Stránka 2 z 6

Napsal: 07 pro 2010, 18:06
od Vici
reset - a vyndal jsi jak ten reset doběhne pojistku číslo 1 , vypnul klíček, zandal pojistku, zapl klíček.. a pak dal základní nastavení???

Napsal: 07 pro 2010, 18:19
od kačák
Přesně tak jak píšeš mě naváděl i ten program.
Ale pořád nic (wallbash)

Napsal: 07 pro 2010, 18:27
od Vici
měřené hodnoty, skupina 7 pole tuším 2 a 3 jaké tam máš hodnoty?

bude tam 1,XX - co tam máš Ty?

Napsal: 07 pro 2010, 18:45
od kačák
To teď nevim ale když delam zakladní nastavení skupina 98 tak v poli 1 a 2 jsou hodnoty o něco vyšší než je předepsaná pod tabulkou
V poli 1 - 4,28 ,pole 2 - 4,04 ,pole 3 - 0100-spínač volnoběhu sepnut ,4 - 00
Co najdu v měřene hodnoty skupina 7?

Napsal: 07 pro 2010, 19:11
od slovacek.milos
kačák píše:Ahoj kluci, mám podobný problém. Felicia 1,3 MPI za studena drží 2000 otáček, za tepla otáčky pomalu klesají a volnoběh drží v pohodě. Udělal jsem vyčištění klapky, reset klapky programem SIMOS Manager a VAG základní nastavení.
Dělal jsem to aspoň desetkrát, ale pořád stejný problém.
V závadách samozřejmě nic.
Prosím o radu, už nevím co s tím. Dík
asi děláš někde chybu neplníš přesný postup resetu nebo nekontroluješ hodnoty po základním nastavení prostě nesedí aklapka je vháji


zkošel jsem klapku i štelovat ale pošteluješ jednu hodnotu a poděláš druhou miloš ;)

Napsal: 07 pro 2010, 19:15
od kačák
Takže když hodnoty napětí po základním nastavení nesedí, tak se klapka musí vyměnit?

Napsal: 07 pro 2010, 19:28
od Tomas.cz
No jestli je čistá, netahá za ní lanko, je udělanej factory reset, základní nastavení a je v pořádku kabeláž mezi jednotkou a klapkou tak to řeší výměna klapky, když tohle všechno projdu a pořád to blbne tak dám novou klapku, samo je chvilku obava jestli to bude ok ale zatím mě to vyšlo :)

Napsal: 07 pro 2010, 19:51
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:No jestli je čistá, netahá za ní lanko, je udělanej factory reset, základní nastavení a je v pořádku kabeláž mezi jednotkou a klapkou tak to řeší výměna klapky, když tohle všechno projdu a pořád to blbne tak dám novou klapku, samo je chvilku obava jestli to bude ok ale zatím mě to vyšlo :)
tome máš v základním nastavení kontrolovat ustálené hodnoty nevím z hlavy ale je tam neco kolem čtyř je to tam dole napsíno ve visu co to má ukazovat a když je tam kolem dva tak to dělá tento případ

zkoučel jsem ji štelovat kletěma nakonec jsem si ji připl na stěnu dílny miloš

Napsal: 07 pro 2010, 19:53
od kačák
Tomas.cz píše:No jestli je čistá, netahá za ní lanko, je udělanej factory reset, základní nastavení a je v pořádku kabeláž mezi jednotkou a klapkou tak to řeší výměna klapky, když tohle všechno projdu a pořád to blbne tak dám novou klapku, samo je chvilku obava jestli to bude ok ale zatím mě to vyšlo :)

Výměna !!! to mě vubec nepotěšilo
Akorat nechápu že než jsem ji vyčistil tak akorát lechce kolísal volnoběh ale ted je to mnohem horší.
Hlavně to pomalé klesání otáček!

Napsal: 07 pro 2010, 19:56
od slovacek.milos
stoprojsi podělal ty resety a nastavení, někdy jde i zkrotitjezdi týden bez jedničkypojistky miloš

Napsal: 07 pro 2010, 20:02
od slovacek.milos
myslímcobytipomohlonajítsiněkohose supervagamje tamprogramna zkrocen í klapky ty nejpaličtěší blbly jetě sem tam týden ;) miloš

Napsal: 07 pro 2010, 20:45
od Vici
napiš mi co máš v poli 2 a 3 ve skupině 7... víc česky to napsat neumím

Napsal: 08 pro 2010, 08:48
od kačák
Skupina 7 pole 2 - 1,00, pole 3 - 1,00

Napsal: 08 pro 2010, 11:01
od Janosik93
naposledy čo som taky pripad mal, som menil polomotor. prasknutá hlava a
vložka piestu

Napsal: 08 pro 2010, 17:10
od slovacek.milos
Janosik93 píše:naposledy čo som taky pripad mal, som menil polomotor. prasknutá hlava a
vložka piestu
u feldy vložka i píst to jsem nikdy ani nečetl ;) miloš