomu koureni
Napsal: 18 led 2008, 14:14
od Pavel další
pokud máš možnost, osaď si 66kw motor (jako já konkrétně AGR s obtokem) pro začátek třeba seriovkama z 81kW. To tě přesvědčí okamžitě, bezodkladně, že to funguje. Při spokojenosti můžeš pak pokračovat.
Napsal: 18 led 2008, 19:47
od Venca
Rikal jsem preci jasne, ze do techto motoru lze namontovat Sprint 520 nebo Sprint 502 bez koure, dokonce snizite spotrebu a vykonovy narust zretelne pocitite. Nedoporucoval jsem, vsak Sprint 764.

Napsal: 19 led 2008, 00:16
od JasteR
No ja mel S764 na AGR a kourila skoro stejne a rozhil byl znat hned ale ze by byl nakych 125PS to bych nerekl, 81ckce sem ujizdel ale ne nijak dramaticky... takze bych to videl na max 120PS... a s tema slabsima 502 520 budes rad kdyz tam bude 110PS...zalezi taky na stavu motoru ...1Z je uz dedecek..
Napsal: 19 led 2008, 14:04
od Venca
No abych po pravde odpovedel, tech 125 Ps jsme nekolikrat odbrzdili na valcove brzde hned po vymene za Sprint 764. Pohybovalo se to od 122 do 125 Ps. Vzdy motory 66 kW. U motoru ALH, tedy turbo s naklapenim lopatek, vzdy 125 Ps a motory AGR, AHU, 1Z 122-125 Ps. ALH vzdy bez koure, ostatni vzdy kourily. Nekdo to nevnima,nebo mu to nevadi, ale nekteri lide jsou na to velmi citlivi.
Co se tyce Sprint 520, odbrzdeno bylo na vozech s 66 kW motory bez rozdilu kodu vzdy 114-116 Ps, u 81 kW motoru pak 109-111 Ps.
Sprint 502 nebyly zatim odbrzdeny, na vozech s motory 66 kW vsak odhadujeme porovnanim 117-120 Ps.

Napsal: 19 led 2008, 14:48
od Tomas.cz
Kolik by pak mělo kw už načipovaná AGR na 85kw s tryskama Sprint 520?
Napsal: 19 led 2008, 15:03
od JasteR
Tomas.cz píše:Kolik by pak mělo kw už načipovaná AGR na 85kw s tryskama Sprint 520?
..pokud uz mas chip tak motor akorat trpi a s tryskama to bude hulit jako prase... dat lepsi turbo a prechipovat...
Napsal: 19 led 2008, 15:06
od JasteR
Venca píše:No abych po pravde odpovedel, tech 125 Ps jsme nekolikrat odbrzdili na valcove brzde hned po vymene za Sprint 764. Pohybovalo se to od 122 do 125 Ps. Vzdy motory 66 kW. U motoru ALH, tedy turbo s naklapenim lopatek, vzdy 125 Ps a motory AGR, AHU, 1Z 122-125 Ps. ALH vzdy bez koure, ostatni vzdy kourily. Nekdo to nevnima,nebo mu to nevadi, ale nekteri lide jsou na to velmi citlivi.
Co se tyce Sprint 520, odbrzdeno bylo na vozech s 66 kW motory bez rozdilu kodu vzdy 114-116 Ps, u 81 kW motoru pak 109-111 Ps.
Sprint 502 nebyly zatim odbrzdeny, na vozech s motory 66 kW vsak odhadujeme porovnanim 117-120 Ps.

