Stránka 2 z 2

Napsal: 04 dub 2008, 09:05
od xxxmisko
Urcite passata - ked ho kupis, vymen komplet riadenie ak nieco klepe, popozeraj tlmice, brzdy, rozvody - a to auto ti dalsich par rockov posluzi bez vacsej investicie. Ono passat nie len ze je o triedu vyssie nez okta, ale aj ten pozitok z jazdy do zakrut - tam ziadna okta za tebou nebude stihat, resp. bude lietat po celej ceste. Kto vie o com hovorim, mi to potvrdi, ostatni prosim nereagujte (LOL)

Napsal: 04 dub 2008, 09:52
od Mr.Tom
ono jsem začal i uvažovat o Golfu IV :? ....ono většinu času jsem v tom autě sám a zdá se mi že ten Golf je stavěn i na tu sportovní jízdu než Octavka :o

Napsal: 04 dub 2008, 10:10
od subz3ro_tdi
Mr.Tom píše:ono jsem začal i uvažovat o Golfu IV :? ....ono většinu času jsem v tom autě sám a zdá se mi že ten Golf je stavěn i na tu sportovní jízdu než Octavka :o
Nie je Octavka ako Octavka.... podvozok to ma rovnaky.... zalezi v akom je stave (LOL)
Co sa tyka otazky Octavka vs Passat... myslim ze rozdiel je citelny hlavne v komforte jazdy, kto moze porovnat zvezenie v Octe a v Pasi, tak mi da za pravdu... aby bola Octavka ticha, clovek do toho musi investovat prachy a cas (vytlmit, podlepit... osetrit silikonom)... ale so zavesenim kolies aj tak nic neurobi. Na druhej strane, menit Passatu na nasich rozbitych cestach kazdych 60 tkm prednu napravu tiez nie je ziadna sranda... :-)
Suma sumarum je to vsetko o prioritach, co od toho auta cakas.... ale pokial kupujes jazdene auto, tak ani ten komfort nie je ako z linky ;)

g4

Napsal: 04 dub 2008, 15:42
od toby66kw
Měl sem to samí dilema golf vyhrál .Máme ho uš přes dva roky po polu variant.Většinou sním jezdí panímáma do práce ,na dovolenou se to musí do kufru našlapat.Je to max 2 krát za rok tak co.Na dálnici sem se dostal do řetězovky a normálně vykličkoval kombajny tam zustaly.Do té doby sem nechápal naco jsou dobé jizdní vlastnosti.

Napsal: 04 dub 2008, 17:14
od pasa
Měl sem O1 comby 81kW a GIV variant 85kW 6kv. ze stejného roku.Ta O se s Golfem nedá srovnávat,Golf měl najeto 2x tolik a oproti O tam nic nebouchalo ,interiér je z úplně jinejch materiállů ,podvozek je jinak naladěnej,a všechno je vychytanější jako např místo vzpěry haubny plynnový tlumič automaticky se rozsvěcující světýlko pod stínítkama,samostatnej centrál na 5 dveře atd.Jsou to sice ,jak by někdo namítnulhovdiny ,ale potěší.Nehledě nato že ten Golf se dá sehnat levnějš než ta OCTA.Škodovky si nesmyslně drží cenu.Jo obě auta byly 2002.

Napsal: 04 dub 2008, 18:31
od Slavkov
2pasa oktaři Tě sežerou (noteeth)

Já jsem váhal mezi Passatem a Golfem (samozřejmě rodinné kombi), páša je jednoznačně prostornější, což bych i ocenil, ale vyhrál Golf (bílý :( ) s jasným původem, km, minulostí :)

Napsal: 04 dub 2008, 22:24
od MirekX
Slavkov píše: A za kolik s tím Sharanem jde jezdit? (né lehká noha a né podlaha, prostě normál svižně)
Pořídili jsme si třetího sviště, tak možná bude upgrade, zkoušel jsem to s Transportérem 2,5 TDI a to pod 10 moc nejde :(
když nepočítám jízdy s vlekem, což je cca litr navíc tak mám průměr asi 6,3 kamarád se sharanem 96kW si tuhle ke mě sednul, kecali jsme při jízdě a povídá, že jezdí asi za 6,3, já tam klapl dlouhodobej průměr a bylo tam taky 6,3. Dá se za 5,5 ale rovinky a předpisově :)