Stránka 2 z 3

Napsal: 12 dub 2010, 19:09
od Markus01
netopier píše:Markus skus tu niekde medzi riadkami najst ten kusisko ironie :D
Nejsem si jistej jestli bych ho našel. :) Podle mě, když se napíše powerbox hned každej vidí oblaka kouře. Pokud jsou zdravý trysky a ten poťák se nastaví rozumně, tak bych v tom neviděl problém. Resp. bych v tom viděl stejnej problém jako při výměně trysek za větší.

Napsal: 13 dub 2010, 07:17
od Marek77
netopier píše:ja viem ze sa nejedna o tvoje auto. mam lepsi prehlad ako si myslis
ide mi o to ze si protirecis.
keby som ja nebol priaznivcom uprav, a pride za mnou znamy ze chce takuto prasacinu do auta, tak mu s tym nepomaham !
Já si nemyslím, že si protiřečím. Ono je to trochu jinak. Nejsem například příznivcem LPG do benzinových aut. Ale když mi na servis přijede člověk, který chce LPG namontovat, rád mu vyhovím. Rozhodně mu nebudu tvrdit, jaká je to pitomost.

Je to pro mě jednoduše byznys. Přání zákazníka je mým rozkazem. Můj názor na věc nemusí zákazníka třeba vůbec zajímat. Zatímco já si myslím, že LPG do moderních motorů je zvěrstvo, on může být přesvědčen, že je to to nejlepší na světě. Stejně tak je tomu třeba v případě rezistoru na snímači teploty nafty.

Napsal: 13 dub 2010, 08:15
od Rudi
Marek77 píše:
netopier píše:ja viem ze sa nejedna o tvoje auto. mam lepsi prehlad ako si myslis
ide mi o to ze si protirecis.
keby som ja nebol priaznivcom uprav, a pride za mnou znamy ze chce takuto prasacinu do auta, tak mu s tym nepomaham !
Já si nemyslím, že si protiřečím. Ono je to trochu jinak. Nejsem například příznivcem LPG do benzinových aut. Ale když mi na servis přijede člověk, který chce LPG namontovat, rád mu vyhovím. Rozhodně mu nebudu tvrdit, jaká je to pitomost.

Je to pro mě jednoduše byznys. Přání zákazníka je mým rozkazem. Můj názor na věc nemusí zákazníka třeba vůbec zajímat. Zatímco já si myslím, že LPG do moderních motorů je zvěrstvo, on může být přesvědčen, že je to to nejlepší na světě. Stejně tak je tomu třeba v případě rezistoru na snímači teploty nafty.
asi tak no, když mu to neuděláš ty, tak mu to udělá standa o 2 křižovatky dál...

Napsal: 13 dub 2010, 08:17
od Rudi
Marek77 píše:
netopier píše:ja viem ze sa nejedna o tvoje auto. mam lepsi prehlad ako si myslis
ide mi o to ze si protirecis.
keby som ja nebol priaznivcom uprav, a pride za mnou znamy ze chce takuto prasacinu do auta, tak mu s tym nepomaham !
Já si nemyslím, že si protiřečím. Ono je to trochu jinak. Nejsem například příznivcem LPG do benzinových aut. Ale když mi na servis přijede člověk, který chce LPG namontovat, rád mu vyhovím. Rozhodně mu nebudu tvrdit, jaká je to pitomost.

Je to pro mě jednoduše byznys. Přání zákazníka je mým rozkazem. Můj názor na věc nemusí zákazníka třeba vůbec zajímat. Zatímco já si myslím, že LPG do moderních motorů je zvěrstvo, on může být přesvědčen, že je to to nejlepší na světě. Stejně tak je tomu třeba v případě rezistoru na snímači teploty nafty.
asi tak no, když mu to neuděláš ty, tak mu to udělá standa o 2 křižovatky dál...

Napsal: 13 dub 2010, 08:41
od Marek77
Jo, asi tak to je.

