Napsal: 11 čer 2008, 21:10
Já dávám MANN měním co 20tkm a rozdíl výkonu nepozoruju...
jo, mam kužel, nasávání myslíš jak?2904 píše:Ale ty mas asi sisku Green,ked tam nemas filtrbox a ako si vyriesil nasavanie vzduchu?papirex píše:mam Green, po tydnu jezdeni uz je spise blackvaha vzduchu se mi zda, ze se zasira vic, ale provrtal jsem ji a jezdi to jak slak. jinak to dela vetsi kraval, protoze tam neni filtrbox, takze je vice slyset, jak turbo saje... zvuk to ma dobrej, to jo, a vykon se urcite trochu zvysil... ale mozna se mi to zda...
asi myslel nasávání vzduchu, jakožto sériový filtrbox má přívod vzduchu trubkou od masky nebo z nárazníku, tak jak to máš řešeno ty....?papirex píše:jo, mam kužel, nasávání myslíš jak?2904 píše:Ale ty mas asi sisku Green,ked tam nemas filtrbox a ako si vyriesil nasavanie vzduchu?papirex píše:mam Green, po tydnu jezdeni uz je spise blackvaha vzduchu se mi zda, ze se zasira vic, ale provrtal jsem ji a jezdi to jak slak. jinak to dela vetsi kraval, protoze tam neni filtrbox, takze je vice slyset, jak turbo saje... zvuk to ma dobrej, to jo, a vykon se urcite trochu zvysil... ale mozna se mi to zda...
Tak som sa nenechal zlakat na sisku a na tvoju radu som kupil Vlozku K&N,a uz je domaSifon píše:S tym klasickym sportovym filtrom je citit rozdiel...mozno nie na max vykone, ale urcite na odozve plynu(v celom spektre otacok) a v nizkych otackach sa mu lepsie dycha...dalsia vyhoda je ta ze si ho mozes preprat podla potreby a nemusis kupovat novy papierak...po skusenostiach aj so siskou aj s vlozkou do boxu by som volil vlozku do povodneho boxu...ten malinky rozdiel ktory medzi nimi je v odozve plynu a placebo efekte za sisku nestoji pokial nenahanas kazdeho 0,5kona...siska je drahsia aj podstatne hlucnejsia...sportova vlozka sa sprava podobne ako papierovy filter akurat vonku pocut viac sycanie turba(mne osobne sa to paci) a v kabine nepocut rozdiel medzi papierom a bavlnou...Inac tiez by ma zaujimalo ako sa chova CDA Airbox hlavne co sa tyka hlucnosti...