Stránka 2 z 2

v3s

Napsal: 18 čer 2006, 18:17
od Libor Hanzal
když otevřeš dekl nad motorem,uvidíš výfukové svody.V místě před přírubou jsou placaté.tam na ně narazíš duralovej kvádr 130x90x120 mm kterej bude uvnitr vybranej do tvaru U. Nech si ho rozvrtat a vytvořit co nejdelší dráhu pro palivo.po nastartování je rozpálenej do dvou minut.Ráno nastartuju na naftu apak naleju 30 l oleje. To mám na moje hrkání tak na den. Večer mám v nádrži tak 5 litrů,dám tam 5 nafty ,nechám poblafat a ráno nanovo.

Napsal: 18 čer 2006, 20:52
od KUK
A není to pak až moc horký? Přecejen je to výfuk. Nějaká kontrola teploty by možná neškodila, ne?

Napsal: 19 čer 2006, 08:27
od radluk
(rofl)

Napsal: 19 čer 2006, 08:29
od radluk
:?

v3s

Napsal: 19 čer 2006, 19:01
od Libor Hanzal
Tak tu teplotu máš na palubce.Když jsem byl na vojně v Rusku na poušti Karakum na cvičení, bylo 45 stupňů ve stínu.V3s bylo jediný auto co nevařilo :)

Re: v3s

Napsal: 19 čer 2006, 19:18
od radluk
:D

v3s

Napsal: 19 čer 2006, 20:42
od Libor Hanzal
Myslím neprehřejvalo.Spíš je to tím ,že motor je velkej skoro jako moje postel a než se prohreje mam po šichtě.

Napsal: 19 čer 2006, 21:32
od KUK
Na palubce je teplota oleje, ne?