Napsal: 25 pro 2008, 23:28
foto
P.e.p.i.n píše: Když to někomu jde na 4800 tak je to sranda...mé zatím max. 4600 a to už musí bejt..jinak 4500 No problem...
snad v roce 2009 bude víc úprav tak to pujde víc...![]()
![]()
Posli mi tie logy na miso6020@orangemail.sk moj provider asi blokuje stahovanie z rapiduspacewerk píše:zkoušle jsem i z 1.8T ma najeto cca 2000km a nic moc sic nepadala ale nebyla to žádná sláva..... jako jelo to ale porád to bylo min než chce RJ motoru
LOG: http://rapidshare.com/files/176773588/d ... T.CSV.html
číslo nevim ponáč byla v tubusu a en má mrižky na obou stranách a tak sem cislo snimače nevyčet
Marek77 píše:Pro optimální dlouhodobou jízdu (kdy motor jde nejlépe) je podle grafu točivého momentu asi od 1800 do 2500 otáček. Osobně motor pod 1800 otáček nepouštím (na čtyřku a pětku rozhodně ne). Motor by určitě neměl jít pod 1500 otáček, tam nepracuje turbo, motor se přetěžuje a navíc odchází dvouhmotový setrvačník.
Jinak řečeno - nezáleží na otáčkách, záleží na zatížení motoru (jak moc stojíš na plynu).
Někteří lidé by místo airbagu měly mít pořádnou latexovou ruku která by dala nehoráznou facku při např 1500 ot na pětku do kopce a plnej kotel. Příště by to tomu chudákovi motoru nedělali.Bob1795 píše:Marek77 píše:Pro optimální dlouhodobou jízdu (kdy motor jde nejlépe) je podle grafu točivého momentu asi od 1800 do 2500 otáček. Osobně motor pod 1800 otáček nepouštím (na čtyřku a pětku rozhodně ne). Motor by určitě neměl jít pod 1500 otáček, tam nepracuje turbo, motor se přetěžuje a navíc odchází dvouhmotový setrvačník.
Jinak řečeno - nezáleží na otáčkách, záleží na zatížení motoru (jak moc stojíš na plynu).
Tak to mam kamarada motor ASV + soft a ten jedzi na 5* na 1100 otacek a 4 lidi v aute, jinak pres obec 50 km/hod na 5* a to i hore mirneho kopce, sam jsem byl svedkem. Jizda docela plynula, hodne pouziva tempomat, na noze by to asi bez skubani udrzet neslo. Svete div se, ale zatim mu to jede, regulace OK, setrvak taky.... jo a je to v kombajnu
![]()
Ja mam AFN a pod 1800 nejdu ani za zlate prase. Me zene jsem to taky zakazal, ale ta jezdi jak zavodnik, spis bych ji mel zakazat max otacky
Někteří lidé by místo airbagu měly mít pořádnou latexovou ruku která by dala nehoráznou facku při např 1500 ot na pětku do kopce a plnej kotel. Příště by to tomu chudákovi motoru nedělali.
1100ot na pětku do kopce s plným autem a ještě na tempomat? To už by nebyla facka a už by nesměl řídit ani výtah.
je to tak:-)spacewerk píše:ty max točky získáš dobrou váhou já tam ted mám zkušebne 027 BOSCH a ta jde i skoro k 4900 /min co sem mel 056 ta šla max do 4100 /min
tak to stebou suhlasimBugs.Bunny píše:Někteří lidé by místo airbagu měly mít pořádnou latexovou ruku která by dala nehoráznou facku při např 1500 ot na pětku do kopce a plnej kotel. Příště by to tomu chudákovi motoru nedělali.Bob1795 píše:Marek77 píše:Pro optimální dlouhodobou jízdu (kdy motor jde nejlépe) je podle grafu točivého momentu asi od 1800 do 2500 otáček. Osobně motor pod 1800 otáček nepouštím (na čtyřku a pětku rozhodně ne). Motor by určitě neměl jít pod 1500 otáček, tam nepracuje turbo, motor se přetěžuje a navíc odchází dvouhmotový setrvačník.
