Stránka 2 z 5
Napsal: 29 kvě 2008, 20:21
od Tomas.cz
Já budu potřebovat na Oktu DSG tak se na něj obrátím
Napsal: 29 kvě 2008, 20:31
od Vecernicek
dsg je ovládané tlakem oleje ne? Tudíž bych viděl taky vinu na špatném oleji nebo filtru který sníží tlak oleje.
neberte mě vážně, ale tak píšu co si myslím v životě jsem na to nehrábl.
Napsal: 29 kvě 2008, 21:07
od cosby
Olej se setrvákem nemají nic společné.pokud přivolnoběhu jakoby chrastí,pocukává,je to sertvák.
Napsal: 29 kvě 2008, 21:10
od Ladas
cosby píše:Co vím tak Laďas umí okolo 10.Taky jsem ho sháněl na Passata
Tak tak

Napsal: 29 kvě 2008, 21:40
od DavidL
Ladas píše:cosby píše:Co vím tak Laďas umí okolo 10.Taky jsem ho sháněl na Passata
Tak tak

A muzu se tedy na Tebe obratit pokud ho budu potrebovat? Ale nevim jakej tam je, jak se to pozna? David
Napsal: 29 kvě 2008, 21:42
od Ladas
podle vinu ti daj obj. číslo a pak mi dej SZ

Napsal: 10 pro 2009, 14:19
od skeletor
Ladas píše:podle vinu ti daj obj. číslo a pak mi dej SZ

Jinak kdo to bude shánět, tak číslo dílu:
Filtr- 02E 305 051
olej- G 052 182 A2
ted jsem to kupoval. Je toho tam 5,5l(takže koupit 6) a litr stojí cca 500,-
a filtr asi 300,-
Napsal: 10 pro 2009, 19:03
od autovtip
skeletor píše:Ladas píše:podle vinu ti daj obj. číslo a pak mi dej SZ

Jinak kdo to bude shánět, tak číslo dílu:
Filtr- 02E 305 051
olej- G 052 182 A2
ted jsem to kupoval. Je toho tam 5,5l(takže koupit 6) a litr stojí cca 500,-
a filtr asi 300,-
ked tam daš 6l tak kolko ti ešte vytečie von? ja tam davam iba 5l a aj z toho ešte vytečie, u nas v autorizaku tiež leju pri vymene iba 5l
Napsal: 10 pro 2009, 20:56
od chosepm
Dvouhmota by ti chrastila i při chcípání a startování...Zkusil bych ještě základní nastaveni DSG, protože jak to popisuješ, tak by to mohlo dělat i špatný přizpůsobení tlaku spojky, která ti vypíná a zapíná...Podobnej problém jsem řešil u multitronicu...
Je možný že to vyměnili, ale základní nastavení zapomněli, nebo se nepovedlo. Kámoš má DSG na oktávce a když chtěl u nás před půlrokem v autorizáku měnit olej, tak čekal, až si objednaj z Boleslavi VAS6262, že to ještě nedělali. Takže záleží v jakej dědině jsi byl.
Zrovna včera jsem řešil přípravky na DSG a Multitronic

Napsal: 10 pro 2009, 20:59
od kevino
spravne. zakladne nastavenie treba robit po kazdej vymene oleja v DSG
Napsal: 10 pro 2009, 21:40
od Huml
nemáš postup? zkusil bych to u známýho, na volnoběh to pěkně rumpluje, i když myslím, že má dvouhmotu v háji, mám manuál na výměnu oleje ze škodovky a o základním nastavení po výměně oleje tam nic nepíšou

Napsal: 10 pro 2009, 21:46
od kevino
Huml píše:nemáš postup? zkusil bych to u známýho, na volnoběh to pěkně rumpluje, i když myslím, že má dvouhmotu v háji, mám manuál na výměnu oleje ze škodovky a o základním nastavení po výměně oleje tam nic nepíšou

hm je to interna informacia. postup nemam. ide to VASom. pomocou vcds to zatial neviem... skoda
Napsal: 10 pro 2009, 21:49
od Huml
aha, tak to si budem muset počkat až se to dostane ven pro normální smrtelníky
Napsal: 10 pro 2009, 21:50
od kevino
Huml píše:aha, tak to si budem muset počkat až se to dostane ven pro normální smrtelníky
no to aj ja. skusim pohladat na forach.
Napsal: 10 pro 2009, 22:58
od chosepm
No ve trojce vis je na dsg nastavení i test...
nebo koukni sem
http://wiki.ross-tech.com/index.php/6-S ... Adaptation