Stránka 2 z 2

Napsal: 25 kvě 2010, 18:53
od lubomt
George62 píše:Nešahej na to nebo už to nedáš do provozu.Chtěl jsem to dělat taky,ale kamarád z vw mě od toho odradil.Musí se to vypouštět zvednuté za běhu a přeřazovat abys vypustil všechny komory.Nejhorší je ale znovu naplnit.Náplň je prý doživotní.Mám 130000km a pohoda.
hahaha,tak to by si tomu automatu nasucho dal...... Sa stale divim,bolo tu tolko toho popisaneho....
Potrebujes nove tesnenie,filter,6ltr oleja...
Ked mas motor a prevodovku zohriatu na prac.teplotu .coz mu zodpoveda minim.pol hodka jazdy. daj auto na zdvihak,v klude vypni motor a vypusti z prevodovky olej.Su tam dva sroby,ked sa netrafis,nevadi,odkrut druhy. Pokial ho tam mas dost-oleja myslim,vytecie Ti tak asi 5,5ltr. poptom odkrut vsetky srobky na vani a daj ju dole.tesnenie zahod a vanu poriadne vycisti aj s magnetmi.
Vymen na prevodovke stary filter za novy.
Daj nove tesnenie a nahod naspäť olej.vanu.Vsimni si ktory je napustaci srob , je tam taky plastovy vyvod do vane...
Ked mas vsetko zapojene,cez napustak natlac sprickou zo 3ltr oleja,niekto v aute na zdvihaku nech nastartuje a zaradi D.Kolesa sa zacnu pomaly krutit a ty pomaly doplnas olej,az pokial Ti nebude stale vytekat.Nech kamos hore v aute este poradi R,D a ked uz nebude prevodovka olej chciet,tak ma dost a zakrutis srob.A to je vsetko

Napsal: 25 kvě 2010, 18:55
od lubomt
MartinLoun píše:dik za upozorneni ja tam mam 140 000km a taky je to v pohode ale chtel jsem to nechat vsechno vymenit i olej v motoru diferaku i rozdodovce at je klid,ale tak tu prevodovku vynecham,stejne to budu davat do servisu.
Potom nevymen ani v motore,ved naco? Pokial ide,tak ho tam treba asi nechat,nie?
Robim si srandu. Problem moze byt len nespravnym plnenim,nicim inym

Napsal: 18 čer 2010, 17:03
od Pepa15
lubomt píše:
George62 píše:Taky po koupi auta všechno měním abych něco neprošvich a hlavně měl přehled.Ještě mam doma novej filtr do převodovky.Olej tam je jedině spešl od vw atuším asi 8 litrů.5 lidí mě od toho odrazovalo a ten z vw mě řek,že s každým druhým pak byly problémy.
S kazdym druhym boli problemy,lebo uz bolo v prevopdovke bud vela pilin alebo nevycistili olej.vanu prevodovky. Potom to novy olej rozriedi a dostane sa to do boxu s ventilmi a poupchavaju sa kanaliky,potom tomu hrabe.....
su tam usadene piliny s mazom , napr toto je multitronic
Obrázek
a toto je zase jeep cherokee
Obrázek

tak ten druhej obrázek bych viděl spíš na 5l40e z BMW než z cherokee ,
klasika vysypaný měnič , celkem běžná záležitost ale bohužel nemůžu souhlasit že to je olejem , v takovýchto případech když už vana vypadá takto olej neměnte je to zbytečný jde již o mechanickou poruchu

Napsal: 18 čer 2010, 21:07
od lubomt
prvy multitronic 6st a druhy bmw 540. A mas prevdu,pri takomto stave uz vymena oleja nepomoze, to je uz cista mechanika. Ale tieto obrazky som daval ako varovanie ako to vyzera ked sa nemeni olej a len sa jazdi.

Napsal: 18 čer 2010, 21:31
od lubomt
este aby ste pochpopili ako vyzera supatkova skrinka zatvorena a otvorena.Obrazky nie su z jednej,ale ako nazorna ukazka postacuje

Obrázek
Obrázek

Napsal: 19 čer 2010, 06:54
od Pepa15
lubomt píše:este aby ste pochpopili ako vyzera supatkova skrinka zatvorena a otvorena.Obrazky nie su z jednej,ale ako nazoirna ukazka postacuje

Obrázek
Obrázek

Ty taky děláš převodovky? kde to děláš?

Napsal: 19 čer 2010, 20:30
od Martin.R
lubomt píše:este aby ste pochpopili ako vyzera supatkova skrinka zatvorena a otvorena.Obrazky nie su z jednej,ale ako nazoirna ukazka postacuje


Obrázek
Ty voe to je bludiště :o :o :o

Napsal: 19 čer 2010, 20:30
od Tomas.cz
Nechápu že se v tom někdo vyzná :)

Napsal: 19 čer 2010, 21:05
od Martin.R
Tomas.cz píše:Nechápu že se v tom někdo vyzná :)
¨
To chce kvalitní mapu a buzolu jinak jsi v prd... :D

Napsal: 20 čer 2010, 00:20
od lubomt
Martin.R píše:
Tomas.cz píše:Nechápu že se v tom někdo vyzná :)
¨
To chce kvalitní mapu a buzolu jinak jsi v prd... :D
(rofl)