Stránka 2 z 2
Napsal: 28 dub 2008, 21:14
od ROMEK
dodi911 píše:Radsej ho tam nechaj. O to lietanie napatia sa ti stara regler. Ak by tam regler nebol, tak by si mal z auta vianocny stromcek s dymovym efektom.
Tak temu by sem moc neveril 2krat sa mi stalo že došel typek že sa mu strašne vypaluju žárovky ked sem tu H4 vytahel byla znutra jak poleta černu
farbu meram napetí na žárovke 22V po vymene reglera OK nic neodešlo iba baterka na druhý den další adept Mitsubishi tredia napetí v síti 28V a ked sem mu vymenil regulátor tak mi ríka že pred tým to bylo lepší lebo lepší mu
hralo rádio melo lepší výkon take sem sa divil že to napetí vydržalo

Napsal: 28 dub 2008, 21:20
od dodi911
Napsal: 28 dub 2008, 21:39
od Mireck
ja som raz presiel cez kolaje svojim uz neexistujucim fiatom 132 a utrhol sa mi drot od altika k baterke. Bol asi dost kratky.

Tym doslo k rozpojeniu a k vypadku regulacije napatia. Vsetko co bolo napajane od baterky slo v pohode ale spotrebice co boli napojene od alternatora horeli. Ked sa to stalo tak som len zbadal zablesk pred sebou a bola tma dialkove odisli prepol som tlmene a zasa zablesk a tma. Brzda zablesk v zadu a tma smerovka v pravo zasa zablesk a tma otvorim dvere a dnu to iste

. Chytala ma neskutocna zurivost. Motor som nechal bezat Vzal som merak ktory stale nosim v aute a meram na poistkach napatie. Polovicka 12.8V to boli od baterky a polovicka od alternatora 87V

Napsal: 28 dub 2008, 21:48
od dodi911
Napsal: 29 dub 2008, 06:05
od váha
Mireck píše: polovicka od alternatora 87V

Na to už potřebuješ vyhlášku 50, §6 minimálně
