Stránka 2 z 6
Napsal: 07 pro 2010, 18:06
od Vici
reset - a vyndal jsi jak ten reset doběhne pojistku číslo 1 , vypnul klíček, zandal pojistku, zapl klíček.. a pak dal základní nastavení???
Napsal: 07 pro 2010, 18:19
od kačák
Přesně tak jak píšeš mě naváděl i ten program.
Ale pořád nic

Napsal: 07 pro 2010, 18:27
od Vici
měřené hodnoty, skupina 7 pole tuším 2 a 3 jaké tam máš hodnoty?
bude tam 1,XX - co tam máš Ty?
Napsal: 07 pro 2010, 18:45
od kačák
To teď nevim ale když delam zakladní nastavení skupina 98 tak v poli 1 a 2 jsou hodnoty o něco vyšší než je předepsaná pod tabulkou
V poli 1 - 4,28 ,pole 2 - 4,04 ,pole 3 - 0100-spínač volnoběhu sepnut ,4 - 00
Co najdu v měřene hodnoty skupina 7?
Napsal: 07 pro 2010, 19:11
od slovacek.milos
kačák píše:Ahoj kluci, mám podobný problém. Felicia 1,3 MPI za studena drží 2000 otáček, za tepla otáčky pomalu klesají a volnoběh drží v pohodě. Udělal jsem vyčištění klapky, reset klapky programem SIMOS Manager a VAG základní nastavení.
Dělal jsem to aspoň desetkrát, ale pořád stejný problém.
V závadách samozřejmě nic.
Prosím o radu, už nevím co s tím. Dík
asi děláš někde chybu neplníš přesný postup resetu nebo nekontroluješ hodnoty po základním nastavení prostě nesedí aklapka je vháji
zkošel jsem klapku i štelovat ale pošteluješ jednu hodnotu a poděláš druhou miloš

Napsal: 07 pro 2010, 19:15
od kačák
Takže když hodnoty napětí po základním nastavení nesedí, tak se klapka musí vyměnit?
Napsal: 07 pro 2010, 19:28
od Tomas.cz
No jestli je čistá, netahá za ní lanko, je udělanej factory reset, základní nastavení a je v pořádku kabeláž mezi jednotkou a klapkou tak to řeší výměna klapky, když tohle všechno projdu a pořád to blbne tak dám novou klapku, samo je chvilku obava jestli to bude ok ale zatím mě to vyšlo

Napsal: 07 pro 2010, 19:51
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:No jestli je čistá, netahá za ní lanko, je udělanej factory reset, základní nastavení a je v pořádku kabeláž mezi jednotkou a klapkou tak to řeší výměna klapky, když tohle všechno projdu a pořád to blbne tak dám novou klapku, samo je chvilku obava jestli to bude ok ale zatím mě to vyšlo

tome máš v základním nastavení kontrolovat ustálené hodnoty nevím z hlavy ale je tam neco kolem čtyř je to tam dole napsíno ve visu co to má ukazovat a když je tam kolem dva tak to dělá tento případ
zkoučel jsem ji štelovat kletěma nakonec jsem si ji připl na stěnu dílny miloš
Napsal: 07 pro 2010, 19:53
od kačák
Tomas.cz píše:No jestli je čistá, netahá za ní lanko, je udělanej factory reset, základní nastavení a je v pořádku kabeláž mezi jednotkou a klapkou tak to řeší výměna klapky, když tohle všechno projdu a pořád to blbne tak dám novou klapku, samo je chvilku obava jestli to bude ok ale zatím mě to vyšlo

Výměna !!! to mě vubec nepotěšilo
Akorat nechápu že než jsem ji vyčistil tak akorát lechce kolísal volnoběh ale ted je to mnohem horší.
Hlavně to pomalé klesání otáček!
Napsal: 07 pro 2010, 19:56
od slovacek.milos
stoprojsi podělal ty resety a nastavení, někdy jde i zkrotitjezdi týden bez jedničkypojistky miloš
Napsal: 07 pro 2010, 20:02
od slovacek.milos
myslímcobytipomohlonajítsiněkohose supervagamje tamprogramna zkrocen í klapky ty nejpaličtěší blbly jetě sem tam týden

miloš
Napsal: 07 pro 2010, 20:45
od Vici
napiš mi co máš v poli 2 a 3 ve skupině 7... víc česky to napsat neumím
Napsal: 08 pro 2010, 08:48
od kačák
Skupina 7 pole 2 - 1,00, pole 3 - 1,00
Napsal: 08 pro 2010, 11:01
od Janosik93
naposledy čo som taky pripad mal, som menil polomotor. prasknutá hlava a
vložka piestu
Napsal: 08 pro 2010, 17:10
od slovacek.milos
Janosik93 píše:naposledy čo som taky pripad mal, som menil polomotor. prasknutá hlava a
vložka piestu
u feldy vložka i píst to jsem nikdy ani nečetl

miloš