Stránka 2 z 3
Převodovka
Napsal: 29 led 2008, 00:41
od zizuzidan
Na 90% sou to ložiska na předloze(hnací hřidel)
Musí se kvůli tomu rozhodit převodovka.
Většinou se to ustalí a závada je řadu let stejná a nic se nezhoršuje.Zbytečně bych to zatím nerozebíral.Olej to nespraví,hlavně tam musí bejt syntetický nejlépe 75W/90
Motor-jednoznačne vadné jedno zapalovací trafo.Může seto projevovat zatím jen nepatrně na volnoběh,pak odejde natvrdo a jedeš jen na 2 válce
Napsal: 29 led 2008, 10:17
od MareC3k
Tento problem mal aj oco na firemnej fobii 1.2htp cca 60tkm v servise menili tie loziska co uz tu boli spominane...
je to divne ze na tak mladom aute dokazu takto odist loziska v prevodovke... to o niecom hovori

Re: Převodovka
Napsal: 29 led 2008, 11:48
od kaad
zizuzidan píše:Na 90% sou to ložiska na předloze(hnací hřidel)
Musí se kvůli tomu rozhodit převodovka.
Většinou se to ustalí a závada je řadu let stejná a nic se nezhoršuje.Zbytečně bych to zatím nerozebíral.Olej to nespraví,hlavně tam musí bejt syntetický nejlépe 75W/90
Motor-jednoznačne vadné jedno zapalovací trafo.Může seto projevovat zatím jen nepatrně na volnoběh,pak odejde natvrdo a jedeš jen na 2 válce
Je to přesně tak jak píše kolega. Oprava je to dost náročná a na koleně to těžko zvládneš. Dělal jsem to už na dvou fábkách a ani jedna z nich neměla přes 80000 km.
Re: Převodovka
Napsal: 31 bře 2008, 19:51
od Tiger23
kaad píše:zizuzidan píše:Na 90% sou to ložiska na předloze(hnací hřidel)
Musí se kvůli tomu rozhodit převodovka.
Většinou se to ustalí a závada je řadu let stejná a nic se nezhoršuje.Zbytečně bych to zatím nerozebíral.Olej to nespraví,hlavně tam musí bejt syntetický nejlépe 75W/90
Motor-jednoznačne vadné jedno zapalovací trafo.Může seto projevovat zatím jen nepatrně na volnoběh,pak odejde natvrdo a jedeš jen na 2 válce
Je to přesně tak jak píše kolega. Oprava je to dost náročná a na koleně to těžko zvládneš. Dělal jsem to už na dvou fábkách a ani jedna z nich neměla přes 80000 km.
Mam taky isty problem loziska na hnaciom hriadely..... Kolko stoja tie loziska rad by som si to pomenil doma.... treba na to nejake specialne stahovaky?
Napsal: 26 dub 2008, 11:02
od Tiger23
janbase
Napsal: 26 dub 2008, 13:09
od janbase
a bylo na tech loziskach vydet nebo citit nejaka vule?vypadaji nejak poskozene?
Re: janbase
Napsal: 26 dub 2008, 13:42
od Tiger23
janbase píše:a bylo na tech loziskach vydet nebo citit nejaka vule?vypadaji nejak poskozene?
No vies na loziskach nezbadas ked su neni demontovane ci su poskodene.... ked ich dam vylisovat potom sa uvidiiii....
Momentalne mi to neponahla aj tak na aute mam inu prevodovku....s modelu 47kW
Napsal: 26 dub 2008, 14:08
od janbase
ja to necham opravit az v cechach,tak jsem zvedavej na tu palku za opravu.zatim to jezdi tak snad se to nerozsype.dej vedet kolik te stala oprava,jo. diky honza
Napsal: 26 dub 2008, 14:13
od Tiger23
janbase píše:ja to necham opravit az v cechach,tak jsem zvedavej na tu palku za opravu.zatim to jezdi tak snad se to nerozsype.dej vedet kolik te stala oprava,jo. diky honza
No viac menej si robim vsetko sam...Len s tym vylisovanim a nalisovanim noveho si nepomozem......
Napsal: 07 čer 2008, 17:34
od Tiger23
tak po vymene toho loziska, bolo poskodene na hnacom hriadeli

Napsal: 01 pro 2010, 11:50
od radek.p
Po výměně spojky se mi také ozývá ložisko na hnací hřídeli v převodovce. Vysvětluju si to tím, že pružiny na nové lamele jsou tuhé, čímž se více přenášejí vibrace z tříválce na převodovku. Spojku jsem měnil hlavně kvůli tomu, že při rozjíždění "kopala" (za chladného počasí). Tento jev ovšem po výměně přetrvává. Mohlo by to být způsobeno právě vůlí na tomto ložisku v převodovce?
Jde o Fabii, silnější HTP, rok 2005, najeto 97000 km, spojka se dávala Sachs (komplet sada).
Napsal: 01 pro 2010, 19:49
od jericho-3
Dělal jsem něco na motoru na Citroen AX diesel a po natočení se ozval hrozný rachot, až jsem se lekl,smáčknul jsem spojku a klid..Povídám majiteli, jak s tím můžete jezdit,tam je v prdeli nějaké ložisko a on povídá, jen zkuste rychle pustit spojku a je klid...Tak jsem to zkusil a klepání přestalo..majitel s tím jezdil asi 4 roky..A neřešil to..Alu u tříválce se není čemu divit , vibrace motoru zničí všechno...když jsem s tím jel poprvé,bylo to zánovní auto, myslel jsem, že je něco s motorem..Protože jsem jezdil s Daihatsu Cuore a tam šel 3válec jako housličky a jelo to jako dělo za pár štamprdlí..Možná by koncern mohl požádat o licenci...

Napsal: 01 pro 2010, 19:55
od A6TDI
to by ale přišly o dosti velký byznys ...
a to oni neradi

Napsal: 01 pro 2010, 21:23
od slovacek.milos
radek.p píše:Po výměně spojky se mi také ozývá ložisko na hnací hřídeli v převodovce. Vysvětluju si to tím, že pružiny na nové lamele jsou tuhé, čímž se více přenášejí vibrace z tříválce na převodovku. Spojku jsem měnil hlavně kvůli tomu, že při rozjíždění "kopala" (za chladného počasí). Tento jev ovšem po výměně přetrvává. Mohlo by to být způsobeno právě vůlí na tomto ložisku v převodovce?
Jde o Fabii, silnější HTP, rok 2005, najeto 97000 km, spojka se dávala Sachs (komplet sada).
měli ti zkusit dát lamelu na hrušku a zkusit točit a cloumat jestli je vůle aje něco slyšet tam se musí hledat odpověd, a co olej má správné spucifikace jako GL

miloš
Napsal: 01 pro 2010, 21:48
od jericho-3
Kdysi jsme dávali motor do Trambusa /nová spojka/ a zaboha tam nešel,motor na kolečkách se nechtěl hnout ..tak jsme jej zase vytáhli a nakonec jsme zjistili,že nová lamela nejde vůbec na mrkev....Tak jsem měl pilník a piloval nedodělané drážky...Od té doby dodnes zkouším lamelu, jestli tam vůbec jde, ať je to firma jaká chce..A několikrát se mi to vyplatilo....
