Stránka 2 z 2

Napsal: 11 led 2010, 13:42
od toby66kw
Huml píše:je to lepší, u těchto motorů je setrvák blíž plechu co je mezi motorem a převodovkou a jak se to ohřeje a ten plech se tam pravděpodobně trošku prohne, tak to tak šustí, když se na to vyprdneš, za čas to přestane, tím stočením se tomu předejde
Já znám 4auta co šustí moje nee ;)
Ale je to jen při velkém ohřátí ( kolona do kopce ,sprint atd. )

Napsal: 11 led 2010, 22:42
od jawettar
takže když ho uškrábnu jenom o milimetr tak to stačí

Napsal: 11 led 2010, 22:54
od Huml
když už ho nechát utočit, tak je jedno jestli 1 nebo 3mm, udělal bych ty 3mm

Napsal: 12 led 2010, 19:24
od kraken44
nemate foto ktory plech to chyta?

Napsal: 13 led 2010, 16:35
od jawettar
řek bych že podle fotek kde to nechaval stáčet tak o ten co je mezi převodovkou a motorem