Stránka 2 z 3
Napsal: 12 říj 2008, 18:36
od Tomas.cz
Tak tak rozhoď a uvidíš, ale má půl mega a setrvák je původní? Koukám auto má velmi šetrné zacházení

Napsal: 12 říj 2008, 18:42
od Huml
nenapsal jsi co je to za rok a motor, TDI má min. 3 druhy dvouhmot a každá se chová při zkoušení jinak, 220mm LuK, 225mm LuK, 228mm Sachs, jinak nechápu proč zavrhuješ jednohmotu, kdybych ti ji tam dal a neřekl ti to tak stejně nepoznáš

, zvlášť u auta, který má půl mega

Napsal: 12 říj 2008, 18:43
od Marek77
Nejsem si jist zacházením přede mnou. Koupili jsme to auto, když mělo cca 380.000 km. Od té doby s ním jezdím jen já. Neprojevují se žádné problémy, které by mohly být způsobené setrvačníkem (vibrace motoru, klepání či jiné zvuky), ale nejsem si jist, proto jsem se raději zeptal, zda se to dá nějak poznat. Jsem sám velmi zvědav na to, jak bude vypadat.
Teď má auto (motor AHF, jaro 1999) 546.000 km, spojka pravděpodobně původní, a při prudším sešlápnutí plynu na dvojku se někdy stane, že klouzne. Pokud je spojka opravdu původní (což nejspíš je), myslím, že na to má nárok

.
Rozhodím a uvidím.
Napsal: 12 říj 2008, 18:45
od Tomas.cz
Ale osobně si teda myslím, že v těhle kilometrech spojka původní nebude stejně jako setrvačník

Napsal: 12 říj 2008, 18:46
od Marek77
Tím lépe - aspoň bude větší pravděpodobnost, že dvouhmota bude v pořádku.
Napsal: 12 říj 2008, 18:47
od Tomas.cz
A nebo tam objevíš jednohmotu

Napsal: 12 říj 2008, 18:50
od Huml
to by mělo mít 220mm LuK, ten by měl jít hejbat poměrně ztuha, jakoby měl tlumič

Napsal: 12 říj 2008, 18:59
od Marek77
OK, díky.....
Napsal: 12 říj 2008, 19:17
od jaykay
Esli muzu, tak bych se pripojil, planuju vymenu dvouhmoty za jednohmotu (z fabie ATD) u meho GIV 1.9 AXR. Huml pise "jinak nechápu proč zavrhuješ jednohmotu, kdybych ti ji tam dal a neřekl ti to tak stejně nepoznáš", tak by me zajimalo, co ztratim vymenou za jednohmotu a proc soudruzi do Fabie dali jednohmotu a do Golfa dvouhmotu?
Napsal: 12 říj 2008, 19:20
od misoVW
jaykay píše:Esli muzu, tak bych se pripojil, planuju vymenu dvouhmoty za jednohmotu (z fabie ATD) u meho GIV 1.9 AXR. Huml pise "jinak nechápu proč zavrhuješ jednohmotu, kdybych ti ji tam dal a neřekl ti to tak stejně nepoznáš", tak by me zajimalo, co ztratim vymenou za jednohmotu a proc soudruzi do Fabie dali jednohmotu a do Golfa dvouhmotu?
Asi zistili ze spravili ko..tinu

Napsal: 12 říj 2008, 20:01
od milan59
Marek77 píše:Podle vyjádření "odborníků" ze škodovky se prý při výměně spojky pokaždé setrvačník měnit nemusí. Je to dáno stupněm jeho opotřebení a nějak se to dá měřit či co. Zajímalo by mě, jak se dá zjistit, že je v pořádku nebo je k výměně - čeká mě spojka na Octavii, tak to zjišťuju.
Řekli mi, že životnost dvouhmoty je dána způsobem jízdy - že nejvíc škodí velké zatížení v nízkých otáčkách (když jedu po městě při 1300 otáčkách a za cedulí dupnu na plyn - motor to sice pobere, ale setrvačník prý dostává přes koule). Já sice tak nejezdím, ale netuším jak se s tím jezdilo přede mnou.
A co meziplyn při řazení dolů,ten asi taky není dvouhmotovému setrváku po chuti,co?
Napsal: 13 říj 2008, 06:34
od zajac
jaykay píše:tak by me zajimalo, co ztratim vymenou za jednohmotu a proc soudruzi do Fabie dali jednohmotu a do Golfa dvouhmotu?
Mňa by to tiež zaujímalo
O rachote pri výmene 240 mm za jednohmotu (SPEC) sa tu popísalo dosť, ale pri 228mm výmene sú tu názory rozne. Niekto píše že to nepoznať vobec, niekto že ja tam nejaké to dunenie pri nízkych otáčkach...

Napsal: 13 říj 2008, 07:31
od Fary
kluci jde dát jednohmota do A4 1.9 tdi 96kw awx??? a jaká? a hlavně co se tim změní pro mě jako řidiče??? díky

Napsal: 23 říj 2013, 17:14
od galaher
sice starší téma,ale poptám se.pašík 74 kw.
1.Při studeném motoru na volnoběhu jak sešlápnu spojku,tak se mi začne ozývat takový šelestivý zvuk.Jak spojku pustím - přestane.Dělá to jen při studeném motoru,jak je motor zahřátý už se to neozývá.
2.vyměněna spojka.Nové" ložisko,lamela,přítlačák" Sada LUK.Stará spojka byla už na dojetí.Lamela byla skoro až na nýty.Přesto problém pořád stejný.Při studeném motoru na volnoběhu jak sešlápnu spojku,tak se mi začne opět ozývat takový šelestivý zvuk.Setrvačník kontrolován a dle mechanika je OK.kde dále hledat

Napsal: 29 říj 2013, 00:56
od luigi5
Tak se sem zavesim at nezakladam novy tema.
Tak za poslednich 500 km mne jakoby chratsi v aute nebo, jakoby ma mlativej chod auto kdyz promacknu spojku pri zapnutym motoru ve volno behu. Ma to souvislost s spojkou, nevim uz asi bude mit nejlepsi za sebou, 220 000 stale tam je origo
Jinak asi kdybych mnenil i kvuli budoucimi zvysovani vykonu by 1hmota byla fajn jaka tam je cenovku, aby mne nevisel set 6q z anglicana levneji

diky za postrehy a reakce!