Stránka 2 z 3

Napsal: 08 lis 2006, 19:54
od Buxisek
origoš píše:Možná jsi to udělal, ale nikde není žádná zmíňka. Vymazal jsi adaptační hodnoty a nastavil (a vyčistil) škrticí klapku?
Kde se mazou adaptacni hodnoty?
Skrtici klapka vycistena i s takovej sprej sem na to strikal a pridaval plyn ta by mela bejt OK.
Zejtra mrknu na ten kod motoru a na ty hodnoty lambdy a napisu..
zatim moc diky vsem za rady. Placam se s tim poprve tak snad to dam dohromady :-))
Jarda

Napsal: 09 lis 2006, 15:16
od Buxisek
dudo píše:1,6 75kw ma 100% 2 lambdy,pokial hlasi chybu v el. obvode znamena že lambda nema obvod bud nie je zapojena alebo jej chýba napajanie tj vadna poistka prip zly spoj na konektory :o :o :o
a na 100% mam jen jednu lambdu a je pred katalyzatorem.. tzv. nerizeny katalyzator.

Napsal: 09 lis 2006, 17:23
od Tomas.cz
I s jednou lambdnou je kat řízený, ta druhá pouze zkoumá jestli je katalyzátor ok.
Neřízený kat měly třeba Fáčka s karburátorem.

Napsal: 09 lis 2006, 19:30
od Buxisek
Tomas.cz píše:I s jednou lambdnou je kat řízený, ta druhá pouze zkoumá jestli je katalyzátor ok.
Neřízený kat měly třeba Fáčka s karburátorem.
OK tedy, ale v aute mam jen jednu druhou sem tam opravdu nenasel. :)

Napsal: 18 lis 2006, 19:17
od Buxisek
Tak tam mam asi opravdu 2 ty lambda :-D
no ale ted k tomu mereni ve VAGU kdyz dam mereni rada valcu 1 stav 1 coze je ta lambda tak mi tam ukazuje hodnotu od 1,7 az nekde do 4V kdyz seslapnu plyn coz je divny myslel sem ze to ma ukazovat 0,7 - 1.1 V

Napsal: 18 lis 2006, 20:01
od TOMI
To su divoke hodnoty!? :?
Ktory kanal mas navoleny?
Hodnoty by mali byt 0,4-1,1V

Napsal: 18 lis 2006, 20:48
od Buxisek
TOMI píše:To su divoke hodnoty!? :?
Ktory kanal mas navoleny?
Hodnoty by mali byt 0,4-1,1V
No hodnoty by meli byt 0,7-1.1 kdyz je po 0,6 tak je sonda v haji..
merim to ve VAGu v polozce OBD II a tam merene hodnoty a tam si zapnu rada 1 sonda 1 stav 1 nebo tak nejak a pise mi to tam ze je to lambda..
a pak je tam jeste rada 1 sonda 2 to je asi ta druha sonda tam je to taky nejaky zbesili kolem 0.7 porad
ale ty hodnoty u ty prvni jsou takovy jak jsem psal a to i na dobrej aute ktere radne funguje.

Napsal: 18 lis 2006, 20:53
od TOMI
Vo vagu si navol motor a daj kanal 33 a 34.

Napsal: 19 lis 2006, 14:10
od Buxisek
TOMI píše:Vo vagu si navol motor a daj kanal 33 a 34.
Obrázek
Takze tady jsem to zmeril, je to mereno jak na tom aute kde mam tu chybu tak na dobre Octavii 1.6 akorat kombi, ale to je fuk..
skupina 33 tam se mi ta hodnota meni od 0.4 a nekam do 4V
u skupiny 34 je to celkem jasny tam nic divnyho.
a u skupiny 31 je to od 0.7 do 1.1 a obcas tam skoci hodnota 1.9999 ale to bude nejakej neidentifikovanej stav.
a skupina 32 jsou jen procent nekde kolem 1.6%

znova opakuju, ze tyto hodnoty namerim jak na dobrym aute tak na tom kde mi to porad hazi tu chybu 16514.
Kdo neco vi, tusi at poradi :-)
Diky
Jarda

Napsal: 19 lis 2006, 17:01
od Buxisek
Sla by ta 2. druha sonda prohodit za tu 1. ? jsou stejne?

Napsal: 21 lis 2006, 11:03
od Buxisek
Zadny napad nikdo nema?

Napsal: 21 lis 2006, 12:27
od cosby
Lambdy přehodit nejdou.Přečti si návod na odstranění závady v DP.Podle čísla chyby je tam popis.Pokud něco takového děláš,DP jistě máš.

Napsal: 21 lis 2006, 17:26
od Buxisek
cosby píše:Lambdy přehodit nejdou.Přečti si návod na odstranění závady v DP.Podle čísla chyby je tam popis.Pokud něco takového děláš,DP jistě máš.
A jaky je rozdil mezi tou druhou sondou?
DP mam ale tam je proste pod touhle chybou napsany jen zkontrolovat vedeni a nebo spatna lambda..

Napsal: 21 lis 2006, 18:27
od TOMI
Napichni voltmeter alebo osciloskop priamo na konektor sondy a uvidis nacom si. :)
Alebo este ked mas moznost ,vyskusaj inu sondu na tvojom aute.

Napsal: 23 lis 2006, 22:50
od Buxisek
TOMI píše:Napichni voltmeter alebo osciloskop priamo na konektor sondy a uvidis nacom si. :)
Alebo este ked mas moznost ,vyskusaj inu sondu na tvojom aute.
O vikendu zkusim jinou sondu, prehodim to z jinyho auta stejnej motor akorat to je kombik tak to snad pojede :-)