Stránka 2 z 6

Napsal: 19 srp 2009, 18:13
od Smoke
rozsah otáček nula? (noteeth) benál 6-7 nafta 4.5, ale ta spotřeba a tah od spodu, nafta. možná to je o pocitu, ale moje vs O1 RS nemáš šanci.
nejlepší by měl kdyby se svezl i v silné naftě a mluvil by jinak ;)

Napsal: 19 srp 2009, 18:22
od jaykay
Smoke píše:rozsah otáček nula? (noteeth) benál 6-7 nafta 4.5, ale ta spotřeba a tah od spodu, nafta. možná to je o pocitu, ale moje vs O1 RS nemáš šanci.
nejlepší by měl kdyby se svezl i v silné naftě a mluvil by jinak ;)

tak to mas pravdu PDcko do 4.5tis toci, to jo, ale jede tak od 1800 do 3500 :D
ten nelinearni zatah do 3.500ot ma do sportovniho svezeni dost daleko :D

Napsal: 19 srp 2009, 18:37
od nogis
jaykay píše: tak to mas pravdu PDcko do 4.5tis toci, to jo, ale jede tak od 1800 do 3500 :D
ten nelinearni zatah do 3.500ot ma do sportovniho svezeni dost daleko :D
Chápu, Mondeo TDCi to není :D (LOL)

Nevidím problém řadit na omezovači, protože to pořád táhne, každopádně brácha má Leon cupra R a svezení super, O RS je proti tomu žebrák. Každý má něco do sebe, já zůstanu u nafty, ten krouťák ti prostě benzín nedá. ;)

Napsal: 19 srp 2009, 18:52
od Smoke
přesně, chce to se svézt ve 180k tdi
se sérií (+- 140k) to je nic.
já mám rozsah tahu 1700-4500 a díky dlouhým kvaltům větší rozsah jak benál

Napsal: 19 srp 2009, 18:54
od jaykay
nogis píše:
jaykay píše: tak to mas pravdu PDcko do 4.5tis toci, to jo, ale jede tak od 1800 do 3500 :D
ten nelinearni zatah do 3.500ot ma do sportovniho svezeni dost daleko :D
Chápu, Mondeo TDCi to není :D (LOL)

Nevidím problém řadit na omezovači, protože to pořád táhne, každopádně brácha má Leon cupra R a svezení super, O RS je proti tomu žebrák. Každý má něco do sebe, já zůstanu u nafty, ten krouťák ti prostě benzín nedá. ;)
a urcite neda ten "splasenej tarktor pumpe duse sound" he he (LOL)

Napsal: 19 srp 2009, 19:34
od nogis
Ať žije TDCi a jeho vstřiky. (wallbash)

Ford, no comment..., ale to je OT. :D

Napsal: 19 srp 2009, 19:38
od jaykay
nogis píše:Ať žije TDCi a jeho vstřiky. (wallbash)

Ford, no comment..., ale to je OT. :D
Ford za to nemuze, vstrikovani neni Ford ale Delphi, btw od faceliftu je vstrikovani uz odolne, ale kdyz nekdo leje naftu z JZD, nemuze se divit

ale dost OT, nevim proc sem tahas moje TDCI :D

Napsal: 19 srp 2009, 19:44
od jaykay
ja bych volil 1.8T :)

Napsal: 19 srp 2009, 20:46
od jack91
uz z principu je na sportovni jezdeni lepsi benzin
nic mene silnou naftu si predstavuji napr u BMW 3l common rail, super motor.
Verim ze fabia RS jede super, ale tocit naftu ve vysokych otackach, to by me trhalo srdce, benzin je na otacky stavenej

Re: 1,8 T 110kW a 132kW

Napsal: 19 srp 2009, 21:15
od TDI tech
jack91 píše:AHoj

pls je velky rozdil v techto dvou motorech, nebo je to kontrukcne stejne a jen vetsi turbo, jine vstriky a jinak nastavena RJ?

