Stránka 2 z 3

Napsal: 08 pro 2009, 08:44
od kosta103
fabiátor píše:
1pavel píše:za 500kč ti ho v turbopower převážej ;) jestli to ovšem půjde
Tak kdyby to bylo uplne jasny, ze je to nevyvazkem rotoru, tak to resim reklamaci u upravce, protoze na to drzi zaruky, ale auto jezdi bez problemu a nazory se na to ruzni, viz odkaz na dalsi vlakno v mem prvnim prispevku nahore a vyjadreni treba Andreho. Hlavne podotykam, ze v mym pripade dokud tam bylo seriovy turbo, tak to nehoukalo a zacalo to az po vymene za hybrid a houka to od zacatku furt stejne okolo 2000 rpm a za studena hlasiteji. Za tepla temer neznatelne.
Taky mi houka za studena víc za tepla už to není moc slyšet..koukal sem na lopatky a sou OK
kdyby bylo špatně vyvaženy tak už by se rozletělo
kolik s tim foukaš??

Napsal: 08 pro 2009, 09:45
od 1pavel
kosta103 píše:
fabiátor píše:
1pavel píše:za 500kč ti ho v turbopower převážej ;) jestli to ovšem půjde
Tak kdyby to bylo uplne jasny, ze je to nevyvazkem rotoru, tak to resim reklamaci u upravce, protoze na to drzi zaruky, ale auto jezdi bez problemu a nazory se na to ruzni, viz odkaz na dalsi vlakno v mem prvnim prispevku nahore a vyjadreni treba Andreho. Hlavne podotykam, ze v mym pripade dokud tam bylo seriovy turbo, tak to nehoukalo a zacalo to az po vymene za hybrid a houka to od zacatku furt stejne okolo 2000 rpm a za studena hlasiteji. Za tepla temer neznatelne.
Taky mi houka za studena víc za tepla už to není moc slyšet..koukal sem na lopatky a sou OK
kdyby bylo špatně vyvaženy tak už by se rozletělo
kolik s tim foukaš??
co jsem odkoukal v turbopoweru , tak vždy pomohlo převážení , pokud už nebylo poškozené uložení , tam se musela udělat oprava , ale pokud myslíte že je OK že turbo vydává pazvuky je to vaše věc

Napsal: 08 pro 2009, 11:20
od kosta103
Hodně lidí co ma hybridy řika že jim za studena houkaj :roll:
ale po ohřátí je to ok...

Napsal: 08 pro 2009, 11:30
od 1pavel
mám taky hybrid tlačí skoro 1,8 bar při tom má v 1900 ot už 1,4 bar výfuk mám od něj jen rouru se zadním tlumičem a běhá naprosto potichu

Napsal: 08 pro 2009, 12:04
od kosta103
1pavel píše:mám taky hybrid tlačí skoro 1,8 bar při tom má v 1900 ot už 1,4 bar výfuk mám od něj jen rouru se zadním tlumičem a běhá naprosto potichu
Ja mam vyfuk jen trubku 60mm takže ten zvukovej projev bude někde jinde...ja to slyšim tak na 0.3bar pak už neni slyšet nic..foukam s tim 2bar
a jednu chvili to funělo 2,5bar takže pokud by bylo rozvaženy tak už není mezi živejma (LOL)

Napsal: 08 pro 2009, 12:11
od 1pavel
jak myslíš já ti nic nevnucuju

Napsal: 08 pro 2009, 13:05
od kosta103
1pavel píše:jak myslíš já ti nic nevnucuju
..ja ho mam z druhy ruky a bylo jety a už i něco zažilo
on ma novy a to vyvaženy byt musí nebo se pletu??

nebo ho nechat převažit a vidělo by se ;)

Napsal: 08 pro 2009, 14:08
od 1pavel
Olegoj vozej ze škodovky nový turba pro známí na převážení , jsou kolikrát až za toleranci nevývah , pak si udělej představu o nevyváženosti turb , kontrola tvého turba určitě nebude problém , pokud již není ojetá osička ke straně

Napsal: 03 zář 2010, 01:53
od fabiátor
Tak jen pro info. Hybrid je samozrejme skladany z pouzitych dilu. Byl rozebran a vymeneny preventivne streva a znovu slozen a VYVAZEN. Zadne odchylky mimo tolerance tam nebyly. Na strane kompresoru i vyfukove turbiny zadne znamky poskozeni. Bylo po 30tis km jak nove.

Po vymenene houkani znatelne stichlo, ale je to tam porad a jakoby v sirsim spektru otacek nez pred tim. Dela to jen pri minimalni zatezi, pri plny ne. Jak pise kosta103. Uz na to kaslu.

Napsal: 03 zář 2010, 07:06
od subz3ro_tdi
Co mas za filter? Papierak alebo bavlnu?

Napsal: 03 zář 2010, 18:00
od fabiátor
Zatim tam dosud byl factory default papirak meneny pravidelne po 15tkm. V utery chceme delat pokusy na brzde s timhle kitem:

http://www.knfilters.com/search/product ... d=57S-9501

Mimochodem dnes druha jizda po kontrole TD a neslysel jsem uz nic. Jestli si to muselo sednout, nevim. Proste dnes to nehoukalo uz vubec. Uvidime dal.

Napsal: 30 kvě 2011, 18:29
od fabiátor
Ozivim trochu tema, nebot houkam stale a porad. Nekdo nejake nove poznatky ?

Turbo tlaci cca 1,7bar dle logu z VCDS, regulace OK, pozadavek z mapy je nasledovan skutecnou hodnotou tlaku, auto jezdi, vse se zda byt OK. Houka to jen pri nizkem zatizeni behem jizdy v kolonach atp, nebo pri dobehu a za studena vic. Jakmile vyjedu na dalnici a pedal jde vic dolu k podlaze, turbo fouka na max a nic slyset neni.

Jinak samozrejme ten zvuk jde primo z turba a zcela urcite jde z vyfukove komory, resp. ma primou souvislost s variabilnim naklapenim lopatek, tohle nedela kompresor a nejde tedy ani o problem netesnosti v sani atp. Vzheldem k tomu co jsem s tim uz vse zkousel si troufam tvrdit, ze nejde ani o problem nevyvahy.

Napsal: 30 kvě 2011, 20:34
od Fulltank
mam 2.5 v A6 a kdyz je kara studena houka to dost nebezpecne :D ale po zahrati o turbu ani nevim :) Koukal sem na filtr a ok, osekany lopatky nemam a regulace je v poradku.

Napsal: 30 kvě 2011, 20:51
od Tomas.cz
Stejně to nechápu, turba na oko pěkný a jsou slyšet, vím o Xantii která párkrát vcucla vzduchový filtr takže lopatky dostaly zabrat, turbo má celkově vůli jak hodit bagetu do chodby a jen lehce hvízdne když se auto rozjíždí :roll:

Napsal: 30 kvě 2011, 21:27
od Forest
fabiátor píše:Ozivim trochu tema, nebot houkam stale a porad. Nekdo nejake nove poznatky ?
Kaslu na to, nestoji mi to za ty nervy, prijdte si na to sami :x

Fabiatore, mas SZ ... to znamena soukromou