Stránka 2 z 2

Napsal: 07 dub 2010, 19:49
od koco
Ano, je medzi žhavičom a brzdovou hadičkou.

Napsal: 07 dub 2010, 19:54
od pitrsss
z čeho jste ho použili

Napsal: 12 kvě 2010, 09:44
od nogis
Taky teď řeším z čeho ho použít. Ty tlaky jsou dost velký. Poradí někdo?

Jak řešíte vypuštění tlaku? Pokaždý rozšroubovat?

Napsal: 12 kvě 2010, 09:49
od Marek77
Ten jednocestný ventil má pístek pro odfuk tlaku. Funguje to podobně jako u manometru na pneumatiky.

Napsal: 12 kvě 2010, 11:07
od Super
Mozes uviest z coho je ten jednocestny ventil ?

Napsal: 12 kvě 2010, 16:25
od jericho-3
Měření zastudena má jednu výhodu..eliminuje se zvýšení tlaku při ohřátí..Když budou tlaky na všech válcích stejné / plus mínus / ,je tady zaručena zaručenost startovatelnosti..Samozřejmě hlavně předkomůrek...Měřit tlak u předkomůrky za tepla je téměř k ničemu../motor bude téměř vždy na hranici/. Majitel bude spokojený,než bude minus 5 ...Nahrubo stačí,když se zastudena zatočí zvedlým kolem při přímém záběru a když nejde motor téměř přetočit,je to pašák....Zastudena nejsou žádné vůle tepelně vymezeny...

Napsal: 12 kvě 2010, 20:39
od Zdeněk M
Vali píše:Dik (noteeth) , ted sem koukal do ESI a pro AHF uvadi 19-31bar, pri 19bar to uz snad neni ani diesel (rofl)
No nevým, ja mel na zapeceným TDI 17-17-16-18 a chytal studenej jak víno :D

Napsal: 12 kvě 2010, 20:53
od origoš
Záleží dost na stavu baterie a starteru při měření. Když to pořádně motá, tak se naměří o dost víc, než když točí hu.......hu. Dobré znamní je, když u vyndaného motoru točíš ručně za setrvák a ten se stále chce vracet na původní místo. Pokud po "napružení" tlak utíká a nakonec se snadno dá převalit, tak už ty tlaky nic moc.

Napsal: 12 kvě 2010, 22:06
od jericho-3
To je právě průšvih,když se jede koupit motor na vrakáč,motor který dlouho leží v nějaké stodole bez sání,oreznou ventily,oschnou těsnící plochy a při otočení setrváku je prázdný..Řekne se ten je nahovno a hledá se další a kolikrát je to chyba..Ověřil jsem si to na motoru do C. bx ,který jsem dělal,pak mu lehlo pérování/trubky/ a auto odstavil..Nachal ho oškubaný, bez filtru,atd. 3 roky zarůst trávou na louce....Motor byl prázdný..chvíli to trvalo...,.motor se vzbudil a za chvíli byl zase v kondici... :)

Napsal: 12 kvě 2010, 22:18
od origoš
Jj. Když to má vrakman pod okapem nepřikrytý. To jsme ale někde trochu jinde.

Napsal: 12 kvě 2010, 23:52
od Vali
Já svoji leností nechal motor taky pár let na dešti (wallbash) (wallbash). Odneslo to čerpadlo a byly sežraný řemenice, naštestí byl celej zaolejovanej tak byl pěkně nakonzervovanej. Přehodilo se čerpadlo, řemenice od té doby do něj foukám 2,1bar už dávno neefektivních (noteeth) a dodnes lítá jak oživot.

Napsal: 21 kvě 2013, 20:23
od Raullet
potřeboval bych proměřit tlaky ve válcích na 1,9 TDI, nevíte o někom z opavska, kdo by na to měl přípravek ?