Stránka 2 z 2
Napsal: 10 úno 2006, 12:44
od origoš
Napsal to trochu jinak, napsal, že ovládací napětí pro relé zůstává. Tohle napětí "leze" z řidicí jednotky, tak se dá předpokládat chyba buď v software, nebo kdekoli jinde. Hledat se to bude obtížně a oprava určitě nebude levná a asi to skončí v Oplu, kde si ho vychtnají a skončí to výměnou Ř.J. Já bych zvolil náhradní řešení: Vzal bych relátko třeba z Una, někam bych přidal únovský čidlo teploty a zapojil podle Fiata. Je tam pár drátů (50, 15, k čidlu teploty) pro ovládání a jeden plus silový. To původní bych nechal jak je, když to normálně jezdí, akorát přívod ke žhavení bych odpojil a napojit výše popsané udělátko. Pro klid bych dal do přívodu silovou pojistku a hotovo. Sice to bude mít konstantní dožhavování, ale co. Lepší, než si nechat vyměnit řidicí jednotku.
zhaveni
Napsal: 10 úno 2006, 16:19
od jamol
to Origos.s tou ridici jednotkou bude asi opravdu nekde problem.nemuzu se napichnout.porad hlasi RJ nenalezena,jeste odpojim radio ktery tam nekdo dodelaval.co prevodnik dosel?dej vedet.
Napsal: 10 úno 2006, 20:37
od origoš
To rádio to dělat může. Jestli to někdo zapojil bez rozmyslu na orig. konektor. Psal jsem na E-mail.
Napsal: 16 úno 2006, 17:18
od Dallas
V tom cidle je zrejme neco,ze jednotka pozna ze to cidlo je prerusene,tzn i kdyz je odpojene...
Kazdopadne pokud to porad zhavi,tak nejcastejsi pricina je v tom cidle....
Re: zhaveni
Napsal: 16 úno 2006, 17:24
od Dallas
jamol píše:to Origos.s tou ridici jednotkou bude asi opravdu nekde problem.nemuzu se napichnout.porad hlasi RJ nenalezena,jeste odpojim radio ktery tam nekdo dodelaval.co prevodnik dosel?dej vedet.
To radio nemusis ani odpojovat,ta Rj nema zadnou diagnostiku....