Stránka 2 z 4

Napsal: 12 srp 2009, 22:10
od pajda
Hlavně záleží jak je ten soft udělanej.Onehdá jsem dělal Bravo 8V se zadřeným turbem.Dalo se nový a zajímalo mne proč odešlo.Při jízdní zkoušce jsem zjistil že tlačí místy 3bar - slovy TŘI.Krom černýho kouře a zničenýho turbodmychadla to nic extra nepředvedlo.Takže to očividně dělal nějakej šumař.Dalo se to zpět a rozdíl nebyl nijak veliký.
Nadruhou stranu jsem dělal Cromu 2,4 a ta měla takovej krouták, že to s automatem hrabalo i na 3 převod.
Záleží to na lidech a na tom co si necháš napovídat.O 168 CV ze 130 se mluví hezky... .Viděl jsem od Bit Powru práci několikrát.Pana Putnera neznám a z toho mál co jsem viděl nebudu soudit závěry.Na našem trhu to je nejspíš IKONA, ale mzi námi děvčaty, marketing je marketing ... .

Napsal: 12 srp 2009, 22:15
od pajda
Jen se ještě zeptám - má to lambda sondu nebo DPF?

Napsal: 13 srp 2009, 04:46
od grander
pajda píše:Jen se ještě zeptám - má to lambda sondu nebo DPF?
ma to lambda sondu strcenou v katu kterej je vykuchlej,je tam jen obal z neho...

Napsal: 04 zář 2009, 15:16
od grander
pajda píše:Hlavně záleží jak je ten soft udělanej.Onehdá jsem dělal Bravo 8V se zadřeným turbem.Dalo se nový a zajímalo mne proč odešlo.Při jízdní zkoušce jsem zjistil že tlačí místy 3bar - slovy TŘI.Krom černýho kouře a zničenýho turbodmychadla to nic extra nepředvedlo.Takže to očividně dělal nějakej šumař.Dalo se to zpět a rozdíl nebyl nijak veliký.
Nadruhou stranu jsem dělal Cromu 2,4 a ta měla takovej krouták, že to s automatem hrabalo i na 3 převod.
Záleží to na lidech a na tom co si necháš napovídat.O 168 CV ze 130 se mluví hezky... .Viděl jsem od Bit Powru práci několikrát.Pana Putnera neznám a z toho mál co jsem viděl nebudu soudit závěry.Na našem trhu to je nejspíš IKONA, ale mzi námi děvčaty, marketing je marketing ... .
to netusim jak je udelanej a to kdys napojis jednotku tak zjistis co vsechno je tam zmeneno a jestli je to vse oukej udelane?no koukal jsem vsude mozne na upravce a tam je hodnota limitovana 155-160cv tak jestli je mozne tech 168 dosahnout,ale jestli to uz neni moc na turbo?dik

Napsal: 04 zář 2009, 15:40
od Majkl.fiat
Určitě bych si to nechal změřit na brzdě, kolik tam opravdu je. Pokud to kouří tak buď bude stát ten chip za houby nebo může být seklá regulace turba (samozřejmě tam může být milion jiných věcí:) ) Vstřikovače by měly pustit nafty dost takže berme že jsi limitován turbem. Nejsem si jistý, ale tuším že turbo tam je GT1749V alespoň podle páru katalogů, tak bych to pozjišťoval přesně a podle toho hledal náhradu která vydrží víc ( např. z VW 96 nebo 110 kW). Pak už by se s tím daly dělat věci, hlavně pokud najdeš člověka který rozumí chipům a ví co dělá. (crazy)

Napsal: 04 zář 2009, 15:49
od Majkl.fiat
Ještě podle toho co píšeš, že to kouří ale tlak turba je pořád stejnej s originálem to vypadá že někdo jen poladil mapy vstřikování, ale mapu regulace turba nechal seriovou. Možná kdyby byla doladěná k naftě tak to zdaleka tak nekouří a jede to ještě o hodně lépe. Motor by nebyl v zátěži a vyšších otáčkách bržděný málo otevřenými lopatkami regulace. Taky druhá věc - to turbo už by nemuselo být na svém místě (LOL)
Pokud se ti chce, hoď si manometr do svodů mezi hlavu a turbo a měř protitlak ve svodech, měl by být o něco málo vyšší (o max. 0,1 - 0,2 b) než tlak v sání v celém režimu otáček.

Napsal: 04 zář 2009, 17:55
od grander
turbo je cele ted nove zrepasovane pac mi bouchla hadice a pretocilo se!takze se rozkocila osicka,to ma ted najeto asi 1000km jinak v nizkejch otackach to ma zatah dobrej ale nad tri tis uz to jen rve a moc netaha hlavne 5,6 je pak uz takova lina...

a kdo by mi to mohl zkouknout tak nekde pobliz Pha nebo v ni abych vedel ze to bude odborna kukacka porad jestli vis?jinak jsem se dohod u repasare a tlak mi zvednul na 1,4

Napsal: 05 zář 2009, 16:28
od alfik
grander píše:turbo je cele ted nove zrepasovane pac mi bouchla hadice a pretocilo se!takze se rozkocila osicka,to ma ted najeto asi 1000km jinak v nizkejch otackach to ma zatah dobrej ale nad tri tis uz to jen rve a moc netaha hlavne 5,6 je pak uz takova lina...

a kdo by mi to mohl zkouknout tak nekde pobliz Pha nebo v ni abych vedel ze to bude odborna kukacka porad jestli vis?jinak jsem se dohod u repasare a tlak mi zvednul na 1,4
Nebude v haji spojka?

