Stránka 2 z 2
Napsal: 23 kvě 2010, 14:50
od midnight_man
aha 98, vyšmariť, kupit alarm z roku 2010 a máš po starostiach
Napsal: 23 kvě 2010, 14:52
od libor.98
to se musí kompletně překopat? v tom já se ale už vůbec nevyznám. nevíte kde najdu ty ostatní čidla?
Napsal: 23 kvě 2010, 14:53
od midnight_man
chce to človeka čo sa tym zaobera

takto doma to nespravíš
Napsal: 23 kvě 2010, 14:56
od libor.98
a nedá se zatím ten alarm nějak odpojit??ale aby centrál fungoval?
Napsal: 23 kvě 2010, 14:58
od midnight_man
aha... no nájdi krabičku od alarmu.. vyfoť makrom a niečo vymyslime
Napsal: 23 kvě 2010, 18:53
od libor.98
Tak jsem to nafotil první foto je z venku je tam ten ON-OFF tim to celé vypnu nebo zapnu mám na to spešl klíček k tomu. a na druhej fotce jsem to rozdělal je tam asi nějaké nastavení citlivosti nebo nevím na co to je dá se satym točit je tam MAX-MIN tak jsem to stáhnul na MIN obě. a ještě vedle jsou nějaké malé vypínače očíslované od 1 až 5 to se dá také přepínat všechny jsou přepnuté na jednu stranu. co na to říkáte na fotkách je to označeno.


Napsal: 23 kvě 2010, 19:32
od midnight_man
toto mi skor pride ako poistka ked das do polohy OFF nenastartujes auto nemam pravdu? RJ alarmu bude niekde v elektronike pod palubovkou alebo niekde v tych miestach.
Napsal: 23 kvě 2010, 19:56
od libor.98
když to dám do polohy OFF tak nejde zamknout auto ani pustit alarm nic. a co řikáš na to co je pod tym víčkem foto č.2 tam jsem to stáhnul na MIN. jestli to je nějaká citlivost těch čidel.
Napsal: 23 kvě 2010, 20:05
od Vali
Ty trimry budou nejspíš na štelovaní ultrazvuků, a ty přepínače na nastavení zamykacích impulzů. Myslim, můžu se mýlit.

Napsal: 23 kvě 2010, 20:07
od libor.98
ty přepínače jsou očíslovány 1,2,3,4,5 a všechny jsou ve stejne poloze.
Napsal: 23 kvě 2010, 20:19
od midnight_man
Normálne by som s tým siel za niekym kto robi autoelektroniku a on ti poradí.
Napsal: 23 kvě 2010, 20:33
od libor.98
asi jo o jednom chlápkoj vim skusim se za nim stavit . ale jinak diky
Napsal: 23 kvě 2010, 20:51
od ALES
Ty přepínače sou určitě na programování alarmu a tím klíčkem alarm vypneš a zapneš . Když dáš do polohy OFF tak alarm nefunguje (ani centrál protože ho alarm ovládá) ale měl bys to nastartovat i přes imobilizér který alarm určitě v sobě má. Trymry sou na ultrazvuky a asi na otřesák asi bude zabudovanej vevnitř. Vytáhni to celé z auta jestli někde zespoda není výrobce pak by se dal dohledat návod.
Napsal: 23 kvě 2010, 21:08
od libor.98
mrknu na to jestli tam bude výrobce. otřesák bude 100% uvnitř nikde jinde jsem ho nenašel i když jsem šel po kabelech. stáhnul jsem to na MIN a zatim se mi to nepustilo už to mám půl dne zamknuty. uvidíme
--------------------------------------------------------
moderátor
Necituj předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum!
Napsal: 23 úno 2018, 13:30
od eggnoog
Ahoj, nechci zakládat nové téma, tak to zkusím tady. Mám také problém s originálním alarmem na Fábii II r.v. 2008. Ráno přijdu k autu, odemknu, sednu, nastartuji, pustím světla, ventilátor a najednou se spustí alarm. Musím vypnout motor, vytáhnout klíček a dálkovým odemknout dveře, tím se zruší houkání alarmu. Připadá mi, že se prvním odemčením auta nedeaktivuje. Pak už ho spustí cokoliv, hlídání interiéru, pokles napětí na baterii apod. Je to možné? Dělá to nepravidelně, většinou když je venku chladněji. Bohužel nemám kabel, kterým bych mohl kouknout na výpis jednotky alarmu. Byl bych rád za každou radu na co se zaměřit, případně čím by to mohlo být. Díky