Stránka 2 z 2

Napsal: 21 lis 2008, 23:45
od dist01
ja doporučuji 330i sam ji vlastnim absolutni mazel při klidné jízdě 8l

Napsal: 13 pro 2008, 13:57
od MIR.B.M.W
hm já bych ti doporučoval 330d stači ta 135 kw a budeš vysmátej jen tak ti nikdo neujede a uvidiš sam jini jezděj za 20 litru a ty budeš jezdit do 9 .10 litru když nato šlapeš dalka i za 5, 6 nežere a jede v benzinu bmw to abys tahal sebou cisternu

Napsal: 15 pro 2008, 09:48
od whiskadelic
memnil sem na 330d po 200t kladky, remeny, cirstil chlaic, menil filtr a taky odesle termostat. auto jede jak novy. dalnice praha zpet 180-230. spotreba se stale drzi na 7.9 jinak jezdim normalne kazdy den do prace a zpet, rozjezdy do ty 100-120km vetsinou trosku svizneji...a rikam si, ze ani ten chip nepotrebuju

Napsal: 16 pro 2008, 17:41
od stefi
Jedine benzin 325 super motor aj ked starý ale dobry je to super motor . diesel od bmw ma svoje muchy prevazne vozy ktore maju najazdenych viac ako 250.opravy su nakladné a casto sa vyskituju kuriozne poruchy ;)

Napsal: 16 pro 2008, 17:43
od whiskadelic
stefi píše:Jedine benzin 325 super motor aj ked starý ale dobry je to super motor . diesel od bmw ma svoje muchy prevazne vozy ktore maju najazdenych viac ako 250.opravy su nakladné a casto sa vyskituju kuriozne poruchy ;)
ake kuriozne poruchy?

Napsal: 16 pro 2008, 22:19
od stefi
minule som riesil jeden s vadnym turbom,auto najazdene 300 t km po montazi noveho turba vsetko ok asi po dvoch tizdnoch manik prisiel ze mu auto zase podimuje -po demontazi sacieho potrubia od filtra zistena nadmerna axialna vola na oske turba a teraz pozor turbo za 40 litrov na reklamaciu, reklamacia neuznana vraj necistoty v turbe,prip nenatlakovane mazanie turba,turbo na repas,montaz a odskusanie zdatnejsim kolegom zivotnost repasu 3 tizdne,turbo kaput,problem obiasnili az kolegovia ukrajinci po komunikacii na jednom ua autofore,vraj vysoky pretlak na sacej strane turba vyfukovymi plynmi z odvetravania kartra,vznikol nadmerny tlak medzi filtrom a vrtulou turba ,vada piestne kruzky,ukrajinska forma opravy ak nechces menit kruzky odvetravanie vyved pod auto aby nikto nevidel ten dym znizis tlak a auto rychlo predaj,po opetovnej oprave turba a kedze manik nebol schopny investovat do piestnich kruzkov nasledovala ukrajinska forma opravy,a auto cuduj sa svete opet jazdí cely problem prikladam za vynu sebe (wallbash) predpokladal som ze to bude len rutinna vymena turba ved 330 je nesmrtelný motor to je vsetko

Napsal: 26 pro 2008, 12:20
od MIR.B.M.W
mi se bavíme o bmw E.46 330d jestě jsem nevydel orezlou 46 ,325i jo tam je dobra ale ta spotreba, promě idealni 330d nema chybu kdyu das chip tak i benzinovy motory se necapou i ten 30i by měl co dělat ale asi to pojede skoro stejne jetam rozdil v ty spotrebe 30d pojede za 10 a 30i pojede tak 20 min kdyz nato budes slapat

Napsal: 08 led 2009, 13:12
od juro
mm píše:kup mercedesa a budeš mít po problémech.... ostatní značky jsou jen pokusy o auto :-D
To by som ani nepovedal máme vo firme 3 mercedesi a začali sme kupovať BMW a AUDi sam porucha mercedes

Napsal: 08 led 2009, 13:14
od juro
MIR.B.M.W píše:mi se bavíme o bmw E.46 330d jestě jsem nevydel orezlou 46 ,325i jo tam je dobra ale ta spotreba, promě idealni 330d nema chybu kdyu das chip tak i benzinovy motory se necapou i ten 30i by měl co dělat ale asi to pojede skoro stejne jetam rozdil v ty spotrebe 30d pojede za 10 a 30i pojede tak 20 min kdyz nato budes slapat
To máš pravdu kolega má 2.5 benzín E 46 a ked tomu na diaľnici dupne tak vír v nádrži a 330d polovica a myslím že ten motor je úplne super viezol som sa v 320 110KW ale to sa mi zdá akési slabé

karlito

Napsal: 08 led 2009, 13:32
od karlito
Zdravím,kup si jedině 3litrovej diesel je spolehlivej měl jsem dvě 530D a každá měla najeto přes 450tkm a jedinej problém za celou dobu repas vstřiků a nové turbo,jinak bez problémů.častěji odchází přední tlumiče,protože je ten motor dost těžkej,jinak fungovaly na 100%. Jo a spotřeba zima okolo 9l a léto 7,5l.