Stránka 2 z 3
Napsal: 15 bře 2009, 19:36
od Pavel2
Ten předstřik to ukazuje prý na hranici hodnota 72. pak jsem koukal že hodnota MAF má být 280 - 340 a píše to 540 to je jediné co se mi nezdálo ale moc tomu nehovím.
Prosím kde je snímač toho atmosférického tlaku jestli je to ten na plastové trubce co jde k sání tak ty jsem zkošel už dva
Díky za každou radu
Napsal: 15 bře 2009, 19:52
od misa.89
EGR je zaslepen?
Napsal: 15 bře 2009, 19:53
od misa.89
už vidim že je zas funkční, tahle vysoká hodnota je když je EGR zavřenej, za cca 10s by měl sepnout a změnit hodnotu na těch méně jak je požadováno...
Napsal: 15 bře 2009, 20:01
od Pavel2
Jo EGR je zaslepenej já ho dneska na chvilku otevřel tak to jsem asi tu hodnotu přečet když fachčil ale jinak pořád stejný pořád stejný padá a padá ta řídící jednotka mě dost děsí ale o tom ventylu N 75 ví protože jak vytáhnu konektor tak hned je tam závada ale když je připojený tak jakmile nastartuju ta jde páčka dolů na doraz. Tak to snad fachčí
Napsal: 15 bře 2009, 21:21
od Kec
Od humlika jsem dostal jednou tip jak na turbo - logování.
Zkus odpojit hadičku co jse z n75 na turbo. Pak to jeď projet a dívej se kolik tlačí turbo, pokud to půjde přes půl baru tak je seklý nebo otočenej kroužek nebo tak něco. pokud je to pod tak turbo oK a je to regulací.
Odzkoušej jakej máš podtlak na vakuovce. Pokud by tam byl malejtak to prej taky ovlivňuje.
Napsal: 16 bře 2009, 06:00
od Pavel2
OK to turbo můžu zkusit jaká má být hodnota v té vakuovce to nevím ale turbo když ubírá tak plechovka jde nahoru a to jí tlačí pružina. A když nastartuju tak páčka jde dolů až na doraz. A otočený kroužek tam není ten mě vyškolil při čištění a lopatky jdou jak víno.
Už mě napadla zoufalá věc dát do motoru kameru namířit na ovládací páčku turba a jít to prohnat jestli při těch kritických otáčkách kdy má omezovat tak jestli to má alespoň snahu se hýbat.
Napsal: 16 bře 2009, 20:45
od Mikky
asi blbost to jsi asi kontroloval nemas na N75 prehozeny hadicky vstup a vystup?uz jsem to videl kluk menil taky uplne vse a nakonec to byla takova blbost

Napsal: 16 bře 2009, 21:12
od pafka
podívej se na kat a výfuk, ještě zkus podtlak v posilovači brzd , jestli se tam neztrácí
Napsal: 17 bře 2009, 09:04
od Pavel2
Zdravím. Posílám logy při padnutí do nouzáku. Mohl by se prosím na to někdo podívat?
http://uloz.to/1474650/Logs.zip
Děkuji
P.
Napsal: 03 dub 2009, 21:40
od matias99
Ja mám preste ten istý problém na Octavke 1.9 TDI 81KW ročník 2002.
Bolo to aj na diagnostike, tá ukázala problémy z tlakom tak sa menil regulátor tlaku na turbe potom elektromagnet. ventil na turbe, išlo to tak mesiac a potom sa to zase pojekazilo.
Napsal: 03 dub 2009, 21:44
od origoš
Udělej jednoduchou kontrolu: Odpoj hadičku od plechovky a naloguj. Mělo by to naměřit nízký tlak přeplňování a mělo by to být bez výkonu.
Napsal: 01 lis 2015, 21:40
od eggnoog
Pavel2 : Prosim tě, nepamatuješ si ještě co způsobovalo to padání do nouzáku? Mám úplně stejný problém a už taky nevím co s tím. Je to tedy nějaká doba co se to tu řešilo, ale snad si vzpomeneš

Díky
Napsal: 02 lis 2015, 08:40
od lukas6666
čo ten snímač atmosferického tlaku čo ti radil misovw? pozri tu hodnotu v poli na vcds
Napsal: 29 lis 2015, 20:10
od eggnoog
V jakém poli prosim tě najdu tu hodnotu atm. tlaku? Jestli je to v kanálu 10 - druhé pole (senzor f96), tak tam mám hodnotu 979 mbar. Nechá se ještě jinak zjistit zda je špatné čidlo tlaku, např. změření odporu na svorkách apod.... ?
Napsal: 29 lis 2015, 20:11
od eggnoog
V jakém poli prosim tě najdu tu hodnotu atm. tlaku? Jestli je to v kanálu 10 - druhé pole (senzor f96), tak tam mám hodnotu 979 mbar. Nechá se ještě jinak zjistit zda je špatné čidlo tlaku, např. změření odporu na svorkách apod.... ?