Stránka 2 z 6
Napsal: 19 srp 2009, 18:13
od Smoke
rozsah otáček nula?

benál 6-7 nafta 4.5, ale ta spotřeba a tah od spodu, nafta. možná to je o pocitu, ale moje vs O1 RS nemáš šanci.
nejlepší by měl kdyby se svezl i v silné naftě a mluvil by jinak

Napsal: 19 srp 2009, 18:22
od jaykay
Smoke píše:rozsah otáček nula?

benál 6-7 nafta 4.5, ale ta spotřeba a tah od spodu, nafta. možná to je o pocitu, ale moje vs O1 RS nemáš šanci.
nejlepší by měl kdyby se svezl i v silné naftě a mluvil by jinak

tak to mas pravdu PDcko do 4.5tis toci, to jo, ale jede tak od 1800 do 3500

ten nelinearni zatah do 3.500ot ma do sportovniho svezeni dost daleko

Napsal: 19 srp 2009, 18:37
od nogis
jaykay píše:
tak to mas pravdu PDcko do 4.5tis toci, to jo, ale jede tak od 1800 do 3500

ten nelinearni zatah do 3.500ot ma do sportovniho svezeni dost daleko

Chápu, Mondeo TDCi to není
Nevidím problém řadit na omezovači, protože to pořád táhne, každopádně brácha má Leon cupra R a svezení super, O RS je proti tomu žebrák. Každý má něco do sebe, já zůstanu u nafty, ten krouťák ti prostě benzín nedá.

Napsal: 19 srp 2009, 18:52
od Smoke
přesně, chce to se svézt ve 180k tdi
se sérií (+- 140k) to je nic.
já mám rozsah tahu 1700-4500 a díky dlouhým kvaltům větší rozsah jak benál
Napsal: 19 srp 2009, 18:54
od jaykay
nogis píše:jaykay píše:
tak to mas pravdu PDcko do 4.5tis toci, to jo, ale jede tak od 1800 do 3500

ten nelinearni zatah do 3.500ot ma do sportovniho svezeni dost daleko

Chápu, Mondeo TDCi to není
Nevidím problém řadit na omezovači, protože to pořád táhne, každopádně brácha má Leon cupra R a svezení super, O RS je proti tomu žebrák. Každý má něco do sebe, já zůstanu u nafty, ten krouťák ti prostě benzín nedá.

a urcite neda ten "splasenej tarktor pumpe duse sound" he he

Napsal: 19 srp 2009, 19:34
od nogis
Ať žije TDCi a jeho vstřiky.
Ford, no comment..., ale to je OT.

Napsal: 19 srp 2009, 19:38
od jaykay
nogis píše:Ať žije TDCi a jeho vstřiky.
Ford, no comment..., ale to je OT.

Ford za to nemuze, vstrikovani neni Ford ale Delphi, btw od faceliftu je vstrikovani uz odolne, ale kdyz nekdo leje naftu z JZD, nemuze se divit
ale dost OT, nevim proc sem tahas moje TDCI

Napsal: 19 srp 2009, 19:44
od jaykay
ja bych volil 1.8T

Napsal: 19 srp 2009, 20:46
od jack91
uz z principu je na sportovni jezdeni lepsi benzin
nic mene silnou naftu si predstavuji napr u BMW 3l common rail, super motor.
Verim ze fabia RS jede super, ale tocit naftu ve vysokych otackach, to by me trhalo srdce, benzin je na otacky stavenej
Re: 1,8 T 110kW a 132kW
Napsal: 19 srp 2009, 21:15
od TDI tech
jack91 píše:AHoj
pls je velky rozdil v techto dvou motorech, nebo je to kontrukcne stejne a jen vetsi turbo, jine vstriky a jinak nastavena RJ?
dekuji
P.S: chci 1,8T octavii na hrani, uz se prodava za super cenu, par uprav a bude to raketa:)
kdyz se s ni pry jede podle predpisu tak dokaze jed i pod 7l benzinu a kdyz se chci svest tak spotrebu neresim:)
110kW - AGU/AUM (AGU = Euro3, mech. ovladana skrtiaca klapka / AUM = Euro4, EPC)
132kW - AUQ (Euro4, EPC, VVT, vacsie turbo, vacsie kanaly v hlave valcov, samozrejme aj software)
Re: 1,8 T 110kW a 132kW
Napsal: 20 srp 2009, 06:09
od jack91
TDI tech píše:jack91 píše:AHoj
pls je velky rozdil v techto dvou motorech, nebo je to kontrukcne stejne a jen vetsi turbo, jine vstriky a jinak nastavena RJ?
dekuji
P.S: chci 1,8T octavii na hrani, uz se prodava za super cenu, par uprav a bude to raketa:)
kdyz se s ni pry jede podle predpisu tak dokaze jed i pod 7l benzinu a kdyz se chci svest tak spotrebu neresim:)
110kW - AGU/AUM (AGU = Euro3, mech. ovladana skrtiaca klapka / AUM = Euro4, EPC)
132kW - AUQ (Euro4, EPC, VVT, vacsie turbo, vacsie kanaly v hlave valcov, samozrejme aj software)
super, tak to ma vypadat, jasna, presna odpoved:) diky
a ty 1.8T ktere davali do Audi TT, ty meli neco kolem 180kW, coz uz je super vykon:)
Napsal: 20 srp 2009, 08:06
od nogis
Tam je to všechno jiný. Až na hlavu a blok je shodný s 154 a 165kW.

Napsal: 20 srp 2009, 10:52
od SupermanXXX
sériová FRS nema na ORS šanci co se motoru týče....
Napsal: 20 srp 2009, 11:25
od fabiátor
SupermanXXX píše:sériová FRS nema na ORS šanci co se motoru týče....
No seriova ne a taky zalezi co porovnavas. Na rozjezd bych si s FRS veril i v serii. Jinac O1RS nemela nezavisly zaveseni kol v zadu, ale existuje par kusu klasicky O1 1.8T 4x4 sedan a tam to nezavisly je, respektive obecne u 4kolovych O1 je. Takze kdybych si mel hrat s timhle autem, tak bych jako zaklad pouzil O1 4x4 1.8T.
Jinak takovej jeden minoritni rozdil. Ale pro me treba zasadni. O1 ma ABS delany postaru, takze u ojetin problemy s reznutim kotoucku a nasledne oprava. Fabia 1 RS ma uz ABS reseny nove, tzn magneticky prouzky v lozisku. Vim to protoze jsem loziska uz menil

Napsal: 20 srp 2009, 11:34
od JohnyFlat
fabiátor píše:SupermanXXX píše:sériová FRS nema na ORS šanci co se motoru týče....
No seriova ne a taky zalezi co porovnavas. Na rozjezd bych si s FRS veril i v serii. Jinac O1RS nemela nezavisly zaveseni kol v zadu, ale existuje par kusu klasicky O1 1.8T 4x4 sedan a tam to nezavisly je, respektive obecne u 4kolovych O1 je. Takze kdybych si mel hrat s timhle autem, tak bych jako zaklad pouzil O1 4x4 1.8T.
Jinak takovej jeden minoritni rozdil. Ale pro me treba zasadni. O1 ma ABS delany postaru, takze u ojetin problemy s reznutim kotoucku a nasledne oprava. Fabia 1 RS ma uz ABS reseny nove, tzn magneticky prouzky v lozisku. Vim to protoze jsem loziska uz menil

tak teď nevim co je podle tebe lepší, jestli postaru - orezlý korouče a následná oprava, nebo po novu - magnetickej kroužek v ložisku, který si taky už měnil
