Napsal: 07 říj 2008, 19:30
Akorát nechápu k čemu je u TDi na váze teplotní čidlo, když teplotu vzduchu je dobrý měřit mezi výstupem z IC a sacím potrubím motoru?
to je starý typ váhy, na potrubí je jen čidlo tlaku, kecám , je tam čidlo teploty , a tlaku je v jednotce, jinak to bude kvůli regulaci kolik má tlačitTomas.cz píše:Akorát nechápu k čemu je u TDi na váze teplotní čidlo, když teplotu vzduchu je dobrý měřit mezi výstupem z IC a sacím potrubím motoru?
No tlaky jsem měřil na studeném motoru a když bylo ještě to čidlo OK tak nebyl problém, jelo to úplně vpohodě. Vlastně syn to má 24 dní a za tu dobu už má nalítáno 2750Km bez jakého koli problému, akurát tam vykuchal kat a vyčistil EGR. Jel sem sním na dálnici a maximálka okolo 155 na pneu 205/60/15bjukemen píše:...zie vstrekovače by aj tak bolo dať nastaviť na rovnaku hodnotu 170 bar je príliš malo...
...inak ako to ide,tlaky sa zdaju byť tiež dosť nízke!
Právě že jsem to měl na diagnostice pokud si to nečetl tak to znova říkám. A v měřených hodnotách to ukazovalo teplotu nasávaného vzduchu -4, po odpojení nám naskočila teplota +9, takže sem usoudil že než se to vyřeší, bude jezdit s odpojeným čidlem a aby to méně žralo. Sice nebude tahat turbo ale člověk si musí vybrat. Jinak kdyby to čidlo nebylo ve váze tak by se po o odpojení konektoru teplota v hodnotách na diagnostice NEMĚNILA. Zapojoval a odpojoval sem konektor a teplota se v bloku hodnot měnila. Jinak už sem viděl spousty vah co to takhle měli, sice u BMW ale bylo to tak.Huml píše:já teda, když mrkám do vividu, tak mi to pořád ukazuje v umístění komponent to čidlo teploty někde před sáním za coolerem ne v tý klapkový váze, nějak se mi to nezdá, s tím čidlem ve váze, ale jinak je to přesně jak jsem psal, všechno jsou jen polemiky a hledání je složitý, nejlepší je to dát na diagnostiku
Nad tím sem taky už uvažoval, ale potom zůstane na furt teplota 9stupňů a jak to pak bude když budou mrazy, nastartuju? Jinak Díval jsem se teďka taky do vividu a máš pravdu, ve vividu to je napsaný že je to zvlášť, ale jý to mám s váhou, já mám mezi IC a sáním pouze hadice a čidlo žádné (taky jsem se divil) jinak díkHuml píše:todle starý TDI už jsem dlouho neviděl, takže se nehádám, ale nezdá se mi ta změna toho chodu, jestli čidlo ukazuje -4°C a venku je sotva 10°C, to není takovej rozdíl a není mi jasný proč by to klokotalo, každopádně by šel z tý zásuvky vytáhnout jen pin na to čidlo teploty a váhu zase zapojit, aby to jelo
Zitra to skusím a zas napíšu, zatím díkyHuml píše:moc tam nejezdím, maj tam toho dost, ale někdy neví co by za to chtěli, jinak měli jste to na VAGu nebo na něčem jiným? aby to ty měřený hodnoty ukazovalo správně, jelikož proč by odpojený čidlo vykazovalo 9°C,na těch BMW je mi to jasný, že to čidlo je tam, když jsou to atmosféry, odpojením čidla by totiž ta teplota měla ještě klesnout, se zvedající se teplotou se odpor zmenšuje, tzn. při zkratu je teplota jakoby nejvyšší, jinak hlavní řízení motoru je podle čidla teploty vody, proto mi moc nejde do hlavy ten špatnej chod, zkus vytáhnout jen ten pin z toho čidla a zapoj váhu co to bude dělat