Stránka 2 z 2

Napsal: 17 pro 2009, 21:34
od supermuf0090
deviltaz píše:vdaka za rady , je to 2. auto v rodine , take ho odstavim a co najskor to spravim, asi nema zmysel zmerat ten tlak oleja ....rovno s tym do dielne . a aky olej by ste mi doporucili s tym VAT oil som doteraz nemal nikdy problemy .a cistic som pouzil presne podla navodu....nalial som ho tesne pred vymenou ,10 min povrcal motor a hned som to vylial.....
to tak proste je ty casti karbonu se rozpustili na mensi a ucpali koš vyčisti ho , a budes mit zas na nejakej cas pokoj , jinak ten pruplach bych tam ted daval pred kazdou vymenou oleje

Napsal: 07 bře 2010, 00:35
od deviltaz
takze po dlhsej dobe som dnes rozobral tu vanu , poviem vam ze ktory debil od VW vymyslel 2 sroby na vani nad zotrvakom bol king.koli tomu som musel davat dole aj prevodovku a pritom som zistil ze lamela je KO takze idem hned menit aj sadu .co sa tyka toho cerpadla ,takze ano ,bolo tam karbonu pozehnane aj v sitku aj vo vani . ide mi o to ze ked je tam tak sprosty pristup ci nemam vymenit aj hned olejove cerpadlo alebo ho mam len vycistit .ake s tym mate skusenosti???? :?

Napsal: 07 bře 2010, 10:15
od hugo
Ja si s tlakem oleje u VW uzil dost, konkretne u nekolika GTI 16V. Nejcasteji se to hlasilo pri lehtani motoru na ctryrku nebo petku pri pomale jizde pod 2000 otacek. Vycistenim kose cerpadla a vany nic nepokazite. Casto byva ale problem v klice, kde se ztraci tlak na vybehanych loziscich a do hlavy se dostane uz pod nizkym tlakem.
Takze vycistit vanu a kos a pak zmerit tlak.

Napsal: 07 bře 2010, 15:31
od deviltaz
hugo píše:Ja si s tlakem oleje u VW uzil dost, konkretne u nekolika GTI 16V. Nejcasteji se to hlasilo pri lehtani motoru na ctryrku nebo petku pri pomale jizde pod 2000 otacek. Vycistenim kose cerpadla a vany nic nepokazite. Casto byva ale problem v klice, kde se ztraci tlak na vybehanych loziscich a do hlavy se dostane uz pod nizkym tlakem.
Takze vycistit vanu a kos a pak zmerit tlak.
takze vravis ze neriesit cerpadlo ale klukove loziska?ako sa to este prejavuje ,myslim tie loziska?

Napsal: 07 bře 2010, 19:41
od jericho-3
Když se to bude již čistit,dal bych tam nové ojniční šály....než tam bude jen plech..Ten motor je na mazání dost háklivý,stálo by za to měnit olej dříve....

Napsal: 07 bře 2010, 22:20
od deviltaz
takze po dlhsom studovani servisnych priruciek som dospel k tomuto:
samotne cerpadlo sa da kontrolovat sparovymi mierkami na axialnu aj radialnu volu.celkom potesujuce,lebo budem vediet ci je odidene alebo nie.
pretlakovy ventil sa nachadza pri filtry a ten urcite vymenim.
vycistil som uz celu vanu a saci kos, este cerpadlo a jeho sustavu.
co sa tyka tych ojnicnych sialok,minimalne to skontrolujem a potom sa rozhodnem.
samozrejmostou je aj novy olej a filter...davam 10W-40 polosyntetika od VAT
pretesnim aj chladic oleja ,sem -tam aj to je miesto kde uchodi tlak.

a vymenim spojku ,ked to uz mam rozobrate :D
co vy na to?

Napsal: 08 bře 2010, 00:41
od morose
ja na ty octe 1.6 jak ji resim tu ztratu tlaku mazani za tepla budu rovnou menit polomotor. Uz na to nemam nervy :)