Stránka 2 z 2

Napsal: 23 črc 2009, 21:52
od gargamelc
tomu sa hovori maximalne setrenie tam kde sa da a aj sa neda.
Keby renault vyrabal lietadla tak ani jedno nevzlietne (LOL)
Uz len hlavne koli elektrike a konektorom a vecami s tym suvisacimi.
Cest vinimkam neake auta a motory sa im podarili :D

Napsal: 26 črc 2009, 10:54
od stefi
na to maju francuzi inu znacku airbus ten ked sa po..re tak sa vecsinou ani neda najst,inak viete si predstavit lietajuci renault,vcera som videl lietajuci citroen v fantomasovy (LOL) ale renault som nevidel (LOL) potom uz len airbus (LOL)

Napsal: 26 črc 2009, 11:00
od stefi
jednoduche nakupne tasky maju v pohode,z vyssimi triedami maju asi problem :D je to problem komplikovaneho myslenia zabozrutov,osobne som rok jazdil na kangoo 1.2 a bolo to velmi dobre auto pracant jak sa patrí kam sa hrabe roomster

Napsal: 26 črc 2009, 11:35
od gargamelc
no ved to ze dakedy sa im podari spravit nieco co stoji za to ale dakedy to dokurvia tak ako sa patri

Napsal: 10 lis 2009, 09:45
od roman1648
Repasované vstřiky většinou nedělají dobrotu - někdy jsem je musel i několikrát vracet znovu na opravu a cena repase u nás se rovná téměř ceně vstřiku.
V Holandsku je firma která dodá jakýkoliv vstřik ( včetně zmiňovaných Delphi ) za super cenu, jedná se o nové zboží se zárukou. Zrovna v současnosti řečím Clio 1.5Dci a Ford TDCi , cena za celou sadu na Renault se pohybuje kolem 23-24 000, což je ca. půlka toho co chtějí u nás. Ceny na Ford jsou podobné

(wallbash) Roman

Napsal: 10 lis 2009, 15:03
od Non1
roman1648 píše:Repasované vstřiky většinou nedělají dobrotu - někdy jsem je musel i několikrát vracet znovu na opravu a cena repase u nás se rovná téměř ceně vstřiku.
V Holandsku je firma která dodá jakýkoliv vstřik ( včetně zmiňovaných Delphi ) za super cenu, jedná se o nové zboží se zárukou. Zrovna v současnosti řečím Clio 1.5Dci a Ford TDCi , cena za celou sadu na Renault se pohybuje kolem 23-24 000, což je ca. půlka toho co chtějí u nás. Ceny na Ford jsou podobné

(wallbash) Roman
Máš na tú firmu nejaký kontakt ?

Napsal: 10 lis 2009, 17:29
od roman1648
Jasně,
je to www.stokkingdiesel.nl - tam všechno najdeš, komunikace v AJ bez problémů,platba zboží předem převodem na BÚ

Roman

Napsal: 10 lis 2009, 18:47
od Non1
Výborne, vďaka.

Napsal: 18 pro 2009, 15:48
od performanceman
Chlapy,jestli tohle auto někdo máte a je v cajku,co nejrychleji se ho zbavte!Dělal jsem pět let v Renaultu a udělal největší píčovinu jakou jsem mohl-dohodil tohle auto(dci 80 extreme,v plné výbavě) do rodiny.Myslel jsem,že s dobrou naftou(140 000km-jen shel) bude klid a to byl velkej omyl!Vstřiky opět protejkaj(nepravidelnej volnoběh,skákání do nouzáku,...) a to se první sada dělala v 29000km.Nejhustší na tom bylo to,že jsem tam v klidu(na dílně v autorizáku s Clipem a super nářadím)namontoval novou sadu,načetl vstřiky a s radostí,že bude doma klid,chtěl nastartovat motor,jenže jsem se nestačil divit.Ten krám nešel vůbec nastartovat,protože ty vstřiky byly uplně zalepený(zřejmě se v nich přilepily nebo přirezly trysky,jak někde dlouho ležely,nebo nevim.Po třech hodinách vyndavání,prostříkávání,nandavání,startování,chytil motor na dva válce,tak jsem do něj skočil a dal mu nasranej kotel a po sto metrech se chitil třetí a hned čtvrtej,no já byl fakt hotovej...Kdyby to ale bylo jen o těch vstřikách.V průběhu 140000km se toho posralo fakt dost:rozpadla se řemenice alternátoru(vadná série volnoběžek),odešly plugery ve vodě na ohřev studeného motoru(auto netopilo a nešlo ohřát),úplně uhnil konektor jednotky žhavení(nežhavilo,blbě startovalo),konektor plynového pedálu(musel jsem ho vystříhat-klasika),pak se prodřela palivová plastová hadice...a to jsem pořád ještě u motoru,ale už to tady nebudu jmenovat.Takže když to shrnu,tak jestli se doma nudíte a chcete se neustále v něčem hrabat a cálovat za to,tak si tohle auto doma nechte.Jo,fakt je ten,že v něm je pěkný svezení-dá na prdel obyč TDI-čku,ale je to postavený z lacinejch komponentů,takže krám.....Ty origo vstřiky v Renaultu teď čeká nějaký zlevňování,takže by měly stát o dost míň

Napsal: 18 pro 2009, 23:55
od stefi
svata pravda tento rok som nemal mesiac ked som nemenil vstreky na 1.5 dci,dokonca tento mesiac som myslel ze uz ziadny dci neuvidim a predvcerom no hadajte (LOL) a jak sa take krasne auticko moze pokazit mi hovori majitel (LOL)

Napsal: 19 pro 2009, 22:42
od jericho-3
Je to státní podnik a je tam bordel...Poslední renault,který byl k něčemu byl R 11 s motorem z R8..Jinak auto s píčou je pořád problém...A s HDI bych jezdil tak v záruce nebo s firemním vozem..soukromník,který si koupí diesel je šílenec...Kdo to kdy viděl,aby výrobce vyrobil motor /benzin/,který má u 16 ventilu upevnění řemenice na klice třecím spojem...?Firemní postup-umít kliku odmačtovačem,ustavit řemenici a rozvody/řemenem/ a utáhnout...pozor může se pootočit...řemenice nemá klínek...!Je vidět,že čím víc inženýrů,tím víc kravin...nemají diplomy z Plzně....?

Napsal: 20 pro 2009, 14:02
od stefi
ono treba sa pozriet aj na druhu stranu mince no co by sme robili keby sa auta nesrali :D

Napsal: 24 led 2010, 18:07
od IBIZA
http://auto.pravda.sk/do-slabsich-verzi ... oradna_P39

páni niečo je popísané aj tu, v podstate to, čo ste spomínali...

Napsal: 24 led 2010, 20:28
od jericho-3
Je to možná blbost,ale proč továrna nevsadí mezi čerpadlo a lištu nějaký spešl filtr proti pilinám,aby to neoddělalo vstřiky,atd...Jistě by se ušetřilo...