dekuji

P.S: chci 1,8T octavii na hrani, uz se prodava za super cenu, par uprav a bude to raketa:)
kdyz se s ni pry jede podle predpisu tak dokaze jed i pod 7l benzinu a kdyz se chci svest tak spotrebu neresim:)
110kW - AGU/AUM (AGU = Euro3, mech. ovladana skrtiaca klapka / AUM = Euro4, EPC)
132kW - AUQ (Euro4, EPC, VVT, vacsie turbo, vacsie kanaly v hlave valcov, samozrejme aj software)

Re: 1,8 T 110kW a 132kW

Napsal: 20 srp 2009, 06:09
od jack91
TDI tech píše:
jack91 píše:AHoj

pls je velky rozdil v techto dvou motorech, nebo je to kontrukcne stejne a jen vetsi turbo, jine vstriky a jinak nastavena RJ?

dekuji

P.S: chci 1,8T octavii na hrani, uz se prodava za super cenu, par uprav a bude to raketa:)
kdyz se s ni pry jede podle predpisu tak dokaze jed i pod 7l benzinu a kdyz se chci svest tak spotrebu neresim:)
110kW - AGU/AUM (AGU = Euro3, mech. ovladana skrtiaca klapka / AUM = Euro4, EPC)
132kW - AUQ (Euro4, EPC, VVT, vacsie turbo, vacsie kanaly v hlave valcov, samozrejme aj software)

super, tak to ma vypadat, jasna, presna odpoved:) diky
a ty 1.8T ktere davali do Audi TT, ty meli neco kolem 180kW, coz uz je super vykon:)

Napsal: 20 srp 2009, 08:06
od nogis
Tam je to všechno jiný. Až na hlavu a blok je shodný s 154 a 165kW. ;)

Napsal: 20 srp 2009, 10:52
od SupermanXXX
sériová FRS nema na ORS šanci co se motoru týče....

Napsal: 20 srp 2009, 11:25
od fabiátor
SupermanXXX píše:sériová FRS nema na ORS šanci co se motoru týče....
No seriova ne a taky zalezi co porovnavas. Na rozjezd bych si s FRS veril i v serii. Jinac O1RS nemela nezavisly zaveseni kol v zadu, ale existuje par kusu klasicky O1 1.8T 4x4 sedan a tam to nezavisly je, respektive obecne u 4kolovych O1 je. Takze kdybych si mel hrat s timhle autem, tak bych jako zaklad pouzil O1 4x4 1.8T.

Jinak takovej jeden minoritni rozdil. Ale pro me treba zasadni. O1 ma ABS delany postaru, takze u ojetin problemy s reznutim kotoucku a nasledne oprava. Fabia 1 RS ma uz ABS reseny nove, tzn magneticky prouzky v lozisku. Vim to protoze jsem loziska uz menil :-)

Napsal: 20 srp 2009, 11:34
od JohnyFlat
fabiátor píše:
SupermanXXX píše:sériová FRS nema na ORS šanci co se motoru týče....
No seriova ne a taky zalezi co porovnavas. Na rozjezd bych si s FRS veril i v serii. Jinac O1RS nemela nezavisly zaveseni kol v zadu, ale existuje par kusu klasicky O1 1.8T 4x4 sedan a tam to nezavisly je, respektive obecne u 4kolovych O1 je. Takze kdybych si mel hrat s timhle autem, tak bych jako zaklad pouzil O1 4x4 1.8T.

Jinak takovej jeden minoritni rozdil. Ale pro me treba zasadni. O1 ma ABS delany postaru, takze u ojetin problemy s reznutim kotoucku a nasledne oprava. Fabia 1 RS ma uz ABS reseny nove, tzn magneticky prouzky v lozisku. Vim to protoze jsem loziska uz menil :-)
tak teď nevim co je podle tebe lepší, jestli postaru - orezlý korouče a následná oprava, nebo po novu - magnetickej kroužek v ložisku, který si taky už měnil :D