Stránka 2 z 3
Napsal: 04 lis 2010, 06:00
od fx99
JO JO je to tak , Dvojí voltaž 4.4 v a 7.7 , takže ty 4.4 se vždycky po cca 14 dnech spalili

ted sem tam prask origo 7.7 a pohoda

vše ok

takže tak
Napsal: 04 lis 2010, 18:51
od dinko181
Žhaviče som menil pred pol rokom na dvakrát, prvý krát som dal 4,4 V ale tie hneď odišli, tak som ich vymenil za origo 7,7 a šľapú dodnes, presne tak isto ako fx99. Mne však auto skapalo a už neštartuje, takže žhaviče by to podľa mňa nemali byť, veď tie pomáhajú len pri štarte, nie? Moja etka neberie VIN, nemôžte mi niekto pozrieť na číslo mojich vstrekovačov? Mám passat 3C, r.v. 2006 2,0l, 88kw VIN:WVWZZZ3CZ6P216642. Ďík
Napsal: 04 lis 2010, 19:10
od sliva1
taky jsem měl stejný problém na passatu

zdechlo mi to ve 140 na dalnici

byl to taky vstřik...cena ve VW 20000kč včetne prace,byl tam siemens a ten se blbe shaní

ani tady na foru,to nikdo sehnat neuměl

bohužel,ty motory jsou děsny...nikdy nevíš kdy to kde zdechne

Napsal: 04 lis 2010, 19:22
od live69
jj 7V a ...... nic levného

Napsal: 04 lis 2010, 19:29
od Kuba
To je teda katastrofa. Přesně to samý se stalo sousedovi, odešlo mu tandemový čerpadlo a otěr mu zničil všechny 4 vstřikovače. Taky SIEMENS, oprava 75.000,- Kč ! Pak mu odešlo vyhřívání sedačky - jen komplet výměna celý sedačky - jeho typ a odstín: skoro 40.000,- Kč. Máš auto za 700.000,- a nasypeš do toho jen tak přes 100.000,-. Člověk se hezky sveze ale když se něco podělá je to průser. Zlatá MB 124 D ta jezdila a jezdila !
Napsal: 04 lis 2010, 22:01
od jericho-3
Jo Kubo, mnoho lidí na to přišlo, ale ještě víc lidí na to teprve přijde...Jak zvýšit životní úroven ..? Koupit si starší, co nejméně vybavené auto prosté většiny moderních hitů...

Napsal: 04 lis 2010, 22:11
od tomiisp
neviem co riesite, zhodit viko hlavy, odpojit vstrek c.2 (na 90% je to on), auto chytne na 3 valce, ak nie skusat dalsie ale v 90% pri prvej zavade je to c.2..potom opisat cislo vstreku, 073x (x je dolezite) a napisat Ladasovi o cenu

vyriesene

Napsal: 04 lis 2010, 23:07
od fx99

zdar ,tak ten muj 3c mrdinec BKP de z baraku a sem tomu rad

Napsal: 04 lis 2010, 23:17
od tomiisp
fx99 píše:
zdar ,tak ten muj 3c mrdinec BKP de z baraku a sem tomu rad

nejsi prvni ani posledni ktery to udelal po prvni problemu ze vstrikama a jejich cenou

a ve mnoha pripadech pote co umre prvni vstrik jdou i dalsi, mneli sme jedno auto kteremu postupne zhebli vsechny 4 behem asi pul roku, ten byl natesenej

a jinak na tych passatech kapou i podavaci cerpadla, a ta cena je taky zajimava

Napsal: 04 lis 2010, 23:27
od fx99
kape tam uplne všechno , na co si vzpomeneš

Napsal: 04 lis 2010, 23:29
od Ladas
jj 3C tam je pořád co dělat

Napsal: 05 lis 2010, 05:10
od sliva1
tomiisp píše:neviem co riesite, zhodit viko hlavy, odpojit vstrek c.2 (na 90% je to on), auto chytne na 3 valce, ak nie skusat dalsie ale v 90% pri prvej zavade je to c.2..potom opisat cislo vstreku, 073x (x je dolezite) a napisat Ladasovi o cenu

vyriesene

to jsem tenkrat taky zkousel

ale siemensy nemel

Napsal: 05 lis 2010, 12:22
od dinko181
Takže je to vstrek, druhý zprava. Auto po jeho odpojení chytilo na tri valce. Je to siemens 03G130073D. Kto to môže zohnať za dobrú cenu? A čo je vlastne dobrá cena?
Napsal: 23 říj 2012, 19:50
od p.strilka
Setkal jste se někdo stím, že by odešly 2 vstřiky? Při odpojování vždy jednoho auto nenastartuje.
Napsal: 25 říj 2012, 06:43
od sliva
taky jsem mel tohle auto BKP motor.. chciplo mi to cestou do alp na rozvadove pri 130

odtah domu do krkonos 7000kc...pekny zacatek dovoleny (rofl)samozrejme vstrik siemens 19000kc a pasik sel z domu