Stránka 2 z 4

Napsal: 15 kvě 2010, 14:54
od Rider.23
audi80 píše:nechci se hádat ale myslim že má povoleno 2000 kg,ale jenom quattro.
Aha, tak to by taky nebylo k zahození... Já o tom ani neuvažoval, protože vím, že normální 2.5TDi má jen 1800kg a tak sem myslel, že to bude stejné...
Mohl by nám to tady nějaký majitel tohoto vozidla objasnit, zda má v TP povolenou hmotnost brzděného přívěsu 2000Kg???

Napsal: 15 kvě 2010, 14:58
od audi80
já zkusim najít manuál a tam to určitě bude já jí mam taky jenže bez quattra

Napsal: 15 kvě 2010, 15:05
od Rider.23
audi80 píše:já zkusim najít manuál a tam to určitě bude já jí mam taky jenže bez quattra
Tak zkus, dík za ochotu...
Jinak sem se teď koukal, ale ono taky nebude lehké takové auto koupit, v ČR na tipcarsu není se serviskou ani jedna a v Německu tak 3 za normální cenu (6000E už za normální cenu teda nepovažuju (crazy) (LOL) ...

Napsal: 15 kvě 2010, 15:14
od audi80
je to tak quattro v avantu má tažný na 2050 kg,je jich málo no to je pravda.u nás neni skoro nic a v německu si jich hodně cení,tak sou drahý jako svině.jak řikam poslední pořádná Audina.

Napsal: 15 kvě 2010, 15:16
od Rider.23
audi80 píše:je to tak quattro v avantu má tažný na 2050 kg,je jich málo no to je pravda.u nás neni skoro nic a v německu si jich hodně cení,tak sou drahý jako svině.jak řikam poslední pořádná Audina.
Tak dík moc za cenné info, aspoň se mi rozšířily možnosti o další vůz, ikdyž v případě Audi bych měl asi trochu strach o spolehlivost systému quattro a nákladnosti na údržbu...

Napsal: 15 kvě 2010, 15:32
od audi80
nemáš zač.udržby se neboj,na motor nemusíš sahnout,kromě olejů a filtrů,na přední nápravě máš na každý straně 1 silentblok v rameni a 2 na stabilizátoru čep v rameni se nenechá vyměnit ale do 3ootis o něm nevíš teď sem jí dělal a vyšlo mě to na 4000 kč včetně horního uložení.na zadku je náchylnější jenom tyčka nastavující odklon kola.quattro jako takový je více méně bezproblémů,občas začne hučet ložisko v zadní rozvodovce na vstupu .to je asi tak všechno.

Napsal: 15 kvě 2010, 15:33
od bembas
Kamarád před týdnem prodal audinu v quattru,kombi,2.5 tdi,r.v.96 a tažné měl na 1 650 kg,teď má to samé jen o 2 roky mladší a na tažném to samé!

Napsal: 15 kvě 2010, 21:17
od daniel.987
Pokud má ta A6 celkovou hmotnost 2000KG, jakože by mohla, tak s tím vlekem nebude problém, ale neměl bys překročit max.hmotnost na kouli.

Napsal: 15 kvě 2010, 21:39
od Rider.23
daniel.987 píše:Pokud má ta A6 celkovou hmotnost 2000KG, jakože by mohla, tak s tím vlekem nebude problém, ale neměl bys překročit max.hmotnost na kouli.
No de o to, co má v TP, někdo říká, že 2050kg někdo 1650kg... U toho BMW je to jistý, že má 2000kg na tažným a taky má 190koní a 410Nm, takže ten motor by s tím neměl mít taky problém ten těžkej vlek utáhnout...

Napsal: 15 kvě 2010, 21:46
od live69
Rider.23 píše:
daniel.987 píše:Pokud má ta A6 celkovou hmotnost 2000KG, jakože by mohla, tak s tím vlekem nebude problém, ale neměl bys překročit max.hmotnost na kouli.
No de o to, co má v TP, někdo říká, že 2050kg někdo 1650kg... U toho BMW je to jistý, že má 2000kg na tažným a taky má 190koní a 410Nm, takže ten motor by s tím neměl mít taky problém ten těžkej vlek utáhnout...
1600kg mám na OI 4x4 tak ta audi by měla mít 2000kg

Napsal: 15 kvě 2010, 21:57
od laumar
sharik4x4 píše:.Starý šaran má slabý motor,1,9TDi dlouho nevydrží tahat 4t soupravu.
:o no neviem , ale ja mam na svojom natahane asi odhadom 310 000 km a stale v pohode je vsetko OK . To je moja skusenost ;)

Napsal: 15 kvě 2010, 22:06
od Rider.23
laumar píše:
sharik4x4 píše:.Starý šaran má slabý motor,1,9TDi dlouho nevydrží tahat 4t soupravu.
:o no neviem , ale ja mam na svojom natahane asi odhadom 310 000 km a stale v pohode je vsetko OK . To je moja skusenost ;)
Osobně si myslím taky, že by neměl být problém- přeci jen dovoz jednoho auta= 700km v tahu po dálnici rychlostí 110km/h s prázdným vlekem tam a 700km s naloženým vlekem po dálnici v tahu rychlostí 90km/h zpět... Tedy motor by prakticky neměl být nijak extrémně namáhán, snad pokud člověk neuvízne někde v kopci v koloně a nemusí popojíždět a furt dokola se rozjíždět do kopce... Takže pokud koupím něco s 200t km se serviskou, tak bych tak 100t km mohl v klidu najet a pak to obměnit...

Napsal: 15 kvě 2010, 22:29
od _Jan_
Vim, ze jsi psal, ze offroady ne, jen bych si k ty diskusi o hmotnosti na kouli dovolil dodat, ze Nissan Terrano II ma 2500kg. Tim padem utahne napr. dvouvlek a treba 2x Golf IV. :)

Napsal: 16 kvě 2010, 05:10
od Vampyrjan
_Jan_ píše:Vim, ze jsi psal, ze offroady ne, jen bych si k ty diskusi o hmotnosti na kouli dovolil dodat, ze Nissan Terrano II ma 2500kg. Tim padem utahne napr. dvouvlek a treba 2x Golf IV. :)
Prosím o vysvětlení : klasicky vlek na jedno auto pro tažne 2 500kg váži cca okolo 550 kg - dvě nápravy , tkzv. dvouvlek -myšleno pro dvě auta mívá většinou tři nápravy ?..., ale jistě váží min 600 až 700 kg. Ty 2 GIV musí vážit dohromady min 2600 Kg .Celkový součet mi nějak dává 3200 až 3300 kg .

Napsal: 16 kvě 2010, 08:31
od slovacek.milos
kolik může mít auto na kouli udává výrobce tento údaj má k dispozici třeba německá policie,
přesto že ti doklady o váze souhlasí jsou schopni německé benga do hodiny tě i s vlekem naložit a odtáhnout z dálnice a pak zákaz na pět let skušenost kámoše miloš