Stránka 2 z 4

Napsal: 19 říj 2009, 15:53
od milan8902
Teď jsem byl v garáži a měl oddělaný sání...vyčetl jsem jestli vážně dobře vidím AXR.:-(Jsem pěkně nasranej!!Je možný, že by tam dal někdo blok ze 74 kW...četl jsem někde, že první ARL měly problémy s mazáním? Jinak turbo nevím jaký tam mám...ale má regulaci...to by asi 74 kW neměla. Jinak jak bych to jinak poznal, co to je za motor? Sání, intercooler velkej to jako 110 kW má. Taky to má 6-ti kvalt převodovku. Ještě jedna věc...liší se nějak blok 74 a 110 kW?

Napsal: 20 říj 2009, 12:27
od Pleskot
Ahoj, tak AXR je určitě 74 kW PD, a býval myslím jenom 5-ti kvalt, turbo má origo KKK s regulací lopatek.

Napsal: 20 říj 2009, 17:26
od Slavkov
milan8902 píše:Jinak turbo nevím jaký tam mám...ale má regulaci...to by asi 74 kW neměla. Jinak jak bych to jinak poznal, co to je za motor? Sání, intercooler velkej to jako 110 kW má. Taky to má 6-ti kvalt převodovku. Ještě jedna věc...liší se nějak blok 74 a 110 kW?
Samozřejmě, že turbo 74kW má regulaci 8) Vyfotit nebo napiš typ...
Docela bych věřil tomu, že původní motor odešel, tak tam prdli celou 74kW + sw/jednotku (možná chip) a tradá :o
Mimochodem, kolik ti nabrzdili?

Napsal: 21 říj 2009, 01:17
od milan8902
Naměřil jsem 334 NM a 97 kW. Nemyslím si, že by tam někdo měnil jednotku. Spíš někde buchli vanu, která má na sobě svár, a pak to někde překopali. Teď zkusím dát novou váhu vzduchu a jedu znovu na brzdu...Jak poznám podle počítače jakou mám jednotku, popřípadě jestli je auto nachipovaný?

Napsal: 21 říj 2009, 05:07
od nogis
Opiš z VAGu číslo jednotky. Na brzdě ti určitě bude schopnej říct jestli je čip nebo ne.

Napsal: 21 říj 2009, 07:56
od misoVW
A v TP mas napisany kod motora ARL? Odfot motorovy priestor a daj to sem.

Napsal: 21 říj 2009, 10:08
od milan8902
Já teď nejsem doma. Ale ve čtvrtek přijedu...tak to vyfotím. V techničáku mám 110 kW ARL...má to všechny nápisy TDI celý červený...prostě někdo asi prorazil vanu a zadřel motor...a co se dělo dál netuším...

Napsal: 21 říj 2009, 10:13
od misoVW
dal se delo to, ze tam dali 74kW motor AXR, ci je turbo z ARL a vstreky tak to musis pozriet....

Napsal: 21 říj 2009, 10:48
od milan8902
Myslíte, že se konstrukce motoru 74 kW jako takového liší od 110 kW?Nebo si myslíte, že je to stejné...v tom případě bych teoreticky těch 110 kW měl naměřit...Jinak těch 97 kW jsem naměřil už při 3100 ot/min...čím to může být?Kdy se vlastně začalo používat označení AXR pro 74 kW?

Napsal: 21 říj 2009, 11:18
od misoVW
chod za niekym kto tomu rozumie, nech Ti zisti ako je to vlasne poskladane.

Napsal: 21 říj 2009, 17:20
od Slavkov
milan8902 odkud jsi?
On se ti pak třeba někdo ze znalých z okolí ozve nebo i ti borci z brzdy by to mohli poznat :)

Napsal: 21 říj 2009, 17:21
od Ladas
AXR je PD ale výkonově jinde používáno zhruba od roku 2004

Napsal: 21 říj 2009, 19:14
od milan8902
Jsem z Olomouckýho kraje...Mohelnice

Napsal: 22 říj 2009, 18:16
od milan8902
Tady je několik fotek toho našeho Golfa...Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 22 říj 2009, 18:29
od nogis
Jen jedna blbost, ARL mělo podle mě vždy chlazený EGR, ale podle hadic ho tohle nemá...