Stránka 2 z 2
Napsal: 10 led 2010, 16:52
od misoVW
no vidis, sam si si poradil, tak nech Ti to beha

Napsal: 10 led 2010, 17:48
od lock001
misoVW píše:no vidis, sam si si poradil, tak nech Ti to beha

jasne tak dik
Napsal: 10 led 2010, 19:16
od ronej
lock001 píše:uz je to ok stacilo len napruzit kontakty na vstrekovacoch a je to

hoď tady prosímtě postup, jak jsi to udělal, možná že je to i můj problém.
Dík
Napsal: 10 led 2010, 20:04
od lock001
Spravil som to podla tohto navodu ...
Potřebuješ dlouhé špičaté kleštičky a trubkovou 10tku. Na víku se odjistí spona a sejme hadice přefuku. Sundáš horní kryt rozvodového kola, drží na dvou sponkách. Víko ventilů drží tuším 14 šroubů M6. Všechny povolit a opatrně víko (těsnění) odlepit, aby se nepoškodilo. Odložit ho na kus čistého kartonu, ani z něho nemusíš vyndavat šrouby. Pak uvidíš vačku, hydroštele a kozlíky PD. Na levé straně ve směru jízdy prochází hlavou plastová lišta a skrze ní vedou kabely ke každému PD. Vše se koupe v oleji. Je potřeba vytáhnout, nejlépe prsty bez hrubého nasilí, konektor od PD a strčit do něj špičky kleští a s citem stisknout oba fastony. Ti zručnější mohou otevřít domeček fastonů, zepředu každého fastonu zasunout malý plochý šroubováček, vytáhnout i skablíkem z domečku a stisknout. Je to lepší a přesnější způsob

N E R O Z D R T I T

pak nasunout zpět do PD a jít na další. POZOR aby do motoru nic nespadlo! Montáž víka je obráceným postupem, pouze dodržuj utahování šroubů jako kdyby jsi utahoval hlavu od středu ke krajům křížem a hlavně se nesmí utáhnout na krev, ale s citem. Nedotažené teče a přetažené taky. Nafotil jsem to mobilem, snad to jako návod stačí
Napsal: 10 led 2010, 20:19
od ronej
Díky moc, hoď pak někam ty fotky aby jsem se raději na to mrknul, ahoj

Napsal: 10 led 2010, 20:40
od lock001