Stránka 2 z 2

Napsal: 12 dub 2019, 13:35
od jericho-3
Ono koncern je vždy na hraně, jakoukoli součástku uvidíš, musíš ji preventivně vyměnit. Spojku koncern tradičně neumí, proto ta prevence, jakákoliv malá odchylka nebo nevhodná firma potopí celou spojku, . Na druhou stranu, to co funguje, a nahradí se, může zapříčinit příští nefunkci..Ale přeobložení u dobré firmy nemusí nic ohrozit, už jen proto, že ohnutý talíř lamely neobloží a když u lamely nejsou pružiny jde jen o kus železa.. :)

Napsal: 14 dub 2019, 17:19
od 0ndro
Už je rozhodnuté, spojku dám novú nech to mám nakomplet :) .
Páni ale teraz potrebujem poradiť ,som znova v "úzkych" . Mením gufero klukového hriadeľa, to ktoré sa nachádza pod zotrvačníkom. Staré som vybral, nasadil som nové, trocha pred nasadením premazal a krásne sa mi ho podarilo naklepať na miesto. Otázka znie, ako hlboko ho mám zatlačiť ? Nakoľko nie som automechanik robím to prvý krát a keď som ho mal vonku, zabudol som sa pozrieť či to má nejaký doraz, pokiaľ to gufero zapadne dnu.
dúfam že som to napísal zrozumitelne
prikladám fotky, teraz ho mám asi tak pol milimetra za rovinou toho hliníkového krytu
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 14 dub 2019, 19:19
od Tomas.cz
Já myslím že to bude akorát.

Jenom se zeptám, kde se dalo sehnat samotné gufero, všude se mi nabící celý hliníkový domeček a to ještě s ptfe guferem.

Děkuji

Napsal: 14 dub 2019, 20:39
od 0ndro
objednal som to klasicky cez stránku autodielov ako "tesniaci krúžok kľukového hriadeľa Elring 342.093 " na strane prevodovky, rotácia do ľava
Nájde sa ešte nejaký odborník ktorý uzná že je to gufero tak akorát ? Chcem si byť istý skôr ako to poskladám, a nakoľko nemám moc skúseností a niekoho kto by mi poradil, som odkázaný na vás machri :) .Asi si založím novú tému, aby som nezasypal toto vlákno o spojke.

Napsal: 14 dub 2019, 22:07
od Jarda-k
Pokud tam bylo klasický gufero s pružinou, tak je naopak vhodný aby to nový bylo v jiný pozici (co konstrukce dovolí) než to původní.
Tak aby břit neběžel v drážce na klice po původním guferu.