..no pak by me zajimalo kolik ma teda 130PS Tdi PD Octavia pac co mel znamej tak me ujizdel o dost kdyz sem mel jeste ty S764 a pokud bych mel 122-125PS tak by to takovy rozdil nebyl...
videl bych to jako to psal sam Reesha kdysi
"Budu to brát na sériovém 90hp autě. Jsou to orientační hodnoty, každý motor je trošku jiný:
sprint520 ... +20hp
sprint764 ... +30hp
race520 ... +40-50hp"
Napsal: 19 led 2008, 18:15
od Venca
Nechci s tvym nazorem polemizovat. Fakt je, ze od te doby se nam podarilo nektere tyto odhady upresnit na brzde a proto to sem pisu. Uvedom si, ze i stav vozu - nepatrna drobnost ten vykon pozmeni o par koniku. Zrovna to, jak jsi rikal, ze po montazi S 764 na AGR se kourivost vubec nezmenila mne
utvrzuje v tom, zes mel (treba) neco v neporadku a to se projevi. Nebo ta okta treba byla chipla, nebo mela lepsi vahu vzduchu atd., vis jak to myslim,tech drobnosti muze byt vic...
Napsal: 20 led 2008, 02:02
od JasteR
Venca píše:Nechci s tvym nazorem polemizovat. Fakt je, ze od te doby se nam podarilo nektere tyto odhady upresnit na brzde a proto to sem pisu. Uvedom si, ze i stav vozu - nepatrna drobnost ten vykon pozmeni o par koniku. Zrovna to, jak jsi rikal, ze po montazi S 764 na AGR se kourivost vubec nezmenila mne
utvrzuje v tom, zes mel (treba) neco v neporadku a to se projevi. Nebo ta okta treba byla chipla, nebo mela lepsi vahu vzduchu atd., vis jak to myslim,tech drobnosti muze byt vic...
Jasny, chip sem nemel, a trosku vic kourila nez predtim ale nepodstatne..
..trysky meli byt serizene co rikal Reesha a montaz delal lada z turnova..
Napsal: 30 zář 2008, 22:00
od Aleshak
Vim že toto je staré téma, ale mam AHU 66kW, chci do něho koupit Sprint 520, tskže bych byl cca na 115PS, když to ještě nechám chipnout na kolik se dostanu? neni to snad blbost.....

Napsal: 30 zář 2008, 22:26
od Slavkov
Aleshak píše:Vim že toto je staré téma, ale mam AHU 66kW, chci do něho koupit Sprint 520, tskže bych byl cca na 115PS, když to ještě nechám chipnout na kolik se dostanu? neni to snad blbost.....

Vykašli se na čip, ten origo soft je s většíma tryskama dost dobrej, už toho tam moc nevymyslíš... navíc s obtokem... takže S764 s trochou kouře je ideální čip
...a že 1Z a AHU mají takové a makové písty?... pokud nejsi hovado a nedržíš pilu, tak o nic nejde i s těma S764

... řekl bych, že se "Bóďův extrém" poněkud nafukuje... zatím jsem to u nikoho neviděl, na rozdíl od prasklých na PD (i v sérii)... takže asi tak

Napsal: 01 říj 2008, 19:26
od Aleshak
ok dík za radu, takže mam jit pouze do trysek S 764 a nic víc? mam ještě totiž rozjednaný Turbo z octy 81kW, co ty na to?
S těma pístama bych to taky asi neřešil, mam motor výrobního čísla 240000, takže by tam už eventuelně měli bejt ty silnější písty, ale jak řikaš nebudu s tim závodit, jen chci aby to prostě jelo, zrychlovalo, nic víc

a kouř mě taky nevadí....

Napsal: 01 říj 2008, 19:44
od Kornout
Aleshak píše:ok dík za radu, takže mam jit pouze do trysek S 764 a nic víc? mam ještě totiž rozjednaný Turbo z octy 81kW, co ty na to?
S těma pístama bych to taky asi neřešil, mam motor výrobního čísla 240000, takže by tam už eventuelně měli bejt ty silnější písty, ale jak řikaš nebudu s tim závodit, jen chci aby to prostě jelo, zrychlovalo, nic víc

a kouř mě taky nevadí....

Turbo z 81kW nema bez softu smysl, ba by ho stavajici soft ani poradne neumel regulovat.
Takze, nejdriv zkontroloj, ze tam mas hlinikovou jednotku, ta uz se da na vnt poladit. Pisty uz mas ok, takze muzes ladit o 106.
To jaster: O1 130PS ma vic jak 130PS, naftovy VW maj obecne vic jak uvadej.