Stránka 2 z 3
Napsal: 07 čer 2009, 20:00
od Marek77
O 2,5 V6 se nebavím. Mluvím o nouzi u motorů 1,9. Je opravdu možné, že 2,5 V6 mohou mít schopnost odměřit si náhradní signál a do nouze nespadnou, do nich tolik nevidím.
Napsal: 07 čer 2009, 20:01
od RC51
HUML vdaka sa podporu. Obaja vieme kde je pravda.
Napsal: 07 čer 2009, 20:02
od Marek77
RC51 píše:HUML vdaka sa podporu. Obaja vieme kde je pravda.
Tak si to zkus u motoru 1,9 a pak mi nadávej, ty nerváku slovenskej !!!
Napsal: 07 čer 2009, 20:04
od RC51
Pardon, nevsimol som si ze sa bavime o 1,9 TDI.
Nejak som to domotal. Bol som si isty ze sa to tyka 2,5.
Tak este raz sorry.
Napsal: 07 čer 2009, 20:08
od Tomas.cz
Mě se jednou na 1.9TDi po...l egr ventil, auto hulilo jak lokomotiva tak jsem s odpojeným konektorem od snímače zdvihu jehly dolej domů.
Jelo to asi asi jako SDi

Napsal: 07 čer 2009, 20:08
od Marek77
Celou dobu se tu bavíme o motorech 1,9. Pisatel, který toto téma založil, píše jednoznačně, že má Audi80 s motorem 1,9 TDi. Ty sis začal s dvaapůlí.
Tomas.cz píše:Jelo to asi asi jako SDi

Jo, to souhlasí

.
snimac zdvihu jehly
Napsal: 24 lis 2011, 05:41
od Ozre
kde se ten snimač nachazí na V6 2,5tdi?
Napsal: 24 lis 2011, 07:33
od avatar
je na 3 valci vede ze vstriku kabel po zmereni by mel mit cca 120ohmu. u 2,5 tid v6 pokud snimac nefunguje dava univrzalni hodnota.
to ma za nasledek nizsi vykon veci spotrebu. ALe neni to pravdou nekdy to neudela vubec nic ))) nekdy se spotreba zveci i o 4 litry ))) je to takova loterie )))
snimac zdvihu jehly
Napsal: 24 lis 2011, 07:36
od Ozre
už jsem ho měřil a hodnota žadna,je k.o....spotřeba tak o 2 litry větší ale výkon stejný....
Napsal: 24 lis 2011, 17:40
od toefuk
zmeraj ho ohmmetrom, ma mat 80-120 ohm. Na 1.9 je jeho signal dost podstatny.
Napsal: 24 lis 2011, 22:25
od kobrej
no kluci ze teda ten snimac urcuje pocatek vstriju je jasny a snima zdvih jehly je taky jasny ale kdo mi teda rekne na co byva i na komurkovych dieselech kde neni el. ovladane cerpadlo tim padem nema co doladit nebo proc ho ma kazdy vyrobce na jinem valci a proc jsou to vetsinou valce prostredni treba ta 2,5 ho ma na 3valci ,chrysler na druhym, atp. co to teda vlastne snima skutecne??? pocatek vstriku ale proc na treti valci proc to neni na prvnim to fakt nechapu ani jsem nikde nenasel proc to tak je
Napsal: 25 lis 2011, 08:56
od conti
Některé komůrkové motory mají snímač zdvihu jehly proto, že mají řízený předvstřik též.
A je úplně jedno na kterém válci je ten snímač jehly umístěný. Když ho dáš na jiný válec, funguje stejně. (snímá okamžik vstřiku, aby jednotka věděla kolik přidat, nebo ubrat předvstřik. Nemá nic společného s pořadím
vstřiku)
Možná je na třetím proto, aby výrobce nemusel dělat delší kabel

Napsal: 25 lis 2011, 17:28
od kobrej

asik jo

Napsal: 25 lis 2011, 17:58
od jericho-3
Snímač trysky informuje ŘJ o skutečném počátku vstřiku ,který má vliv na hluk,spotřebu a složení emisí..V případě odchylky od předprogramovaných datových polí ŘJ změní poměrné doby sepnutí elektromagnetického ventilu na přesuvníku vstřiku. Změna trvá tak dlouho , než dojde k odstranění odchylky..Při poruše ŘJ redukuje dodávku paliva, rozsvítí se diagnostická kontrolka..Toť odborný popis el. systému Bosch EDC. Ale také záleží na provedení el. vstřikování...
Napsal: 26 lis 2011, 09:52
od Tomas.cz
Oni taky píšou, že když ti vypadne signál ze snímače polohy klikovky na 1.9TDi tak motor dojede v nouzovém režimu na signál zdvihu jehly, ale mám zkušenost že motor normálně zdechne
