Stránka 2 z 2

Napsal: 20 pro 2009, 20:11
od Pan Kroketa
Cau kluci. Tak co,uz nekdo dela mechaniku na 2.5tdi v6? Potreboval bych predelat motor z passata b5 110kw.

Napsal: 20 pro 2009, 21:11
od chosepm
:D to ať mi někdo, kdo má představu vysvětlí, jak chce docílit toho aby to mělo takovej chod jako s původním čerpadlem. Řj motoru chcete vyřadit, nebo tam bude? Jak bude zbytek fungovat bez odezvy od čerpadla? Co řízení dynamickýho předvstřiku? Korekce dávky paliva? A už vůbec jak dát čerpadlo z řadovky na véčko?
Osobně bych o tom vůbec neuvažoval, protože úsilí vynaložený na zprovoznění a vylazení tohodle monstra značně převýší hodnotu jinýho čerpadla. pokud jde jenom o strach z toho že klekne ;)

Napsal: 20 pro 2009, 21:16
od tomáš karbus
Jo jo dělal, ale to bys měl mít tak 7 tis min na nákup jinýho čerpadla pak ho tam nějak zredukovat, nechat udělat trubky a ještě se v něm porejpat a jsi na řádově 30 tis a to asi nemá cenu co nehledě na to, že ještě musíš sehnat jen takové čerpadlo co to dokáže nakrmit

Napsal: 15 led 2010, 21:33
od Pan Kroketa
Ja spis myslel,jestli to tady nekdo uz ma v aute,ze bych to treba okouk. Potrebuju ten motor dat do jinyho(o dost starsiho)auta a davat to tam s el. je moc prace. Potrebuju aby to bylo co nejjednodusi.

Napsal: 17 led 2010, 18:18
od tomáš karbus
proc moc prace je to tak den práce ;)