Stránka 2 z 3
Napsal: 05 zář 2008, 13:34
od marekTDI
a kolko stoja tie piesty z 96kw
Napsal: 05 zář 2008, 13:45
od subz3ro_tdi
Samotne piesty sa nemenia.... treba dat cely spodok z ASZ motora.... ked mas stastie da sa zohnat za 4-5 tisic.
Napsal: 05 zář 2008, 15:01
od Jim
ASZ písty lze normálně implantovat do AGR bloku, výhodou je zachování kódu motoru...což jsem tak nechal udělat...
jinak cena jak píše kolega nade mnou...
Napsal: 05 zář 2008, 20:51
od Huml
to AGRko to vydrží při jen třošku slušným zacházení úplně v pohodě
Napsal: 05 zář 2008, 20:55
od Tomas.cz
Taky si myslím. Když si zablbneš jenom chvilku tak to bude v poho, kdybys jel Praha Brno na plný knedlík tak to bude asi jiná.
Jinak dávaj se tam jen písty nebo i s ojnicema?
Dík
Napsal: 05 zář 2008, 21:20
od Huml
dávaj se tam písty s ojnicema a klikovkou, samotný písty podle mě nemaj význam, když to pak umře na ojnici, podle mě by tomu ani ten plnej knedlík z Prahy do Brna neublížil jelikož v tom závodním Golfu je tady nepředělaný AGRko a 12hod závod to jede pořád při otáčkách od 3000-4000, už má za sebou i 6hod v Mostě, včera jsem ho z kolegou hodinu větral na okruhu v Brně, takže z AGRka strach nemám, daleko větší čočku dostávají ty motory na těch sprintech, tam ten pajšl z toho ASZ nebo ARL vidím jako opodstatněnej
Napsal: 05 zář 2008, 21:34
od Tomas.cz
Dík za osvětu

Napsal: 06 zář 2008, 20:57
od turbo kamna power
Huml píše:dávaj se tam písty s ojnicema a klikovkou, samotný písty podle mě nemaj význam, když to pak umře na ojnici, podle mě by tomu ani ten plnej knedlík z Prahy do Brna neublížil jelikož v tom závodním Golfu je tady nepředělaný AGRko a 12hod závod to jede pořád při otáčkách od 3000-4000, už má za sebou i 6hod v Mostě, včera jsem ho z kolegou hodinu větral na okruhu v Brně, takže z AGRka strach nemám, daleko větší čočku dostávají ty motory na těch sprintech, tam ten pajšl z toho ASZ nebo ARL vidím jako opodstatněnej
tak počkat, asi jsem blbej, ale 12hodin na okruhu je menší zlo než pár 20ti sekundovejch sprintů?

Napsal: 07 zář 2008, 00:12
od k.h.kh
no ono když to na sprintu budeš točit na 3000 až 4000 tak tam žádnou hitparádu neuděláš

takže to na sprintu přetáčíš tak to podle mě bylo myšlený a v tom bude ten rozdíl
Napsal: 07 zář 2008, 08:36
od Kornout
k.h.kh píše:no ono když to na sprintu budeš točit na 3000 až 4000 tak tam žádnou hitparádu neuděláš

takže to na sprintu přetáčíš tak to podle mě bylo myšlený a v tom bude ten rozdíl
To si nemyslím, nevím jak to teda Huml myslel, ale se 130kW máš pořád malý turbo, takže ti to po cca 4300ot už bude rapidně padat, tudíž řadíš, jelikož další vytáčení je nesmyslné. Pokud je v autě velký turbo, který tlačí hodně i ve vysokejch, tak to se pak dá točit nad 5000ot, ale to už je výkon nad 150kW.
Napsal: 07 zář 2008, 10:26
od k.h.kh
já osobně to na sprintu točim do 4500
Napsal: 07 zář 2008, 10:48
od Huml
třeba se pletu, ale myslel jsem to ne ve vztahu k opotřebení, tam je jasný, že asi motor, kterej se honí po okruhu 12hodin, se opotřebí víc než motor co najede 5 sprintu, měl jsem na mysli větší zatížení kliky, ojnic a pístu při sprintování, hlavně při tom startu, kdy se nekontrolovatelně protočí kola, tam to odlehčení je pro kliku celkem šok, tak proto jsem to napsal takhle, kdybych chtěl stím golfem sprintovat, tak tam ten silnej spodek rozhodně dám, na tom okruhu je to všechno takový víc langsám, každopádně je prostě vidět, že ta výměna spodku při 180k není nezbytně nutná, asi tak, už kdysi i Stingray tu řešil jak snížením pár gramů na pístu sníží několikanásobně zatížení ojnice, při prudkým odlehčení, takže toto jsem měl na mysli
spodek
Napsal: 07 zář 2008, 13:07
od dudu
prosim v čem mají rozdíly
jine ojky klika pisty
diky huml
Napsal: 07 zář 2008, 14:37
od Kornout
k.h.kh píše:já osobně to na sprintu točim do 4500
Si to nech nabrzdit a budeš vědět do kolika to má smysl a kdy už je lepší přeřadit, na grafu je to krásně vidět.
2999
Napsal: 07 zář 2008, 15:07
od dudu
2999 coo JA ŘADIM FURT JAK KOKO...JEN 2 3 4 NENÍ TO ŠPATNĚ PO MĚSTĚ TO JINAK NEJDE