Stránka 2 z 2
Napsal: 25 led 2009, 23:23
od FR4NK!3
Smoke píše:1.6 a 1.9td má stejnej pístek
mě stačilo dávat naftu i 2b a ještě to čudilo (na 1.6TD).
to turbo, pokud to je KKK z 51kw tak krátkodobě 1.5b snese.
pokud dáš gt1749 neunese to spojka- záběr bude od spodu.
presne tak cerpadlo to nakrmi az az ... vic nez umota turbo ... tlacili sem 2bary(budik jen do 2 ... mozna to davalo i vic) bez cooleru

Napsal: 26 led 2009, 16:12
od thomsonn
no prave proto cerpadlo to da ale turbo tlači 1 a bojim se že brzo pujde do kitek tak premyslim o tom gt1749 nekdo tady psal ze mi to nevydrzi spojka ale ja mam passat a prevodovku z okty a spojku jednohmotu
Napsal: 26 led 2009, 17:20
od Smoke
na TD se ani dvouhmoty nedávali. jaká je spojka, z čeho? z TD nebo z té okty TDi?
i origo turbo snese 1.3b.
Napsal: 26 led 2009, 22:16
od bombastiq
FR4NK!3 píše:Smoke píše:1.6 a 1.9td má stejnej pístek
mě stačilo dávat naftu i 2b a ještě to čudilo (na 1.6TD).
to turbo, pokud to je KKK z 51kw tak krátkodobě 1.5b snese.
pokud dáš gt1749 neunese to spojka- záběr bude od spodu.
presne tak cerpadlo to nakrmi az az ... vic nez umota turbo ... tlacili sem 2bary(budik jen do 2 ... mozna to davalo i vic) bez cooleru

bavíme se o 1,6 VW nebo o 1,9 ????
zajímavý je že mě to čerpadlo nestačí o spodku to hulí ale
jak to skočí nad 1,1 baru tak auto přestane táhnout
tak nevím kolik ještě můžu vzít na klínku
neví někdo jak je dlouhej ten jazíček co jezdí po klíku ?? nechci aby mě upad když to vezmu moc na brusce
Napsal: 27 led 2009, 11:24
od Smoke
čerpadlo je špatně nastaveno, spíš jen ohuleno od spodu. není to jen tak, otočit na přidavači, mě trvalo asi 2měs. zkoušení, upravování atd než to bylo supr. přečti si: jak na zlepšení TD, někde to tam je
Napsal: 27 led 2009, 15:57
od wr8
souhlasim,dobre naladit pridavac chvilku trva
Napsal: 27 led 2009, 19:21
od thomsonn
motor je 1.9 a spoka z td
Napsal: 27 led 2009, 20:23
od Smoke
znám 2 případy: motor 1.9 a turbo + čerpadlo z 1.6TD, v obou případech naftu stačilo dávat, sice než se rozmotalo turbo tak to čudilo, ale jinak ok. no a spojka pokud je dobrá tak časem stejně začne klouzat. jde o to že čím níž začne turbo tlačit tím hůř pro spojku.
Napsal: 27 led 2009, 22:25
od bombastiq
Smoke píše:znám 2 případy: motor 1.9 a turbo + čerpadlo z 1.6TD, v obou případech naftu stačilo dávat, sice než se rozmotalo turbo tak to čudilo, ale jinak ok. no a spojka pokud je dobrá tak časem stejně začne klouzat. jde o to že čím níž začne turbo tlačit tím hůř pro spojku.
no dobrý ale o kolik to můžu ubrousit ??

Napsal: 27 led 2009, 23:07
od Smoke
to je právě to testování. trochu ubrousíš a projedeš, a tak to děláš dlouho dokud to není ono. např. než zabere turbo tak čudí, jak dává tlak např nad 0.5b tak přestane čudit, tak víš že je třeba ještě ubrousit atd atd.
je dobrý taky nastavit předpětí pružiny v tom přidavači- je nastaven na origo tlak např. 0.8b. jenže ty pokud budeš tlačit např. 1.3 tak nad 0.8b už nebude přidávat naftu, což bude chybět. takže ruční pumpu, budík tlaku na kterej uvidíš a mít cit v ruce, budeš hejbat plynem na čerpadle. zkus dat pomalu plnej a pak s tlakem. bez tlaku jde cca do půlky a pak je cítit větší odpor (to už jde jen přes pružinu) no a s tlakem by to mělo jít stejně až do plna. pružina v tom přidavači je na závitu, jde štelovat předpětí. takže naladit až na požadovanej tlak, ne že třeba už od 0.5- 0.8b jde až na plno. víš co myslím?
no a pokud tam jsou podložky, tak je dej do pryč, brání ve větším pohybu (neboli rozsahu přidavače.
už vidíš že to není jen tak

Napsal: 28 led 2009, 22:15
od bombastiq
díky smoku

mě šlo jen o to abych se dozvěděl jestli mám laborovat aj s tím předpětím pružiny
