Stránka 2 z 3
Napsal: 30 pro 2007, 23:30
od pajda
tim plus mínus autobus mám namysli hodnoty,který jsou v tomto případě podstatné

Napsal: 31 pro 2007, 12:46
od ROMEK
ja teda už nevím svaroval sem už mnoho aut nic sem nikedy neodpojil a všecko šlapalo aby sem kuli malej dírke na výfuku vyhadzoval alebo odpajal všetky RJ v aute a alternátor mohel bych sa na to vys..t
Napsal: 31 pro 2007, 14:12
od Rudolf Diesel
ROMEK píše:ja teda už nevím svaroval sem už mnoho aut nic sem nikedy neodpojil a všecko šlapalo aby sem kuli malej dírke na výfuku vyhadzoval alebo odpajal všetky RJ v aute a alternátor mohel bych sa na to vys..t
Souhlas zavařil jsem toho už tolik a nidky se nic nestalo , neodpojuje se to nikde ma nikdy se nikomu nic nestalo. Nehledě na to že debata origoše a pajdy jde úplně kolem mě

(Prostě chlapy vůbec nevím co jste to tam psali

) a myslím že nejsem sám a nejhorší na tom je že teď ani nevím kde je pravda

.
Napsal: 31 pro 2007, 17:26
od pajda
No proto jsem taky psal,že tu debatu nechci dál rozvádět

Napsal: 31 pro 2007, 17:40
od jimbeam
Ted jsem z toho už gogo

Napsal: 31 pro 2007, 17:42
od Proctor
jimbeam píše:Ted jsem z toho už gogo

Já taky

Napsal: 31 pro 2007, 17:50
od pajda
Tak vydržte,třeba se vyjádří někdo kdo to objasní

Napsal: 31 pro 2007, 18:29
od Bugs.Bunny
Sem tam radši akumulátor odpojím.

Já ještě nic neodpálil, ale sledoval jsem jednou kamaráda jak se s ničím nezdržoval, ani motor nezdochl a když dovařil výfuk tak ještě vyměnil alternátor.

Napsal: 31 pro 2007, 20:46
od Proctor
Asi je teda lepší odpojit víc věcí jak mín. Vono to totiž moc času nezabere, a člověk aspon nic nezkurví.

Napsal: 01 led 2008, 19:31
od patrick
párkrát sem svařoval s připojenou i s odpojenou baterkou a zatím sem nic neproved

, tak nevím

Napsal: 02 led 2008, 19:58
od Scania V8 480
pokud by jste chteli pro to neco udelat, tak vytahnite altik, vsechny ridici jednotky a pak budete mit jistotu.. ovsem nutno podotknout, ze vam to asi zabere vic casu jako samotny svarovani. nejlepsi je, mit kostru od svarecky pripojenou co nejbliz elektrode (u CO dratu) a na dobre ocistenym miste(od rzi, barvy...). delam to tak, nic neodpojuju a problem sem s tim nemel

Napsal: 11 led 2008, 17:19
od kaad
Scania V8 480 píše:pokud by jste chteli pro to neco udelat, tak vytahnite altik, vsechny ridici jednotky a pak budete mit jistotu.. ovsem nutno podotknout, ze vam to asi zabere vic casu jako samotny svarovani. nejlepsi je, mit kostru od svarecky pripojenou co nejbliz elektrode (u CO dratu) a na dobre ocistenym miste(od rzi, barvy...). delam to tak, nic neodpojuju a problem sem s tim nemel

Nechci dělat chytrýho, ale taky jsem už vyvařil hodně střepů zatím bez následků. Ukostřovací kabel od svářečky se snažím umístnit co nejblíže místa svařování, ale pro jistotu ještě odpojuji baterii, protože mám stejný názor jako pajda. Když přeruším obvod, znemožním tím protékání oněch ,,škodlivých proudů".
Napsal: 11 led 2008, 20:27
od rml
ja uz tiez zvaram daky ten rok s odpojovanim baterky a zatial nic vazneho sa nestalo
Napsal: 17 led 2008, 15:32
od Scania V8 480
no v nekterym z predchozich temat to celkem pekne popisuje pan Origos. jenom kdyz odpojite baterii tak stejne neochranite minus. diody na altiku. ale o tom tady muzem spekulovat dlouhy hodiny. proste to staci nedelat "zpusobem JZD" a je to ok
Napsal: 10 úno 2008, 10:51
od mtapaj
the origos:
suhlasim s tebou,,,ak vzniknu napetove spicky,bateria ich v pohode pohlti
aut som sa nazvaral dost a bez 1-ho problemu,,,,zaklad je dobre ukostrenie ,a nic sa nemoze stat..
sa mi zda ze niekedy sa pisalo ze treba odpojit akumulator a alternator --- skoda lada