Jinak řečeno - nezáleží na otáčkách, záleží na zatížení motoru (jak moc stojíš na plynu).
Tak to mam kamarada motor ASV + soft a ten jedzi na 5* na 1100 otacek a 4 lidi v aute, jinak pres obec 50 km/hod na 5* a to i hore mirneho kopce, sam jsem byl svedkem. Jizda docela plynula, hodne pouziva tempomat, na noze by to asi bez skubani udrzet neslo. Svete div se, ale zatim mu to jede, regulace OK, setrvak taky.... jo a je to v kombajnu
![]()
Ja mam AFN a pod 1800 nejdu ani za zlate prase. Me zene jsem to taky zakazal, ale ta jezdi jak zavodnik, spis bych ji mel zakazat max otacky
1100ot na pětku do kopce s plným autem a ještě na tempomat? To už by nebyla facka a už by nesměl řídit ani výtah.
taky me to rve srdce, kdyz v tom sedim ale neni to ma kara. On rika, ze ten motor jen "šepoce" nevim, ja ho slysim spis prosit a narikat. Neni to ze by nechal jen 5* klesnout na tyto otacky, kdyz jezdi po meste, tak vytoci kvalt (treba 4*) na 1400 - 1500 ot a radi dalsi. Akorat nadava, ze mu to nejak moc zerekenz007 píše:tak to stebou suhlasimBugs.Bunny píše:Někteří lidé by místo airbagu měly mít pořádnou latexovou ruku která by dala nehoráznou facku při např 1500 ot na pětku do kopce a plnej kotel. Příště by to tomu chudákovi motoru nedělali.Bob1795 píše:
Tak to mam kamarada motor ASV + soft a ten jedzi na 5* na 1100 otacek a 4 lidi v aute, jinak pres obec 50 km/hod na 5* a to i hore mirneho kopce, sam jsem byl svedkem. Jizda docela plynula, hodne pouziva tempomat, na noze by to asi bez skubani udrzet neslo. Svete div se, ale zatim mu to jede, regulace OK, setrvak taky.... jo a je to v kombajnu
![]()
Ja mam AFN a pod 1800 nejdu ani za zlate prase. Me zene jsem to taky zakazal, ale ta jezdi jak zavodnik, spis bych ji mel zakazat max otacky
1100ot na pětku do kopce s plným autem a ještě na tempomat? To už by nebyla facka a už by nesměl řídit ani výtah.![]()
![]()
![]()
taky me to rve srdce, kdyz v tom sedim ale neni to ma kara. On rika, ze ten motor jen "šepoce" nevim, ja ho slysim spis prosit a narikat (rekneme vec nazoru). Neni to ze by nechal jen 5* klesnout na tyto otacky, kdyz jezdi po meste, tak vytoci kvalt (treba 4*) na 1400 - 1500 ot a radi dalsi. Akorat nadava, ze mu to nejak moc zerekenz007 píše:tak to stebou suhlasimBugs.Bunny píše:Někteří lidé by místo airbagu měly mít pořádnou latexovou ruku která by dala nehoráznou facku při např 1500 ot na pětku do kopce a plnej kotel. Příště by to tomu chudákovi motoru nedělali.Bob1795 píše:
Tak to mam kamarada motor ASV + soft a ten jedzi na 5* na 1100 otacek a 4 lidi v aute, jinak pres obec 50 km/hod na 5* a to i hore mirneho kopce, sam jsem byl svedkem. Jizda docela plynula, hodne pouziva tempomat, na noze by to asi bez skubani udrzet neslo. Svete div se, ale zatim mu to jede, regulace OK, setrvak taky.... jo a je to v kombajnu
![]()
Ja mam AFN a pod 1800 nejdu ani za zlate prase. Me zene jsem to taky zakazal, ale ta jezdi jak zavodnik, spis bych ji mel zakazat max otacky
1100ot na pětku do kopce s plným autem a ještě na tempomat? To už by nebyla facka a už by nesměl řídit ani výtah.![]()
![]()
![]()