Napsal: 06 zář 2009, 17:50
od grander
alfik píše:
grander píše:turbo je cele ted nove zrepasovane pac mi bouchla hadice a pretocilo se!takze se rozkocila osicka,to ma ted najeto asi 1000km jinak v nizkejch otackach to ma zatah dobrej ale nad tri tis uz to jen rve a moc netaha hlavne 5,6 je pak uz takova lina...

a kdo by mi to mohl zkouknout tak nekde pobliz Pha nebo v ni abych vedel ze to bude odborna kukacka porad jestli vis?jinak jsem se dohod u repasare a tlak mi zvednul na 1,4
Nebude v haji spojka?
jako neprokluzuje,to ne,myslel jsem to tak jako ze ten motor vytocim ale nedava vubec najevo svoji silu,je to jak kdys vytacis felicii,proste jede dobre jen do 3tis pak uz to proste nema jakoby silu ikdys dneska sem to byl provetrat tak ta 6 zas tak spatna nejni ale kdys mam treba 4st 3tis a seslapnu to doplnejch tak otacky nahoru dou ale motor je jak bez zivota myslite ze to bude spatnym progranem jako chipnuty?

Napsal: 06 zář 2009, 20:42
od chiptuning
s PD to nemuzes srovnavat CR nema takovy spodek,a stim tlakem opatrne ,posledni co jsem resil /za pomoci brouka / se mi stalo ze auto po uprave objelo dvakrat blok a turbo lehlo /tlak byl navysen o 100mb/ no blba nahoda , ale vysvetluj to majiteli kdyz ma na tacho 40000km /i kdyz v motorove jednotce jsem pak nasel 113000km / :P

Napsal: 06 zář 2009, 21:34
od grander
chiptuning píše:s PD to nemuzes srovnavat CR nema takovy spodek,a stim tlakem opatrne ,posledni co jsem resil /za pomoci brouka / se mi stalo ze auto po uprave objelo dvakrat blok a turbo lehlo /tlak byl navysen o 100mb/ no blba nahoda , ale vysvetluj to majiteli kdyz ma na tacho 40000km /i kdyz v motorove jednotce jsem pak nasel 113000km / :P
tak turbo mi navisili o 0.1 bar jak tady bylo psano max,takze po repasi to bylo znat ze auto jede o malinko lip nebo aspon to je muj usudek,ale dalo by se to tedy u nekoho skontrolovat jestli to je v pohode kdo se zabejva chipem fiatu ...?jinak ten spodek prave tahne dobre ale ten vrsek de nejak zvlastne,Pd ma vetsi kroutak to chapu,ale CR by mel mit zase lepsi vrsek ne?a to se mi zda ze ten muj teda nema...
jinak vysvetluje se to blbe no to verim ale tak to je hold osud no :) tak hold koupil uz olitanej cars tak zainvestuje do novyho a bude mit klid na par patku : )

jeste jeden dotaz jakto ze turba u vw 96kw vydrzi rekneme v pohode 1,6 baru a u fiata 96kw rikate max 1.4 a vic radsi ne?vzdyt je to stejnej vyrobce Garrett tak vcem je to jiny?[/quote][/quote]

Napsal: 06 zář 2009, 23:40
od alfik
Sice neviem ake turbo ma ten 96kw motor,ale myslim,ze to bude dost o velkosti turba. Ked porovnam moje s 96 kw zo Superbu,tak je skoro 2x vacsie. Tym padom pri rovnakom tlaku cezen pretecie vacsie mnozstvo vzduchu. To mensie sa sice rychlejsie roztoci (preto ma Superb v nizsich otackach lepsi zatah),ale zase ked sa to vacsie roztoci,tak narast vykonu je znatelny.
Moja rada: Najdi niekoho,kto ti skontroluje ten soft a urob diagnostiku meranych hodnot. (Vaha vyduchu,tlak turba,tlak paliva).
Je mozne,ze bude robit bludy len vaha vzduchu.

Napsal: 07 zář 2009, 05:21
od grander
jo,tak to se ptam celou dobu jestli nevite kdo by mi to mohl skouknout okem skuseneho,nikoho takoviho neznam v okoli

Napsal: 07 zář 2009, 07:48
od chiptuning
tak at ti da posledni upravce tu upravu na flashku nebo ti ji posle mailem a pak neni problem to zkontrolovat i na dalku,orig sw mam ;)

Napsal: 07 zář 2009, 08:09
od grander
chiptuning píše:tak at ti da posledni upravce tu upravu na flashku nebo ti ji posle mailem a pak neni problem to zkontrolovat i na dalku,orig sw mam ;)
no to je problem ja nevim prave kdo to chipoval?mam nejakej kus caru ale tam nejni nic napsane nejaka firma a tak pokud nepojedu pres celou cr tak dohodnout se da vzdycky ne? :) jinak ty teda do chipu pres fiaty delas jo?ja sem cet nejaky prispevky(např:zvyseni vykonu stilo 120JTD) a tam pises ze je mozno i brzda?dalo by se stebou teda nejak dohodnout?a skouknout to?popripade to nejak dolaborovat kdyby tam bylo neco spatne?