Já jako motorář samozřejmě vím, že přelévání motoru naftou způsobuje propalování pístů, smývání olejového filmu ze stěn válců potažmo opotřebení válců, vysokou kouřivost, špatné spalování a obří emise pevných částic, ale když to chce, rád mu vyhovím. Je to přece zákazník, ne?

Napsal: 13 dub 2010, 10:55
od netopier
Marek77 píše:Jo, asi tak to je.

Já jako motorář samozřejmě vím, že přelévání motoru naftou způsobuje propalování pístů, smývání olejového filmu ze stěn válců potažmo opotřebení válců, vysokou kouřivost, špatné spalování a obří emise pevných částic, ale když to chce, rád mu vyhovím. Je to přece zákazník, ne?
hore si pisal ze je to "znamy" . ku mne ked pride znamy a bude chciet prasacinu tak mu to vykopem z hlavy pretoze mi nejde o zarobok za kazdu cenu, ale chapem ze sila penazi je velka (hm)

a aj keby slo o zakaznika, tak je to jedno . vsetky veci na aute sa maju robit tak , ako keby si ich robil sebe !

Napsal: 13 dub 2010, 11:24
od Marek77
netopier píše: vsetky veci na aute sa maju robit tak , ako keby si ich robil sebe !
Ano. Ale s ohledem na přání zákazníka. Čili podle toho, co si zákazník přeje, odvedu mu na autě práci co nejlépe, jak umím.

Napsal: 13 dub 2010, 13:08
od Markus01
Marek77 má nejspíš na mysli, že i ten PB se pokusí udělat/nastavit co nejlíp. I taková nouzovka jako PB se určitě dá udělat dobře a špatně. :)

Napsal: 13 dub 2010, 14:42
od Marek77
Osobně nejsem příznivcem takovýchto úprav. Především to daný motor ničí (i když možná pokud se to opravdu použije jen občas, nemusí to na životnost mít vliv), ale co fakt nesnáším je, když jedu za někým, kdo přidá plyn a já mám mastné sklo od sazí - to se obracím naruby.

Ale když to chce, udělám. Upozorním ho na možná rizika, ale jeho požadavek rád splním - je to jeho rozhodnutí a jeho auto (a můj byznys).

Napsal: 13 dub 2010, 14:56
od toby66kw
Markus01 píše:to Smoke: Vim, že je to (offtopic), ale těch 1230kg co máš v popisu máš napsáno v TP? Já mam 1275kg. Jsem myslel, že váhovej rozdíl je větší.
Můj bejvavej G4 ALH 1270 s prázdnou nádrží.

Napsal: 13 dub 2010, 14:59
od Bóďa
Já tedy nevím, proč když si odpůrce PB, přesto mu to rád splníš. :roll:
Rozhodně není povolené zasahovat tímto způsobem do motoru.

Napsal: 13 dub 2010, 15:02
od Marek77
Bóďa píše:Rozhodně není povolené zasahovat tímto způsobem do motoru.
Taky není povolené jezdit na řepkový olej, zaslepovat EGR ventil, odstraňovat katalyzátor, čipovat motor a tím mu měnit parametry deklarované výrobcem a asi dalších milion pět věcí.

Napsal: 13 dub 2010, 15:32
od Bóďa
To je pravda.
Ale také asi nikdo s takovou úpravou netvrdí, že ctí zákony, vyhlášky a nařízení.
Jen jsem chtěl osvěžit paměť, abychom v tom měli jasno. :)

Napsal: 13 dub 2010, 16:47
od netopier
ja mam zakony rad, preto ich obchadzam z kazdej strany , aby sa im nic nestalo
(LOL) (LOL) (LOL)

Napsal: 13 dub 2010, 17:40
od Marek77
netopier píše:ja mam zakony rad, preto ich obchadzam z kazdej strany , aby sa im nic nestalo
To je zajímavá taktika, nad tím se musím zamyslet. :wink: