Stránka 2 z 3
Napsal: 02 pro 2009, 16:43
od Red
ok dik moc kluci, zkusim co radite, kdyztak se obratim na servis...snad se zadari - diky moc
vsem 
Napsal: 02 pro 2009, 17:27
od pasa
Abys nedopad jako já v servisu Pelc h.Počernice.Dali mitam noname hydra a za 3t km jsem měnil hydra u s vačkou.
Napsal: 02 pro 2009, 19:18
od Biimbo
Napsal: 03 pro 2009, 08:00
od Red
odkazy projedu dik

no mechanik je v pohode chlapek a zatim jsem byl vzdycky spokojenej, tak snad to bude ok...kazdopadne dopadnout jako ty ze menit vsechno znovu + vacku....no nic moc teda

Napsal: 03 pro 2009, 09:07
od pmmoto
,,udelat vsechny si taky asi rozmyslim"...a jak by jsi chtěl poznat kterej klape a kterej ne

určitě udělej všechny a určitě tam dej origo, jinak mechanik může bejt skvělej chlápek, ale díly si nevyrábí, také jsem se setkal, že neorigo to za pár km kleklo a posr... to i hlavu...

Napsal: 03 pro 2009, 12:18
od turdy VW
Myslim,že Škoda dává hydra INA,na passat jsem je dal také a spokojenost!Za 190 kaček je mají ve VW-díly na Bránickém néměstíčku....
Napsal: 03 pro 2009, 12:59
od slovacek.milos
pmmoto píše:,,udelat vsechny si taky asi rozmyslim"...a jak by jsi chtěl poznat kterej klape a kterej ne

určitě udělej všechny a určitě tam dej origo, jinak mechanik může bejt skvělej chlápek, ale díly si nevyrábí, také jsem se setkal, že neorigo to za pár km kleklo a posr... to i hlavu...

ten co klepe když na něj zatlačíš tak pruží,
já měl jednou klepec ale spojený s těsnění pod hlavou voda do oleje, dal jsem hlavu na opravu, vyměnil jen gufera hlavu přebrousil a hydroštely dal staré že byly jak nové jen tam byla voda miloš
Napsal: 03 pro 2009, 13:26
od Red
V kazdym pripade s tim jezdit je blbost protoze muzu posrat neco vic....v tom pripade upada i moznost tzv ,,odvzdusnit,, jak tu bylo psano....

Napsal: 03 pro 2009, 15:03
od Rob
s tím souhlasím. Jinak na T4 mi pruží všechny a neklepe nic.
Napsal: 03 pro 2009, 15:07
od malim9am
mozna bych zmeril tlaky na valcich .. alspon zkouknout davky pres VAG .. jestli nepraskl pist po te nakladacce
.. prece jenom chip+vstriky na 1Z ..
Napsal: 03 pro 2009, 16:14
od Red
malim9am píše:mozna bych zmeril tlaky na valcich .. alspon zkouknout davky pres VAG .. jestli nepraskl pist po te nakladacce
.. prece jenom chip+vstriky na 1Z ..
no tak to doufam ze nemas s timhle pravdu

mozny to samo je ale co jsem slysel tak to ze 1z malo vydrzi jsou jen povery a zas tak velkej kour nedostal 170 do kopce pri 3500 a to to byla otazka maximalne 1minuty

a myslim ze by to melo i vliv na chod motoru...ten ale porad dobre tahne.
Vcera jsem startoval potreboval jsem preparkovat, naskocil hned ale trosku zakolisal motor a otacky ale to jen tak na 5-10sek potom uz bylo vsechno redy....mam ted strach s tim kamkoliv vyjet
navic se mi zdalo ze pri nastartovani to nedelalo takovej bordel az po chvilce

Napsal: 03 pro 2009, 16:21
od Rob
to mohlo bejt tím hydroštelem, držel v sobě třeba olej a pak ho vytlačil.. To už je zas trochu na křišťálovou kouli, jak tady někteří rádi používájí, vyměn ty štely a uvidíš sám.
R
Napsal: 03 pro 2009, 16:33
od Red
jj mas recht lepsi konat nez spekulovat

diky vsem, potom dam vedet
Napsal: 04 pro 2009, 17:57
od Biimbo
mě nepružil ani jeden,byly tvrdý jak kamen a jeden z nich lehce klapal. Nový INA pružily všechny..
Napsal: 04 pro 2009, 19:57
od Rob
tak možná ty šutroidní už byly v háji..