[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • starty na RO - Stránky 2
Stránka 2 z 11

Napsal: 29 říj 2012, 06:18
od radluk
Hranicka
No tot otazka, dela tohle AEF i s cerpadlem Bosch, nebo je to jen dalsi nemoc Lucase. Protoze ja si nejsu u tohoto kousku moc jisty, prijde me, ze je v prdeli, ackoliv kdyz je motor teply, tak jede naprosto perfektne a v kopcich tahne jak stado koni.
Prijde me, jak kdyby nefungoval presuvnik vstriku nebo mel spatnou startovaci davku...
Napadlo me, ze pada nafta, ale kdyz bude tyden 15 °C a o neco vice, tak prijdu a natoci do 3 sec od otoceni klickem...
Diagnostika na VAG ok, zadne zavady v jednotce. Zatezak serizeny, fora pridany o chlup a hovno...
Zhavice znam, kdyby byly v prdeli, tak kolem 10 °C nenatocis vubec, dva ze 4 kdyz jsou po smrti, tak to blafa, dymi, ale nechyti. Proto se divim, ze milost natocil s jednou zhavickou :D

Napsal: 29 říj 2012, 07:43
od slovacek.milos
na jednu žhavku natočíš moc dlouho ale točíš, kamoš joška nemohl taky natočit odběr 1O A tři žhaviče KO ale natočil byl prej +1

udělal si zajímavý start, v jednom bojleru je topná spirála suchá není ve vodé, tu dal do trubky, nahřeje ji elektrikou pak ji nasune do feldy do sání a drb

Napsal: 29 říj 2012, 07:45
od slovacek.milos
všera jsem točil snad minutu měl jsem auto nahoře u kerchova a potřeboval jsem naměřit vozík na kouli a přivařit žehličku

pak napíču kolik žhavičů je KO ;)

Napsal: 29 říj 2012, 07:48
od radluk
Mam tam Brisk a ze by se me chtely tahat ven, to je strasna prace... naposled takto zarval zavit a musela jit k vuli tomu hlava dolu...

Napsal: 29 říj 2012, 07:51
od radluk
A co ty zhavici spiraly do sani, jak ma tusim Avia, atd, daji se sehnat za par kacek.

Napsal: 29 říj 2012, 07:53
od slovacek.milos
stříkám žhaviče keramïckým sprejem a moc je neutahuju, mám klíč na trubky které sdělávám a pak práce na pohodu

Napsal: 29 říj 2012, 08:19
od hranicka
Šlo mi o to, jestli je rozdíl mezi bošem za 250,- a nějakou žhavkou z aukra za 78,-
Ten dnešní start, je tam dobrá jedna, maximálně 2. Asi minuta kadlání se startérem, kouřová clona a pak to postupně naskočilo.

Taková zajímavost, v minulým autě, (ročník 98 ) se mi nikdy nepodařilo rozblikat kontrolku žhavení, to jsem měnil čerpadla jak fusekle, žhavičky po smrti a nic. U tohohle (ročník 96) zase bezdůvodně bliká každou chvíli, ale s vagem se to ani nespojí. (noteeth)

Napsal: 29 říj 2012, 08:27
od radluk
http://www.youtube.com/watch?v=mFV8k9GhrCQ
takto presne to startuje na MERO, kdyz je ted mezi 0-5 °C. Nekdo tam pise, ze jsou spatne serizene zdvihatka, zajimalo by me, co chce u hydrostelu serizovat... :o

Napsal: 29 říj 2012, 10:16
od radluk
Zhavky jsou dobre, jedna sice zhavi tak napul, ale zbytek jede na 100 %. Na to, ze kazdy na Brisk nadava, tak to neni jeste tak hrozne, rok vydrzely.

Napsal: 29 říj 2012, 10:50
od hranicka
Napadá mě, na rozumný nastartování pod plynem by měly stačit žhavky na dvojce a trojce, ne? Proč to dávat na všechny 4. :)

Napsal: 29 říj 2012, 11:08
od radluk
nejjednodussi pro treskute mrazy, i na starty pod naftou by bylo u AEF dobre udelat diru s kulovym ventilem na tom airboxu, aby se do toho dala zasunout horkovzdusna pistol :P

Napsal: 29 říj 2012, 11:37
od hranicka
Nevim, ale at jsem se snazil sebevic, tak jsem to fenem, novinama ani nicim podobnym nikdy nenastartoval.

Napsal: 29 říj 2012, 12:24
od burton.b22
Dneska ráno 0°C start na drb. Mám tam čistý olej s E85 vyfrit s naftou a něco málo benzínu.

Napsal: 29 říj 2012, 12:44
od radluk
Hranicka
Novinama? :o

Napsal: 29 říj 2012, 12:58
od hranicka
Přesně takhle jsem zkoušel loni v zimě startovat feldu a nic.